LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] At Home Klachten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
bickel
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 feb 2007 15:34

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door bickel »

Ik heb sinds december een aansluiting bij @home, maar nu heb ik sinds 6 februari geen telefoon meer. Ik heb 6 februari gebeld met mijn mobiele naar het nummer van @home en dat heeft aardig wat geld gekost. Het lokale tarief en nog de kosten van mijn moebiele. Je staat wel een half uur in de wacht. Kreeg ik ze einedlijke aan de telefoon moest ik de modem 2,5 uur van de stroom af halen. Deed hij het na die tijd nog niet, ik heb een email naar hun verzonden en kreeg daar geen reactie op heb gister weer een email gestuurd en kreeg toen een email terug dat ik mijn telefoonabbonement opgezegt had, terwijl ik dat helemaal niet heb gedaan, omdat ik bereikbaar moet blijven voor mijn werk. Ze konden het niet per email weer in orde maken moest ik maar weer met de klantenservice bellen. Weer een half uur aan de telefoon gehangen met de melding dat het door geven werd aan de technische dienst en zij wel contact met mij zouden opnemen nou ik wacht nog steeds op het contact en heb nog steeds geen telefoon. Als dit nou het eerste was met @home, maar met de kerstdagen hadden we ook al geen digitale televisie. Gek wordt je van die grote bedrijven en dan ook nog geen gratis nummer. :(

janlanser
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2007 09:16

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door janlanser »

Ik heb nogal wat moeite met het feit dat je ,soms, als een stuk vuil behandeld word,lang in de wacht gezet word,en dat sommige mensen bij het callcentrum totaal geen idee hebben waar je over praat, er een product in rekening word gebracht die ik niet heb ontvangen,waarbij ik ook nog eens te horen kreeg dat ik niet de waarheid zou spreken omtrent het onvangen signaal. 17 januari aangevraagd pas 6 februari ontvangen.
Ik stad en en land moet bewegen om het teveel betaalde terug te krijgen en dan is ook nog eens zo dat ik het niet terug krijg maar het zo genaamd word verrekend.

Dus ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen ik heb vernomen dat er heel veel klachten zijn dus ik hou mijn hart vast.

Groeten J.Lanser
[/u][/i][/b]

ilonapepping
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2007 15:25

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door ilonapepping »

Ik heb een telefoon abbonement bij @home. Ik zou telefoon hebben op 14 december en dat heb ik ook gewoon gekregen, alleen ben ik nu een aantal maanden verder en hebben ze mij sinds woensdag 7 februari afgesloten van de telefoon, volgens hun zou ik namelijk mij telefoon abbonement opgezegt hebben, maar ik weet hier niets van en zou het ook niet zomaar doen, omdat ik storingsdiensten heb en ik namelijk bereikbaar moet zijn. Ik heb vandaag net weer voor zoveelste keer gebeld en nu is mijn klacht weer naar een andere afdeling gestuurd. Ik heb volgende week storingsdienst en dan moet de telefoon het wel doen maar daar heb ik een hard hoofd in. Wees dus gewaarschuwd als u proeftijd er bijna op zit, u wordt namelijk zo afgesloten zonder enig bericht

Ilona

bas1000
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 feb 2007 18:42

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door bas1000 »

Dus ook sinds 2 februari een telefoonabonnement van @home.

Nu al 2 dagen geen internet en geen telefonie.

Met de mobiele telefoon moet ik bellen naar de klantenservice, en uiteraard lang wachten voor ze opnemen.
Vandaag zou een monteur langskomen om in een telefoonkast kijken, want volgens de telefoniste zou daar het probleem liggen. Als het na 18:00 niet opgelost is dan moet ik terug bellen.
Vandaag bij iemand anders met werkend internet (via www.internl.net: nooit, maar dan ook nooit problemen met die jongens) email gestuurd om op te zeggen vanaf direct. Krijg ik een mail terug dat ik aangegeven heb dat ik na die 2 maanden proefperiode ervanaf ben, en dat ik daarna me weer moet aanmelden bij KPN.

Vreemd, want als je belt naar @home met de smoes dat je aan wilt melden, en je de vraag stelt (bij dit onderwerp wordt je instantaan geholpen zonder wachttijden): "wat gebeurt er als ik binnen de proefperiode terug wilt naar KPN?" Dan krijg je als antwoord dat @home dan de kosten betaalt voor het teruggaan van KPN.
Als je echter lid bent en in de proefperiode ervan af wilt, dan kan dat niet. Dat is toch belachelijk. @home mafia. Misschien ga ik zelf eens bij die tent langs om het uit te leggen.

