Help,
Na de nieuwe zender indeling van KPN heb ik alleen nog maar slecht ontvangst nieuwe antenne gekregen voor buiten maar mag allemaal niets helpen, het werkte allemaal perfect.
Nu zit ik dus continu met slecht beeld en geluid wat een bagger zooi.
HELP nog iemand hier ervaring mee?????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ontvangst
Re: Slechte ontvangst
De ontvangstkwaliteit van DVB-T (Digitenne) hangt heel erg af van de plaats waar je woont. Aan de gebruikersnaam te oordelen lijkt het in dit geval Den Haag te zijn. Ik weet dat daar het een en ander is of wordt veranderd. Heeft opnieuw automatisch laten zoeken van de zenders door de Digitenne-ontvanger ook niet geholpen?
Ik woon niet in den haag.
En ik heb echt alles al uitgevoerd
En ik heb echt alles al uitgevoerd
Als je alles al geprobeerd hebt, valt er wellicht nog te denken aan een antenneversterker, als je die nog niet hebt. Heb je er al een, en biedt ook dat geen soelaas, dan moeten we vaststellen dat je "in de schaduw" zit van het TV-signaal.
Heb ik niet geeft KPN die ook dan?
Dat zou je altijd kunnen navragen in de KPN-winkel. Mochten ze geen DVB-T-antenneversterker (voor Diginenne) hebben, dan kune je met wat zoeken bij Kieskeurig.nl zeker iets vinden.
-
KPN Digitenne.
U hoeft natuurlijk niet uw naam en straat op te geven maar het is WEL handig als u vertelde waar u woont!
Om een voorbeeld te geven.
Amsterdan Zuid. Bij de RAI staat een zender voor het Digitennesignaal maar net achter de A10 staat een KPN straaltoren voor TV, Radio en telefoonverbindingen.
De Digitenne-kijkers hebben door het verdrukken van het Digitennesignaal op verschillende adressen daardoor totaal onverwacht geen- of een slecht beeld als hun antenne op de dichtstbijzijnde Digitennezender = RAI gericht
staat.
Die zouden beter de antenne kunnen richten op een Digitennezender die bij het IJ staat!
Kortom,
zomaar even roepen: "Ik heb geen beeld" zal weinig echte oplossingen geven als u te weinig informatie geeft.
Een niet onverdeeld gelukkige- maar toch redelijk tevreden
Grootvader
als KPN-Digitennekijker
U hoeft natuurlijk niet uw naam en straat op te geven maar het is WEL handig als u vertelde waar u woont!
Om een voorbeeld te geven.
Amsterdan Zuid. Bij de RAI staat een zender voor het Digitennesignaal maar net achter de A10 staat een KPN straaltoren voor TV, Radio en telefoonverbindingen.
De Digitenne-kijkers hebben door het verdrukken van het Digitennesignaal op verschillende adressen daardoor totaal onverwacht geen- of een slecht beeld als hun antenne op de dichtstbijzijnde Digitennezender = RAI gericht
staat.
Die zouden beter de antenne kunnen richten op een Digitennezender die bij het IJ staat!
Kortom,
zomaar even roepen: "Ik heb geen beeld" zal weinig echte oplossingen geven als u te weinig informatie geeft.
Een niet onverdeeld gelukkige- maar toch redelijk tevreden
Grootvader
als KPN-Digitennekijker