LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft er ervaringen met webshop IT-Bazar?
Wie heeft er ervaringen met webshop IT-Bazar?
Mijn zoon heeft bij IT-Bazar een PSP gekocht en vooraf betaald. Hij zou binnen 24 a 48 uur zijn geleverd maar helaas. Zijn zowel telefonisch als via de mail niet bereikbaar. Heeft iemand anders ervaringen met IT Bazar?
Re: Wie heeft er ervaringen met webshop IT-Bazar?
Ik heb 25 december 2006 een mobiel besteld en die is tot op heden 3 maand later nog niet geleverd. Hier ben ik ook vaak achteraan gegaan. Alleen de nu de afgelopen 2 weken beantwoorden ze de mail niet meer en zijn ze telefonisch uit de lucht en de website ook ontdekte ik vandaag. Ze vertellen je telkens dat hun leverancier leveringsproblemen heeft en dat ze de mobiel deze week verwachten.
Waarschijnlijk is er iets goed mis met IT bazar
gr Johan
Waarschijnlijk is er iets goed mis met IT bazar
gr Johan
-
Neem hier eens een kijkje
http://www.consumentenbond.nl/forum/sho ... php?t=3066
probeer het hier eens:
xxx
http://www.consumentenbond.nl/forum/sho ... php?t=3066
probeer het hier eens:
xxx
ik hbe 15 januarie een nokia besteld niet gehoord dat het vertraagd zou worden toch nog het een en ander heen en weer gemaild elke keer zeggen dat als ik de levering wilde stoppen kreeg ik me geld terug na 5 weken genoeg er van te hebben heb ik hem geanuleerd en nu 3 weken later nog steeds geen geld en nu bestaan ze dus niet meer omdat ze dan waarschijnlijk faiet zijn. op vele sites nog meer mensen met klachten. maar hierbij wil ik het natuurlijk niet laten zitten. wat zijn jullie van plan. en misschien nog andere????
Beste mede gedupeerde,
Ook ik ben hoogstwaarschijnlijk opgelicht door IT-Bazar.
Op het forum van de consumentenbond, staan ook allemaal gedupeerde.
Ik heb gister een aangetekende brief naar hun gestuurd.
Vandaag gaat een collega van mij kijken bij het bedrijf.
Ik hoop dat t wat oplevert.
Zoniet, dan ga ik morgen aangifte doen.
Vriendelijke groet
Ook ik ben hoogstwaarschijnlijk opgelicht door IT-Bazar.
Op het forum van de consumentenbond, staan ook allemaal gedupeerde.
Ik heb gister een aangetekende brief naar hun gestuurd.
Vandaag gaat een collega van mij kijken bij het bedrijf.
Ik hoop dat t wat oplevert.
Zoniet, dan ga ik morgen aangifte doen.
Vriendelijke groet
Ook wij hebben op 24 februari een telefoon besteld bij IT-Bazar. Na een aantal keren gebeld te hebben en mailtjes verzonden te hebben is de website uit de lucht en de telefoon afgesloten. Wij gaan vanmiddag aangifte doen bij de politie.
Ik denk dat hoe meer mensen er aangifte gaan doen, hoe sterker we staan.
Gedupeerde kunnen als ze dat willen een mail sturen naar Dhr R. Ritzema.
[email protected].
Daar moet je de bevestigingsmail toe sturen, en de orderbevestiging.
Hij gaat hiermee naar tros radar.
Tros Radar zou zich hierin gaan verdiepen.
Ik hoop echt dat we onze centen terug krijgen.
Ik heb zelf een mobiele telefoon besteld twv 246 euro.
Mijn collega is vandaag langsgeweest bij IT-bazar.
Maar t lijkt erop dat ze met de noorderzon vertrokken zijn.
Sterkte allemaal!
Gedupeerde kunnen als ze dat willen een mail sturen naar Dhr R. Ritzema.
[email protected].
Daar moet je de bevestigingsmail toe sturen, en de orderbevestiging.
Hij gaat hiermee naar tros radar.
Tros Radar zou zich hierin gaan verdiepen.
Ik hoop echt dat we onze centen terug krijgen.
Ik heb zelf een mobiele telefoon besteld twv 246 euro.
Mijn collega is vandaag langsgeweest bij IT-bazar.
Maar t lijkt erop dat ze met de noorderzon vertrokken zijn.
Sterkte allemaal!
Een I-POD bij IT-Bazar besteld op 2 december 2006 is nog steeds niet geleverd. Ondanks een aantal toezeggingen. Inmiddels geannuleerd, maar geld wordt niet teruggestuurd ook weer ondanks toezeggingen.