Vandaag dus 16 euro met mobiele telefoon gebeld, en geen enkel resultaat. De gegevens van de modem waren ok volgens de telefoniste.
Belde ik vanavond terug vanuit een ander adres, met een normale telefoon. Na 20 minuten wachten werd er opgenomen, en vroeg de telefonist naar de modemgegevens. Ben ik nu gek, of zijn zij nu zo dom?
Ik zei, die weten jullie al, zoek het even op in je computer, gvd. En toen zij hij dat hij het zag. Het is gewoon aan het lijntje houden, ik verzeker het u.
Laatst gewijzigd door bas1000 op 16 feb 2007 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.

svaneeken
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 feb 2007 19:02

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door svaneeken »

ik zit sinds plus minus 15 januari bij @home.
maar ik heb geen problemen mee
ik kan interneten en telefonie.
ze staan je te woord en ze zijn vriendelijk
ze leggen alles uit

ailkohassing
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 feb 2007 19:15

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door ailkohassing »

Ik heb sinds een jaar internet van @home en het werkt nog steeds geweldig. Sind 2 november 2006 heb ik ook telefoon van @home. Bij het aansluiten van het modem in de meterkast moest ik een kiestoon hebben, maar die was er niet. Ik bellen met @home en kreeg algauw verbinding en heb mijn klacht voorgelegd. De helpdeskmedewerker vroe naar mijn MTA MAC nummer op het modem en wat bleek het nummer bleek verkeerd in hun systeem te staan. Op het eind stond in hun systeem een 8 terwijl op het modem een B stond (lijken wel een beetje op elkaar) dit is gewijzigd en geconfigureerd. Het verzoek van hun kant was om de stroom van het modem 2 uur uit te schakelen, met de garantie dat het dan moest werken. En het werkte ik had kiestoon. Maar garandeerd dat ook dat je kunt bellen en gebeld kan worden. Ik heb het geprobeerd met mobiletelefoon en hij kwam binnen en ook uit beelen was geen probleem.

bas1000
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 feb 2007 18:42

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door bas1000 »

Ja, inderdaad die lui van @home zijn niet de snuggerste. Dat is altijd een B. Dus altijd......

Zelfs met die B omwisselen met een 8 duurt even bij @home.

geavanberkum
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2007 16:34

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door geavanberkum »

ik heb al sinds vorig jaar telefoon en internet via @home ik woon vlak bij zwolle en het heeft bij mij ook veel moeite gekost om verbinding te krijgen met de teelefoon na een hele hoge rekening van mijn mobiele tel ben ik op bezoek gegaan bij @ home via essent in zwolle ben ik achter het adres gekomen

ze zitten in een nieuw pand bij het sophia ziekenhuis in zwolle de callcenters waar je mee belt zijn mensen die zijn ingehuurd en proberen je zo goed mogelijk te helpen maar niet elk probleem is standaard op te lossen

en @ home heeft zon sucsess want is echt veel goedkoper dan kpn ze hebben de mogelijkheid om 06 nrs af te sluiten ideaal met puber kinderen ik heb tegenwoorig aleen nog maar een rekening van 16,95 per maand voor de tel gewoon gratis bellen dag en nacht mobiel en 0900 nr afgesloten en er kan niks meer mis gaan


kom je er echt niet meer uit met het callcenter ga dan gewoon naar zwolle naar het hoofdkantoor weiger daar om weg te gaan tot je wordt geholpen en daarna binnen twee dagen had ik perfecte verbinding en een paar maand gratis als pleister op de wond voor de problemen ook helpt het om vaker met het callcenter te bellen soms krijg je een inteligent iemand aan de tel en wordt je toch geholpen maar ga niet met je 06 bellen dat is gewoon zonde van je geld

groetjes gea

Spemmur
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 mar 2007 01:32

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door Spemmur »

Wat mij opvalt bij het lezen van de reacties is dat mensen blijkbaar niet weten wat ze aangeschaft hebben.

Ten eerste stapt iedereen over naar een andere aanbieder voor internet/telefoon, een verandering van aansluiting geeft altijd het risico dat er iets mis gaat! Blijven waar je zit (wanneer dat goed werkt) geeft daarop veel minder kans. Mensen nemen dat risico op een foutje om een paar euro per jaar goedkoper uit te zijn, is het dat wel waard?

Ten tweede stappen veel mensen over van een "onverwoestbare" analoge lijn naar digitaal bellen (VoIP) wat een technologie is die nog in de kinderschoenen staat. Weer een risico dat genomen wordt om een paar eurootjes goedkoper uit te zijn. Hoe ingewikkelder de technologie, hoe groter de kans op kleine en grotere storingen.

Wat opvalt is dat veel mensen met grote dollartekens in hun ogen niet kunnen wachten om over te stappen, maar wel heel erg hard zeuren als ze daarvan de consequenties ondervinden. Overstappen (van wie naar wie maakt niet uit) is een risico dat men zelf neemt!

