Op zich geen probleem want BCC wilde nog wel helpen. We kregen twee opties. Optie A: BCC stuurt de iPod op, optie B: we sturen de iPod zelf op. Omdat optie B veel minder tijd kost kozen we voor die optie.
Goed, we zijn drie maanden verder, 6 iPods verder en het kreng wil nog niet werken. Alles aan mijn computer is gecontroleerd en de iPod is 6x heen en weer gegaan tussen Apple en ons. Inclusief daaronder een aantal maal een nieuwe iPod Shuffle (wel oude model - langer).
Omdat we het helemaal gehad hadden met de iPod Shuffle besloten we hiermee naar BCC terug te stappen. Daar kregen we 1 optie. Het enige wat ze konden doen was de iPod zelf opsturen naar Apple. Ja hoor, want die 7e keer gaat het hen wel lukken....
Overigens wilden ze ook aanbieden een nieuwe iPod mee te geven, maar helaas ze hadden dit model niet meer...
Maar goed, al met al hebben we dus een iPod Shuffle gekocht bij BCC die na 15 dagen niets meer deed. Daarna hebben we drie maanden veel heen en weer gestuurd en aan het einde van het verhaal zijn wij tachtig euro lichter en een illusie armer.
De Apple Store heeft ons heel die tijd redelijk geholpen, maar logischerwijs nemen zij de iPod niet terug, want hij is niet bij hen aangeschaft.
Sjonge jonge, als die iPod het nu eens een paar dagen eerder had begeven zeg... Maar ja, dat is achteraf.
Heeft iemand een idee over waar ik nu met dat prul van tachtig euro nog heen kan gaan? Ik wil het niet op internet zetten en zo weer iemand anders oplichten. Dan ben ik van het niveau BCC...