Geachte Lezer,
IT BAZAR is niet meer
op 19 jan 2007 een telefoon besteld, tig mails in bezit dat ze zouden leveren etc etc
Gisteren gemaild dat het geld retour gestord mocht worden door hun, ik denk vandaag bellen maar geen contact meer
TELEFOON niet bereikbaar
WEBSITE niet bereikbaar
Kieskeurig.nl gebeld ook hun krijgen nog veel geld van hun. En het verzoek van hun was of ik een mail wilde sturen dat ik de goederen had besteld etc etc zodat hun een groter case konden opbouwen
DUS doe ik hier een oproep aan iedereen die via de site kieskeurig.nl vervolgens bij IT BAZAR iets heeft besteld een mail te sturen aan info#kieskeurig.nl (# vervangen voor @)
En nu maar afwachten of er iets gaat gebeuren, persoonlijk denk ik van niet daar de bedragen van iederen te klein zijn, om juridische kosten cq gevecht of zaak van te maken.
met vriendelijke groet
Will Sanders
IT BAZAR is niet meer
op 19 jan 2007 een telefoon besteld, tig mails in bezit dat ze zouden leveren etc etc
Gisteren gemaild dat het geld retour gestord mocht worden door hun, ik denk vandaag bellen maar geen contact meer
TELEFOON niet bereikbaar
WEBSITE niet bereikbaar
Kieskeurig.nl gebeld ook hun krijgen nog veel geld van hun. En het verzoek van hun was of ik een mail wilde sturen dat ik de goederen had besteld etc etc zodat hun een groter case konden opbouwen
DUS doe ik hier een oproep aan iedereen die via de site kieskeurig.nl vervolgens bij IT BAZAR iets heeft besteld een mail te sturen aan info#kieskeurig.nl (# vervangen voor @)
En nu maar afwachten of er iets gaat gebeuren, persoonlijk denk ik van niet daar de bedragen van iederen te klein zijn, om juridische kosten cq gevecht of zaak van te maken.
met vriendelijke groet
Will Sanders
Ik denk ook dat het heel goed mis is met IT-bazar!
ik heb ook een bestelling gedaan en het zelfde verhaal.
ik heb ze 20 maart voor het laatst aan de lijn gehad en daarna HELAAS!
ben ze nu al drie dagen aan het proberen contact te krijgen maar te vergeefs.
probeer ze nu maar eens te vinden op het internet...helemaal WEG!! van de server
ik heb ze proberen te bellen en en krijg geen verbindings toon wel de toon van helemaal afgesloten.
verder heb ik een kiala punt gebeld dat is een bezorg dienst waar zij mee samen werken en heb gevraagd of zij wisten wat er aan de hand is met IT-Bazar.
Zij hebben inderdaad meer vragen gehad van mensen over it-bazar en zijn ook op de hoogte van hun verdwijning en zijn zelf ook proberen contact te krijgen.
een mevrouw heeft mij te woord gestaan en mijn gegevens genoteert en zou mij telefonisch op de hoogte brengen zodra zij meer wist.
ik wacht mijn telefoontje maar af en zodra ik wat weet zal ik deze op dit forum plaatsen.
Ik denk dat het pech hebben is!
als een product niet binnen 30 dagen wordt geleverd mag men het contract ontbinden, dus nog even twee wekwn afwachtten.. mij is ook geadviseert aangifte te doen.
daphne van der pijl
Ik ben ook gedupeerd door it bazar. Ik had een sd kaart besteld maar die werd maar niet bezorgd. Na een telefoontje met eeen vriendelijke dame va it bazar werd beloofd dat deze twee weken later zouden binnenkomen omdat er op de beurs veel verkocht waren.
Na die twee weken niets ontvangen en verzocht om het geld terug te storten (37,50) Dit hebben ze nog steeds niet gedaan.
Ik hoop dat we samen iets kunnen ondernemen.
Na die twee weken niets ontvangen en verzocht om het geld terug te storten (37,50) Dit hebben ze nog steeds niet gedaan.
Ik hoop dat we samen iets kunnen ondernemen.
LET OP
Als men aangifte doet bij de politie vermeld dan uitdrukkelijk dat er meerdere mensen benadeeld zijn.
Verwijs ze (de politie) bv. naar dit forum.
Immers komt het dan in een ander systeem te staan bij hun en krijgt men een betr overzicht.
(echter denk ik dat ze er niets aan doen daar ze de mensen er toch niet voor hebben, heb ik zelf ondervonden toen ik voor 10.000,00 gulden was opgelicht. Sorry niet de tijd en manschapen om dit uit te zoeken was toen het argument)
will
Als men aangifte doet bij de politie vermeld dan uitdrukkelijk dat er meerdere mensen benadeeld zijn.