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door pvd »

Het gaat in mijn geval al gauw om €150,- per jaar!
Namelijk KPN: 18,- per maand abbo/ @Home 5,95 abbo. Verschil €12,- p.m.

Overigens ervaar ik geen problemen.

pvd

Spemmur
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 mar 2007 01:32

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door Spemmur »

Dat is ook een heel groot bedrag! Dat is zeker waar, maar daarvoor neem je wel het risico dat er iets niet klopt, een fout wordt gemaakt enz. en veel mensen zien dat over het hoofd helaas.

Wel fijn dat jij geen problemen hebt! Zo hoort het ook natuurlijk!

danny borgignons
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mar 2007 21:57

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door danny borgignons »

luister lieve mensen heb het zelfde lang slepende verhaal met @ home gehad 3 maanden geen internet .wel moeten betalen voor internet.uren aan de lijn zitten met helpdesk.heeeeeeeeeeel veel loze beloftes.heb uiteindelijk de betaling stop gezet .heel vreemd dat ze daar wel gelijk op reageren.heb toen gelijk brief gehad dat ze niks voor me konden doen zo lang ik niet zou betalen.heb gewoon volgehouden heb zelfs incassobureau op mijn nek gehadheb een brief naar klachtencommissie van @home gestuurd en kopie ervan naar incassobureau gestuurd keeg 2 wekenlater bericht van @home dat het hun fout was en ze de incasso stop zouden zetten .erzijn dus altijd dingen die wel helpen. 1 goede tip zet betaling stop stuur brief met je heel probleem naar klachtencommissie en maak kopie voor incassobureau .en wacht af .draai de rollen maar eens om.je zult zien dat ze dan wel bereid zijn het optelossen .heb zelfs mijn telefoonrekening vergoed gehad.maar zolang klanten blijven betalen kunnen ze hier gewoon mee doorgaan.veel sucses allemaal

Mwamba
Berichten: 11
Lid geworden op: 31 jul 2005 12:18

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door Mwamba »

@HOME sucks!

Ik ben vorige week verhuisd en ondanks een schriftelijke toezegging van @HOME dat ik vanaf de volgende dag weer de beschikking zou hebben over internet, televisie en telefonie heb ik nog steeds NIETS DUS!! Pas na 3 dagen deden internet en televisie het weer maar nog steeds geen telefoonverbinding.

De klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur en hebben echt totaal geen idee waar ze mee bezig zijn. Dagelijks bel ik nu al een week lang meerdere keren per dag met mijn mobiel naar de klantenservice van @HOME. Elke keer weer het zelfde standaard antwoord (Stekkers eruit, 20 seconden wachten en alles weer aansluiten) zonder dat het probleem wordt opgelost. Het probleem is nu al 2x uitgezet bij de technische dienst van @HOME en die doen dan vervolgens gewoon niets en geven aan dat er geen probleem bij hen is. Vandaag heb ik bij de klantenservice geeist dat ik werd doorverboden met de technische dienst en die zeggen dan doodleuk na 3 dagen niets gedaan te hebben dat het waarschijnlijk bij de netwerkbeheerder ligt. Probleem weer afgeschoven. Intussen heb ik al meer dan 1,5 uur met mijn mobiel kosten gemaakt om steeds weer te bellen met @HOME. Ze verbreken zelfs de verbinding als ze wat moeten uitzoeken met als gevolg dat je weer moet bellen en weer het probleem aan iemand anders moet uitleggen.

Het wordt tijd dat er eens actie tegen @HOME wordt ondernomen door de consumentenorganisaties en de overheid.

Intussen zit ik nog steeds zonder vaste telefoonverbinding.

lorentini
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jan 2007 19:03

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door lorentini »

Tip1:
praat vooral langzaam tegen de medewerkers, vooral de technische personen aan de telefoon, ze hebben maar een klein snappertje.
Tip2:
Zet alle codes van uw modem groot op de voorkant van de modem, dat scheelt veel werk.
Tip3:
Geloof ze nimmer, ze snappen zelf niet wat ze doen.

Hierbij mijn ellende van de afgelopen maanden.
Houd een zenuwtablet en water bij de hand als je bij @home zit,


