LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht ISL automatisering hulp aub!!

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Nascha

Klacht ISL automatisering hulp aub!!

Ongelezen bericht door Nascha »

Ik heb vorig jaar een laptop gekocht via school. Zodat deze in delen kon worden betaald. Ik behoor helaas nog tot de generatie arme studenten.

Daar gingen een aantal maanden overheen voordat ik hem kreeg. Toen ik hem heb ontvangen werkte hij niet, dus heb ik de volgende dag opgebeld. En moest ik hem terugsturen en daar ook nog eens zelf voor betalen. Dit heb ik gedaan, maar zonder handtekening voor ontvangst. Ineens belt dit bedrijf mij op en vraagt als ik de notebook al heb verzonden. Ik gaf aan dat dit het geval was, dus zij zouden het uitzoeken met TPG. En ik moest hetzelfde doen.
TPG heeft aangegeven dat zij de notebook hebben afgeleverd. Helaas bleef ISL bij het standpunt dat ze de notebook niet hebben ontvangen en dat ze wel vaker problemen hebben met TPG.
Inmiddels heb ik de notebook afbetaald, maar dus nooit in gebruik kunnen nemen. Omdat ik nooit meer een nieuwe heb ontvangen. Ook heb ik een advocaat in dienst genomen, maar dat kost meer dan het opbrengt. TPG zegt het is afgeleverd en ISL zegt ze hebben het niet. De laptop was hoe dan ook niet afgeleverd zoals het moest want hij ging niet aan. Ook de website van TPG gaf aan dat ze het hadden afgeleverd.

Zijn er meerdere mensen die problemen hebben gehad met dit bedrijf? En is er nog iets aan te doen? Of ben ik gewoon mijn geld kwijt.

Gesloten