Verwijs ze (de politie) bv. naar dit forum.
Immers komt het dan in een ander systeem te staan bij hun en krijgt men een betr overzicht.
(echter denk ik dat ze er niets aan doen daar ze de mensen er toch niet voor hebben, heb ik zelf ondervonden toen ik voor 10.000,00 gulden was opgelicht. Sorry niet de tijd en manschapen om dit uit te zoeken was toen het argument)
will
Ik heb vandaag aangifte gedaan.
Ze nemen de zaak heel serieus.
Ik had bewijzen meegenomen dat er veeeel meer mensen gedupeerd zijn door de malafide praktijken van IT-bazar.
Ze zeiden dat dit een grote zaak was..
Dus.. alle gedupeerde.. gewoon zo snel mogelijk aangifte gaan doen!
Hoe meer aangiftes er komen, hoe meer kans wij hebben ons geld ooit nog terug te zien.
Ze nemen de zaak heel serieus.
Ik had bewijzen meegenomen dat er veeeel meer mensen gedupeerd zijn door de malafide praktijken van IT-bazar.
Ze zeiden dat dit een grote zaak was..
Dus.. alle gedupeerde.. gewoon zo snel mogelijk aangifte gaan doen!
Hoe meer aangiftes er komen, hoe meer kans wij hebben ons geld ooit nog terug te zien.
Geachte dupeerde van it-bazar, via deze weg wilde wij (Herman en Jaco) onze naam zuiveren!, IT-Bazar is een onderdeel van een holding ,waarvan wij geen eigenaar zijn,wij zijn slechts medewerkers van het geheel en derhalve niet verantwoordelijk van de financiële situatie van IT-Bazar, wij betreuren het ten zeerste dat het bedrijf ten onder is gegaan en uw u goederen of geld niet heeft ontvangen, wij worden afgeschilderd als criminelen en zouden u opgelicht hebben , dat is echt niet waar , ik zelf (Herman) ben gewoon een vader die brood op de plank wil verdienen om voor mezelf en mijn kind te zorgen en absoluut geen crimineel die mensen wilt oplichten, wij zullen er zorg voor dragen op de site van it-bazar dat daar correspondentie van een advocaat komt te staan in de hoop dat u uw geld als nog via deze weg terug kunt krijgen.
Hoogachtend Herman en Jaco
Hoogachtend Herman en Jaco
-
Wel eens van wanbeleid gehoord??
En wie is de aandeelhouder dan van deze holding???
Eerst zakken vullen en dan de ontschuldige spelen, ja die kennen wij.
En wie is de aandeelhouder dan van deze holding???
Eerst zakken vullen en dan de ontschuldige spelen, ja die kennen wij.
Heb geen zakken gevuld, heb nog 4 maanden loon tegoed ben zelf zeer zwaar gedupeerd door deze onderneming en moet zelf ook stappen ondernemen om ook maar iets van terug te zien
-
Ja helaas ben ik ook er in getrapt.
Ik heb namelijk op 17-02-07 een Sony Ericsson K600i besteld
En kreeg via de mail een bevestiging met de mededeling dat ik weer een mail zou krijgen als de telefoon verstuurt was . En dat ik het dan via track&trace kon volgen waar me telefoon(pakketje) op dat moment was.
Maar na 1 week,nog steeds geen mail. Dus heb ik maar ITBAZAR gebeld.
En kreeg ik te horen dat hun de telefoon wwarschijnlijk aan het eind van de week binnen zouden krijgen.
Maar na weer een week wachten ,Nog steeds geen mail en dus ook nog geen telefoon. Dus maar weer bellen.
En weer kreeg ik te horen dat het mischien in de loop van de week binnen kwam.
Maar NEE HOOR ! Dus dan maar eens een mailtje sturen naar IT-BAZAR .En kreeg dit als antwoord >>>>>Geachte relatie,
Wij verwachten uw toestel in de loop van volgende week te kunnen leveren. Als u het te lang vind duren kan u altijd de order annuleren en het geld terug krijgen.
Met vriendelijke groet,
Het team van IT-Bazar
Maar helaas helaas !!!!!
DUS NIET HE !!!!
En dan vandaag 23 maart Heb ik de telefoon maar weer in de hand genomen . En bellen naar IT-BAZAR. En ik kreeg ze dus niet meer te pakken. Dit nummer is momenteel niet bereikbaar kreeg ik te horen. En het internet adres was dus ook niet meer te bereiken. Dus met anders woorden ben ik dus nu me 177,- kwijt.