Maart 2006
Ik woonde in een gezellige saneringsbuurt in Delfzijl en moest daarom verhuizen.
Vanaf 6 augustus 2003 hebben we een abonnement bij @home voor kabel en internet, we zijn dik tevreden
1 april :2006(hoe verzinnen ze het)
krijg ik zowaar de sleutel van mijn nieuwe woning en geef de verhuizing door aan, gasbedrijf, waterleiding en electra bedrijf evenals kabel met als ingangsdatum 15 april. Omdat we nog al eens geduvel hadden met de PTT besluiten we via de kabel te gaan bellen, dus zeggen we de telefoon op met behoud van nummer, op instructie van @home, onze kabel leverancier.
Met wat vrienden schatten we in dat de verhuisdatum wel op 15 April zou kunnen plaatsvinden.
2 April 2006 de woningstichting komt alles opnemen en in orde maken.
4 April 2006 Ik zit in de kelder en vis de kabelaansluiting naar boven. Kastje aangesloten
15 april 2006 komt een brief dat de kabel wordt aangesloten en internet dus geen telefoon. Toch maar even bellen naar @home / Essent.Waar is de telefoon? Die weten van niks. Langs-gaan is de enige optie om dit snel te regelen. Per keer bellen kost het me nl. € 20.= voor ik iemand aan de lijn heb op mijn doorgeschakelde pre-pay toestel. Daar, bij @home, krijg ik te horen van een Jeroen van Kleef, dat de telefoon door henzelf moest worden opgezegd anders zijn ze het nummer kwijt. De kabel was volgens hem nu aangesloten. Ik bel de PTT dat de afsluiting van de telefoon over gaat en verder wordt verzorgd door Essent. De volgende dag heb ik kabel in het nieuwe huis en internet, via de oude modem uit het vorige huis. maar ook in het oude huis werkt de kabel nog. Telefoon wordt een probleem, want dat duurt een maand om over te zetten. Dat zou dus 15 Mei moeten worden. De telefoon even doorgeschakeld naar een mobieltje met pre-pay, het was toch maar voor een maand, dacht ik Ook houd ik het huis voorlopig nog een maand aan. Ik krijg een Arres modem toegestuurd die ik er aan moet hangen.
15 Mei 2006, geen telefoon, geen internet maar wel TV / radio Ik razend naar Essent toegegaan.Wilt u het abonnement opzeggen? Prima is in twee minuten te regelen. Nee, *****, ik wil zoals het hoort! Van jullie reclame Sorry, sorry meneer,.u krijgt gelijk internet, morgen! Telefoon, helaas maar sorry dat is Amsterdam, waar ze moeilijk doen. Dus ga ik zelf maar naar Amsterdam, in Groningen wordt alleen veel beloofd.. Die gaan met spoed alles in orde maken Ik krijg daarvoor wel een nieuwe modem toegestuurd, dat is de tweede, maar het kan niet anders.
16 mei 2006 alles is nu in orde, een opluchting. Ik heb nu, kabel TV en internet geen telefoon. Dat duurt helaas maar jammer een maand.. De oude modem stuur ik terug. De volgende dag is internet afgesloten, weer even naar groningen, naar @home. De volgende dag is alles weer goed. Het oude huis nog maar eens een maand langer gehuurd want de telefoon staat doorgeschakeld. Elke Turk of marokkaan kan daar naar “huis“ bellen op mijn kosten.
15 juni geen telefoon, geen internet wel kabel. Ritje Amsterdam, helaas, sorry sorry, ik dacht…..duurt een maand voor de telefoon over kan, alles moet opnieuw. KPN, bla, bla, bla.
16 juni alles weer goed met kabel,internet en TV/radio.
07-juli-2006 Ik krijg de beloofde modem van Amsterdam toegestuurd maar naar het oude adres waar niemand is. De buren vertellen de boderijder dat ik ben verhuisd en het huis al lang leegstaat. Deze stuurt de modem terug.
08-juli 2006 ik ben weer internetloos.
09-juli-2006 Naar @home klagen. Ik heb een modem teruggestuurd dus word alles afgesloten. Ik weet nergens wat van Volgens het kaartje komt de boderijder op 11/7 weer langs.
10 juli 2006 weer aangesloten.
11 juli 2006 vanaf 12 uur in het oude huis gezeten, voor ontvangst van de modem, niemand geweest
20-juli-2006 We gaan op vakantie dachten we, maar @home heeft in zijn oneindige goedheid besloten mij telefoon te verschaffen op 1 augustus. We blijven dus nog even thuis en verschuiven de vacantie..Dat is het voordeel van een kleine telefoonloze zelfstandige
01-08-2006 Geen telefoon. Dus naar Groningen. Daar ben ik in de hal van @home gaan zitten en verklaarde niet eerder weg te gaan dan dat ik telefoon had. De bewaking zou me er wel even uitzetten, dachten ze. Nu hebben ze een heel mooi nieuw gebouw met een glasgevel. Zet me er maar uit, dan kom ik met de auto weer naar binnen beloofde ik ze. Ik doe niemand iets, dus laat me maar zitten. Wat ik er mee op zou schieten? Wel, de media centrale, radio en TV noord, zitten op het zelfde terrein, tuk op ieder incident in de provincie. Zelf wilde ik de overige media wel inlichten, krant, vijf in het land enz. Mooie reclame voor @home. Binnen acht uur heb ik internet. / telefoon. We komen tot overeenstemming over een schadebedrag voor vergoeding en een bos bloemen. Vacantie nog een week extra uitgesteld.
07-08-2006 Alles afgesloten,
08-08-2006 Hoera, weer telefoon en internet en radio / tv
18-08-2006 kan ik het oude huis nu opzeggen

tussen augustus 2006 en december 2006 elke maand minstens een maal afgesloten geweest maar niet genoteerd. Binnen enkele uren weer aangesloten via de helpdesk.

