In de twee jaar dat ik op het huidige adres woon, is het misschien 2 keer goed gegaan, alle andere keren fout.
De laatste maanden is het echt niet normaal. Of het wordt bij de buren bezorgd, zonder dat er een bericht achtergelaten wordt. Ook al beweert de bezorgster dat zij dat zeker weten in de brievenbus gedaan heeft.
Afgelopen weekend en vandaag was het toppunt. Zaterdag is er een pakketje bezorgd bij de buren, tot mijn grote verbazing wel een briefje in de bus. Helaas stond op dit briefje ons huisnummer en niet het huisnummer van degene waar het pakketje bezorgd is. Dinsdag meteen over gebeld en wederom een klacht ingediend. Toevallig moest ze vandaag nog een pakketje leveren. Nadat ze goedenavond zei, kwam meteen de opmerking: "heb je nou weer gebeld, je belt altijd als iets niet goed gaat". Verder heb ik nog even gezegd dat ik wel moet, omdat het elke keer fout gaat en ik het toch ergens kwijt moet. Uiteindelijk kwam het erop neer dat ik verhaaltjes sta te vertellen en dat het dus allemaal niet zo is.
Het briefje van afgelopen zaterdag heb ik haar laten zien. Haar antwoord was dat ze wel het pakketje heeft bezorgd, maar dat briefje heeft ze niet geschreven. Ik vraag me dan toch af wie dat dan wel heeft gedaan? Misschien hetzelfde kaboutertje wat de vorige keer het briefje heeft opgegeten.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Deze keer ga ik zeker verdere stappen ondernemen en in het vervolg bestel ik niet meer bij bedrijven die via Selektvracht bezorgen.
Ik word gewoon uitgemaakt voor leugenaar en vervolgens loopt ze dan ook nog hard weg. Misschien is mijn verhaal toch de waarheid??? Morgen weer bellen met haar baas, maar volgens mij neemt hij haar in bescherming.
Gelukkig vind ik, ondanks dat ik nu boos ben, discussies voeren wel leuk.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)