Ik heb namelijk op 17-02-07 een Sony Ericsson K600i besteld
En kreeg via de mail een bevestiging met de mededeling dat ik weer een mail zou krijgen als de telefoon verstuurt was . En dat ik het dan via track&trace kon volgen waar me telefoon(pakketje) op dat moment was.
Maar na 1 week,nog steeds geen mail. Dus heb ik maar ITBAZAR gebeld.
En kreeg ik te horen dat hun de telefoon wwarschijnlijk aan het eind van de week binnen zouden krijgen.
Maar na weer een week wachten ,Nog steeds geen mail en dus ook nog geen telefoon. Dus maar weer bellen.
En weer kreeg ik te horen dat het mischien in de loop van de week binnen kwam.
Maar NEE HOOR ! Dus dan maar eens een mailtje sturen naar IT-BAZAR .En kreeg dit als antwoord >>>>>Geachte relatie,
Wij verwachten uw toestel in de loop van volgende week te kunnen leveren. Als u het te lang vind duren kan u altijd de order annuleren en het geld terug krijgen.
Met vriendelijke groet,
Het team van IT-Bazar
Maar helaas helaas !!!!!
DUS NIET HE !!!!
En dan vandaag 23 maart Heb ik de telefoon maar weer in de hand genomen . En bellen naar IT-BAZAR. En ik kreeg ze dus niet meer te pakken. Dit nummer is momenteel niet bereikbaar kreeg ik te horen. En het internet adres was dus ook niet meer te bereiken. Dus met anders woorden ben ik dus nu me 177,- kwijt.
helaas ik ben er ook ingetrapt, ze waren erg vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon, misschien dat ik daarom te lang geduld met ze heb gehad en ben blijven hopen dat het toch nog goed kwam. maar zo als het er nu voor staat ben ik niet de enige die nog geld van hun tegoed heb. dit was de eerste en zeker de laatste keer dat ik via internet wat koop
ik heb op 3 januari een SE k750i besteld en betaald maar niets ontvangen en terug gehad
o ja op een gegeven momnet kwam er een mailtje dat mijn nokia niet meer leverbaar was maar die had ik niet besteld en zo kan ik nog wel even doorgaan wat er aan mailtjes is verstuurd en wat er aan telefoonkosten is doorgegaan
ik heb op 3 januari een SE k750i besteld en betaald maar niets ontvangen en terug gehad
o ja op een gegeven momnet kwam er een mailtje dat mijn nokia niet meer leverbaar was maar die had ik niet besteld en zo kan ik nog wel even doorgaan wat er aan mailtjes is verstuurd en wat er aan telefoonkosten is doorgegaan
-
It-bazar.
Het adres is bekend!
Zelfs nog via de Kamer van Koophandel nog te achterhalen.
Het genoemde adres in Bergsehoek was hun winkel.
Dus met spoed daar naar toe of er nog wat te halen valt hoewel het de voormalige medewerkers zou sieren hierover goede en eerlijke inlichtingen te geven.
In ieder geval aangifte doen wegens oplichting.
Want dat is het dus duidelijk.
Grootvader.
Het adres is bekend!
Zelfs nog via de Kamer van Koophandel nog te achterhalen.
Het genoemde adres in Bergsehoek was hun winkel.
Dus met spoed daar naar toe of er nog wat te halen valt hoewel het de voormalige medewerkers zou sieren hierover goede en eerlijke inlichtingen te geven.
In ieder geval aangifte doen wegens oplichting.
Want dat is het dus duidelijk.
Grootvader.
er zijn al mensen bij het bedrijf langsgeweest, maar ze zijn vertrokken met de noorderzon.
Ik heb gister aangifte gedaan.
Politie neemt de zaak zeer serieus.
Nu heb ik gelezen op de site van it-bazar dat ze failliet zijn.
Dus ik denk dat t nu wel heel moeilijk word ons geld terug te krijgen.
Eerst is de belastingdienst aan de beurt, dan de grotere schuldeisers, en wat er dan nog over is, wordt tussen de gedupeerde verdeeld.
Aangezien er na schating al zo'n 80 mensen zijn gedupeerd, blijft er mischien nog een paar cent over.
Ik heb gister aangifte gedaan.
Politie neemt de zaak zeer serieus.
Nu heb ik gelezen op de site van it-bazar dat ze failliet zijn.
Dus ik denk dat t nu wel heel moeilijk word ons geld terug te krijgen.
Eerst is de belastingdienst aan de beurt, dan de grotere schuldeisers, en wat er dan nog over is, wordt tussen de gedupeerde verdeeld.
Aangezien er na schating al zo'n 80 mensen zijn gedupeerd, blijft er mischien nog een paar cent over.