6 December 2006 Geen telefoon, wel internet Naar @home Ik ben een klant, een zeer boze klant.Ik moet naar huis om de stekker er twee uur uit te halen ref nr 1382685
Daarna nog geen telefoon. Ik stuur een E-mail met boze opmerkingen. Krijg een mail terug dat ze hem binnen 10 werkdagen behandelen.
7 December. 2006 Geen telefoon, wel internet Naar @home Ik ben een klant, een zeer boze klant Nu wordt alles goed opgelost stekker er 4 uur uit(dus ook geen telefoon) en zowaar, alles doet het weer
ref nr 1388926
Zaterdag, 23 December 2006 ligt internet er weer eens uit. De telefoon doet het wel. Bellen naar @home. Helpdesk. Ik beloof hem vooraf al hoofdpijn Na 17 minuten weten ze het dus niet meer. Van mijn arres-modem klopt de nummering van de verschillende codes niet. De callcenter-man wil me weer twee uur uit de lucht halen maar ik geef hem.geen kans, ik wacht op een telefoontje voor mijn werk voor 2e kerstdag. Bang dat er straks ook geen telefoon is. Ik moet hem dan maar bellen als het verder geregeld is met mijn werk.
Zaterdagmiddag, 23 december weer gebeld. Zullen het doorgeven aan de technische dienst. Geen verdere stappen van hun zijde. Geen ref nr. opgegeven.
Zondag 24 december 2006 weer gebeld. Volgens de medewerker klopt er iets niet want deze modem is bij iemand anders in gebruik Hij stuurt een berichtje naar de technische dienst.Wel verbaast het hem, dat de telefoon nog in gebruik is. Ook na overleg kan hij er geen brood van bakken. Deze telefoon had het niet mogen doen.
ref nr 1462513
Maandag 25 December 2006 Ga rijden voor optreden 2e kerstdag en schakel de telefoon door . Ga op weg om +/-16.00 uur.
Dinsdag 26 December 2006 Hoor dat ik om 16.00 uur 1e kerstdag ben afgesloten van Herman, die probeerde te bellen voor optreden, invallen voor iemand anders plus een verlate aanvraag.Hij is razend dat ik niet bereikbaar was.
Woensdag 27 December 2006 Langs @home direct vanuit optreden voor een klacht. Krijg meneer Kan, aardige man maar geen kennis van zaken. Zal alles doorgeven en ik wordt gebeld.
Wordt teruggebeld door @ home voor verandering ip adres en cc naam. Die zou niet kloppen Ik kan CC zelf veranderen IP adressen moeten hun zelf doen, maar dat moet ik wel zelf vertellen dat dat voor mij een onmogelijk is. CC adres veranderd, twee uur wachten, maar daardoor heb ik nog geen internet.Wordt keurig gebeld om 17.45 uur en de stekker moet er twee uur uit. Daarna wordt weer contact met mij opgenomen om 20.00 uur en internet doet het weer Telefoon moet lampje constant gaan branden en dan de stekker er pas in Eventueel stekker er 30 seconden uit en opnieuw opstarten.Om 21,45 uur knippert het nog dus enz.
Ref. nr 1462513
Donderdag 28 December 2006
Lampje knippert nog steeds. Tegen beter weten in even geprobeerd maar lou loene. Bel het nummer als opgegeven door Dhr. Kan. Krijg de balie maar die niet kan doorverbinden. Krijg een ander nummer en weer de balie , geen Kan. Blijkt in zwolle te zitten Om 09.00 uur wordt ik gebeld door Hr Kan, die gaat wat regelen.en zal de afloop even terugbellen. 11.35 uur wordt gebeld door een Wouter Klanken, die is er mee bezig, dus toch maar naar groningen. Zit aan de balie en krijg telefoon dat alles OK is. Telefoon en internet.
Vrijdag 29 december 2006
Ik dien een klacht in schriftelijk over de onbetrouwbaarheid. Deze zal binnen 10 werkdagen afgehandeld worden. Vraag KPN om mij daar maar weer aan te sluiten Ik wil weer rustig aan het werk kunnen. En veel gaan oefenen. Wil geen gedonder meer met @home en steeds naar groningen vliegen, hun tijd is voorbij.
Zaterdag 6 januari 2007 Brief van KPN dat op 2 februari 2007 ik wordt aangesloten met nummerbehoud.
Maandag 8 januari 2007
Krijg een rekening voor verhuizing maar weet niet waarvoor dus na 2 ½ uur aan de telefoon gehangen te hebben zonder verbinding, weer naar @home groningen. De verhuiskosten worden gerestitueerd. Kom om 12.30 uur thuis en moet even op internet, afgesloten. Dan maar bellen , afgesloten. Ga naar @home. Komt een techneut bij, alles komt nu goed. Na een uur belt Nel, we hebben internet, geen telefoon.Dus blijf ik in de hal zitten
Om 4 uur komt er een boodschapper, het cc nummer moet veranderd worden (alweer), dan doet de telefoon het ook weer. Naar huis en er blijkt dat dit cc nummer al zo ingesteld is. Morgen weer naar groningen.
Probeer de stekker er uit en weer na 5 minuten er in , helpt niet. 19.30u zie dat er een ander lampje begint te knipperen WEER TELEFOON !
Dinsdag 9 januari 2007
08.00 uur Alles werkt nog. Moet een fiets repareren, een rotklus.
09.45 uur geen telefoon, geen internet. Gelukkig, ik hoef nu die fiets niet te repareren maar weer eens naar groningen te gaan maar helaas, om 10 uur werkt alles weer.Toch maar fietsenmaker spelen
Vrijdag 12 januari 2007
12.17 uur Tijdens het bellen word ik onderbroken, geen signaal meer, geen internet. Naar @home, groningen..
13.15 uur Bel nog even naar huis en de verbinding doet het weer.
Vrijdag 19 januari 2007
Om 11.11 uur word ik gebeld dat er een klacht van mij ligt. Het blijkt de klacht van 29 december 2006 te zijn. Volgens deze persoon zal hij er een oud account uitgooien. Omdat ik per ongeluk twee abonneenummers heb, dat is namelijk de fout die steeds wordt gemaakt
