LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de agostini

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
ineke39
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 feb 2007 20:00

de agostini

Ongelezen bericht door ineke39 »

ik ben al een tijdje op zoek naar de paardefan die ik daar wilde verzamelen voor mijn dochter ik heb er drie afleveringen van en toen is het ineens gestopt en ik heb er verder niet meer na gekeken nu wil ik het weer oppakken maar weet niet hoe op de website van hun kan je er niks meer over vinden en ik heb ook geen adres of email van hun om contact met ze op te nemen bestaat er nog wel een paardefan wie kan mij helpen of antwoord op mijn vraag geven
[/b]

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: de agostini

Ongelezen bericht door NAK »

Nog nooit gehoord van GOOGLE.........???????? :lol:

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: de agostini

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Als je serieus in de De Agostini val bent getrapt, dan kan ik alleen maar medelijden hebben. Hoeveel series en andere dingen hebben die al in de markt gezet om ze vervolgens na een aantal afleveringen weer te schrappen?

Dat paard krijg je nooit bij elkaar, geloof mij.

ineke39
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 feb 2007 20:00

Re: de agostini

Ongelezen bericht door ineke39 »

toevallig ben ik op google enz geweest heb heel het internet al gehad maar kan er niks meer over vinden

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: de agostini

Ongelezen bericht door Fiore »

heb je toch niet goed gekeken.. of een stukje internet overgeslagen

http://www.deagostini.nl/paardenfan

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: de agostini

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Het is met de paardefan, net zo gegaan als met Sammy, het skelet, de pafumflesjes, de mineraalsteentjes: wanneer je theoretisch je serie compleet zou krijgen, ben je daar 500 tot 1500 euro voor kwijt.

Momenteel loopt er weer een serie met lokomotiefjes. Zal eveneens bij aflevering 16 van de 88 wel stoppen.

Dennis--SP
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21

Re: de agostini

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

Die locomotieven zijn niet van DeAgostini maar van Del Prado.
Paardenfan kwam uit in 2003 , je kan je hiervoor niet meer abonneren. Via marktplaats of speurders kan je eraan komen.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: de agostini

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ach, maakt niet zo heel veel uit of het d'aghostini of Del Prado heet. Komt op hetzelfde neer. Lopende series worden nooit afgemaakt, en dan zit je met een half afgebouwd skelet, paardenstal, of spoorwegnet.

Maar je hebt er wel kapitalen in gestopt.

Jessica79
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 mar 2007 21:00

Re: de agostini

Ongelezen bericht door Jessica79 »

En als je al alles bij elkaar krijgt ben je al kapitalen kwijt.
Ik heb trouwens ook wel eens gehoord, ik weet niet of dat bij hun was of een soortgelijk bedrijf, dat ze zomaar de voorwaarden voor levering en betaling kunnen wijzigen. Dus ik zou kijken, kijk goed uit voor dat je aan zo'n abonnement begint

Gesloten