LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sponsorloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Jottem
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2007 20:28

sponsorloterij

Ongelezen bericht door Jottem »

Sinds 3 maanden speel ik mee met de sponsorloterij. In het kort werkt het als volgt: elke week heb je een andere "bingokaart" met 15 getallen. Wekelijks is er een trekking en hoe eerder je tijdens de trekking je de kaart vol hebt, des te meer geld je wint. Logisch. Daarnaast kun je extra prijzen verdienen als je de laatste trekking van de maand 11 of meer getallen goed hebt. Is dat zo, dan moet je naar een betaald telefoonnummer bellen €0,15 ct/min en moet je je controlenummer intoetsen. Om te weten of je die extra prijs hebt gewonnen moet je na een week weer naar een betaald nummer bellen.
In de 3 maanden die ik meespeel heb ik nog niets gewonnen maar het verbaast mij dat ik de laatste trekking alle maanden 11 of meer getallen goed heb gehad en dus wordt uitgenodigd om te bellen voor extra prijzen. Je speelt mee voor het goede doel maar ook voor de prijzen, nietwaar?
Is dit toeval dat ik sinds ik meespeel bij de laatste maandtrekking zoveel getallen goed heb? Herkennen mensen dit? Want dan riekt het een beetje naar oplichterij en daar wil ik niets mee te maken hebben. :?

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: sponsorloterij

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Het moet al heel erg gek gaan, wil je er GEEN 11 goed hebben.

Met het huidige systeem lijkt het namelijk alsof je met de neus in de boter valt, omdat je zoveel getallen goed hebt. In de praktijk ben je eerder een uitzondering, wanneer je minder dan 11 getallen correct hebt.

Ze draaien je inderdaad een rad voor ogen.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: sponsorloterij

Ongelezen bericht door Shareena »

Je hoeft niet te bellen he?

Zit wel te wachten op Rick die voor mijn deur staat :)

Gesloten