13.00 uur wel telefoon en internet maar kan niet meer inloggen bij de webmail Bel @home 26 min. later al verbinding. Deze man gaat alles resetten. Dat kost 10 minuten
14.30 uur geen inloggen meer mogelijk Bel @home. Weer een andere wachtwoord ingevoerd. Hij kan wel in de mail komen, ik niet.
15.30 uur Naar @home wordt om 19.30 uur teruggebeld. Na een uur werkt het nog niet. Ref.nr.1565825 moet morgen maar terug bellen.
zaterdag 20 januari 2007
10.00 uur bel terug 11minuten later contact. Ik doe het verhaal, hij verandert alles, want volgens hem:
volgens hem mogen er geen hoodletters in het E-mail adres staan. Het password werkt niet goed als het is opgeslagen en automatisch wordt gegenereerd. Ik heb dus 7 jaar lang puur geluk gehad dat het probleemloos gewerkt heeft! Het password moet ook letters bevatten. Volgens zijn verhaal veranderd hij de hoofdletters in mijn Email account, wat ik pas 7 jaar heb, in kleine letters en kan nu alleen op deze account openen. Gelukkig heb ik hem niet over mijn andere namen verteld, dan had hij die ook nog veranderd. De rest doet het niet. Moet over een uur terugbellen dan is er iemand die een bepaalde code heeft. Wat een lulverhaal Ik log in op E-mail, alle E-mail is weg en het adressenbestand ook, wat bij hen op de server stond.. Er is volgens mij gewoon een nieuwe aangemaakt met reclame er op, nota bene van @home!
11.15 uur bel terug 11 minuten later zijn ineens de wachttijden te lang en wordt ik er uitgegooid. Bel opnieuw Om 11.40 uur krijg iemand aan de lijn die het na gaat kijken. Alle E-mail is zoek. Om 12.30 uur krijg ik te horen Dat het zijn petje te boven gaat .
Ik denk zelf, dat deze accounts gewist zijn op vrijdag 20 januari en nu niet meer bestaan. De “kleine lettertjes account die niemand kent, is de enige in werking zijnde account. Die is gisteren aangemaakt door de medewerker van @home en de vorige zijn verdwenen.
Zondag 21 januari 2007 In de kelder de kabel voor KPN telefoon opgevist en een wandkastje geinstaleerd.
Maandag 22januari 2007 Ik zie het niet meer zitten. Indien ik mijn oude account niet terug kan krijgen moet ik binnen enkele dagen 1500 adressen opzoeken en opnieuw benaderen met een nieuw E-mail adres, de website veranderen, familie inlichten, artiestenbureau’s informeren, collega’s inlichten, anders gaat er veel werk voor mij verloren. Overschakelen op @home kostte me al bijna een jaar werk. Ga een account openen bij hotmail. Dat wordt nu @live.nl
Maandag 22 januari 08.00 uur Ga naar @home voor mijn mail. Komt iemand bij, die denkt er verstand van te hebben. Zet een stel anderen aan het werk voor het achterhalen van mijn adresboek dat via webmail bij hun is beland. 11.30 uur Helaas maar jammer, alles is weg.
Dinsdag 30 januari 2007 13.00 uur Wil bellen en de telefoon stopt er mee, internet werkt wel dus…3 dagen zonder telefoon tot KPN is aangesloten. Bel met de klantenbalie van @ home die het wel door gaan geven. Staan te kijken dat ik dit telefoonnummer heb.
Woensdag 31 januari 2007 07.00 uur Internet is er ook af. Twee dagen te vroeg afgesloten. Ik bel de KPN, 09.00 uur, waar blijft de box? Die vinden dat we op 2 februari pas in de molen gaan, dan na 14 dagen de modem ontvangen en nog eens een week voor de verbinding actief is. Ik annuleer de hele bubs bij KPN. Afspraak was een maand, geen twee.
10.00 uur naar @home, er is van de KPN geen aanvraag voor beëindiging gedaan, Waar is dan telefoon en internet? Wordt teruggebeld over de status en er zijn problemen met het toewijzen van de dip???? (Dynamisch IP adres)
13.30 weer aangesloten.
Donderdag 1februari 2007 wordt ik teruggebeld door @home of de verbinding het doet deze geeft mij het nummer dat ik al had om terug te bellen naar Dhr Kan.
Vrijdag 2 februari 2007 15.20 uur wordt gebeld door @home over de klachten die ik per E-mail heb verstuurd. Hij belt over de normale telefoonlijn van @home Terwijl ik deze man te woord sta, komt er een pakketje van @home met een verhuisdoos. Dat vertel ik hem. Hij gaat informeren en belt even later terug Ik moet er de stekker even uithalen en opnieuw opstarten. Alles werkt goed en dat doet het daarna ook.
Maandag 5 februari 2007 20.15 uur Wordt gebeld over het E-mail adres bij @home Zeg dat deze is opgeheven i.v.m. geen vertrouwen meer in @ home. Hij vindt dit spijtig, ik ook.
Dinsdag 6 februari 2007 17.00 uur wordt gebeld door KPN Die willen me aansluiten, maar er ontbreekt een formulier om overdracht van het nummer van @home. Ik sta ze netjes te woord en vertel dat het een puinhoop is en ik die al bij @home heb ondervonden. Geen zin in weer een hoop ellende want die heb ik al. Vertel dat ik de aansluiting heb geannuleerd.
Donderdag 8 februari 2007 12.30 uur Ik wordt gebeld door @home over de gewone telefoon, alles resetten. Of ik de kabels allemaal los wil nemen en weer aansluiten. Dat gebeurt. Alles werkte goed, ook daarna weer.
Dinsdag 13 februari 2007 17 35 uur. Kom thuis van het werk. Geen telefoon. Weer de stroom er af gedurende twee uur
19.35 uur telefoon werkt weer.
Vanaf dit moment word ik enkele weken teruggebeld, of alles in orde is en blijft. Alles werkt correct, geen storingen meer.

spijkerman
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mar 2007 10:37

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door spijkerman »

ik heb november en december 2006 combi totaal geprobeerd bij @home ik heb het binnen de gratis proefmaanden afgezegt ik moest zelfs de modem terug sturen wat ik gedaan heb alleen de decoder had ik niks over gehoord maar daar halen ze ongevraagt 6.25 van mijn rekening af dus die stuur ik nog niet terug niet eerder dan dat het eindelijk is opgelost maar nu proberen ze elke maand weer opnieuw 60 euro van mijn rekeing te halen nu deze maand stond erbij tot mrt 2007voor internet en 40 euro voor tvdigitaal terwijl ik in januari de modem moest terug sturen (ik haal het steeds terug ) ik heb ze gebeld en krijg tehoren u betaald achteraf (die meneer begreep me niet dat ik gewoon 2 maanden gratis vrijblijfend proberen had gehad )en wilde het hem nogmaals uitleggen toen zij die meneer u luisterd niet naar me ik wil u uitleggen waarom u achteraf betaald ik zei op heel rustige toon vrijblijvend en gratis proberen zit geen kosten aan verbonden en toen werdt de haak erop gegooid aan de andere kant .ik heb ook al tig keer gemaild maar er wordt niet op gereageerd (omdat ik geen @home email meer heb reageren ze niet op emails )heb ik ergens gelezen bij een site wat ook over klachten van @home gaat ik zou niet weten hoe ik dit op moet lossen misschien dat iemand weet wat ik zou kunnen doen
mvr spijkerman

lorentini
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jan 2007 19:03

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door lorentini »

Geachte Spijkerman,
Mijn ervaring ligt toch iets anders. Zo heb ik de E-mail naar @home keurig beantwoordt gekregen, hoewel ik mail via hotmail. Je krijgt in ieder geval een automatisch gegenereerd berichtje terug dat je 10 werkdagen moet wachten, eer er behandeling plaats vindt. Als de de hele zooi terug gaat sturen, binnen de termijn die daar voor staat,betekent dit, dat je geen gebruik wenst te maken van verdere diensten. Advies, Ga naar de dichts bijzijnde vestiging Bij de klachten balie, word je netjes geholpen, hoewel ze dat niet leuk vinden, en laat ze daar alles regelen. Die kunnen je hele abonnement doorspitten en zien waar de fout zit. Die hebben ook de ingang om alles in orde te laten maken. Ik wens je veel geduld en Sterkte!!!

spijkerman
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mar 2007 10:37

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door spijkerman »

hallo lorentini



ik krijg helemaal geen reactie op mijn emails ik krijg zelfs geen automatisch gegenereerd berichtje terug wat voor emailadres ik ook invul (ik heb meerdere emailadressen ook hotmail) ik heb zelfs mijn oude nietwerkende email van@home gebruikt bovenin de lijst in afwachting of ze daar op reageren ik had er wel bij gezet in de email dat het @home emailadres niet meer werkte en het goede emailadres ingevuld in de email zelfs daarop wordt niet gereageerd ik stuur ze al emails vanaf januari wekelijks maar ik blijf volhouden netzolang tot ze van mijn rekening afblijven en het uitgezocht is u had het over een vestiging van hun om daar heen te gaan ik heb geen auto en openbaar vervoer (bus trein) ga ik niet in ik kan niet tegen opgesloten zitten (JA klinkt raar ik weet het) ik wacht het wel af en daarbij ik heb van januari nog de brief van hun waarop staat tot wanneer ik internet had en dat de modum terug moest ik heb dus bewijs voorals ze gaan dreigen met incasso ik heb wel al een dreigbrief gehad over die betaling van 60 euro voor internet tot maart anders zouden ze me afsluiten werdt er gedreigd (tja en dat terwijl ik nieteens internet heb van hun)het leeft daar langs elkaar heen bij @home

mgv spijkerman

Mwamba
Berichten: 11
Lid geworden op: 31 jul 2005 12:18

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door Mwamba »

Na 2 weken dagelijks met mijn mobiel contact te hebben met de klantenservice van @HOME heb ik nog steeds geen werkende vaste telefoonlijn.

Op klachten die ik meld via het klachtenformulier op de internetpagina van @HOME wordt totaal niet gereageerd m.u.v. de automatisch gegenereerde mails dat ze binnen 10 werkdagen contact opnemen. NIET DUS!! Meldingen worden door de technische dienst afgesloten zonder dat e.e.a. is verholpen. Ik heb vorige week een klachtenbrief naar de direktie van @HOME verzonden en aangegeven dat de storingen uiterlijk 31 maart opgelost moet zijn. Zo niet dan kom ik 3 april naar het hoofdkantoor in Groningen en ga niet eerder weg dan dat e.e.a is opgelost. Ook de direktie laat niets van zich horen en de storing is nog steeds niet opgelost. :evil: :evil: :evil: :evil:

DUS MORGEN OP NAAR HET HOOFDKANTOOR IN GRONINGEN!!

Ik wil trachten om de hoofdverantwoordelijke, CEO Bernard Dijkhuizen te spreken te krijgen.

Zijn er nog meer gedupeerde @HOME-klanten, kom dan morgen 3 april 2007 naar de klantenbalie van @HOME, Winschoterdiep 60 in Groningen.

Mwamba
Berichten: 11
Lid geworden op: 31 jul 2005 12:18

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door Mwamba »

Harry,

Het probleem met de medewerkers van de helpdesk van @HOME is dat ze je voorliegen (waarschijnlijk opdracht van hogerhand). Ze noteren je nummer en beloven idd dat ze je terugbellen maar dat doen ze dus niet. :evil: :evil:

Gisteren nog een medewerkster van de klantenservice van @HOME aan de lijn gehad en haar ook voorgelegd dat ik, ondanks beloften, nog steeds niet ben teruggebeld. Zij gaf aan dat zij dat ook niet doen omdat ze dat niet mogen. (Toch nog 1 eerlijke mederwerkster!!!) :o

Heb net een klacht over @HOME ingediend bij de geschillencommissie Telecommunicatie.

kimberly77
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2007 13:56

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door kimberly77 »

Echt belachelijk hoe ze hier te werk gaan! om te huilen...
Afgesloten en krijg de telefoon er maar eens weer aan :cry: echt om te huilen!!!
Bellen, uren wachten aan de telefoon........... onbeschofte medewerkers!
Binnen 48 uur krijgt u de telefoon er weer aan.. ja ja......... niet dus :cry: ....
Nog steeds geen telefoon, alleen internet! volgens mij regent het klachten daar!
Ze houden je gewoon aan het lijntje................

Gesloten