LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eindelijk een prettige winkel om een keuken te kopen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
danielbakkum
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mar 2007 20:03

Eindelijk een prettige winkel om een keuken te kopen

Ongelezen bericht door danielbakkum »

Jullie kennen dat waarschijnlijk allemaal wel, loop je op een meubelboulevard om je te orienteren op keukens. Bij de ene keukenzaak word je niet aangekeken en bij de andere keukenzaak springt er 4 man op je nek om je te helpen.
Na 7 keukenzaken te hebben bezocht was ik er een beetje klaar mee, het was geen lust meer maar een last. Totdat ik een keukenzaak op internet tegenkwam, helemaal zelf je eigen keuken online samenstellen, wat wil je nog meer? Met wat kennis van zaken kwam ik snel tot een offerte en ik schrok van de prijs! Net zo goedkoop als de keuken die ik bij Ikea heb gezien! Alleen veel mooier en kwalitatief beter. En uiteraard alleen maar Siemens-apparatuur en geen Yoko Ono.
Na telefonisch contact met de winkel snel een afspraak in Akersloot gemaakt. Daar kwam ik op een industrieterrein een prachtige keukenzaak binnenlopen. De service was prima, de verkoper nam de tijd voor me en na een uur was de koop rond! Mijn vrouw was verbaasd, dat had ze niet verwacht. Qua betaling was het ook prima geregeld, ik kon het bedrag van de keuken op een derdenrekening plaatsen en zodra de keuken naar tevredenheid was geleverd, werd het bedrag overgemaakt aan de keukenwinkel. Dat gaf me een erg veilig gevoel, geen 50% aanbetaling, geen vooruitbetaling, gewoon plaatsen op een derdenrekening en zodra alles geleverd is, wordt het geld overgemaakt.

Ik zie allemaal negatieve reacties op het forum, een keer een positieve reactie mag ook weleens!

Vr.gr.

Daniel Bakkum
Egmond -Binnen

sales1
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 okt 2006 21:30

Re: Eindelijk een prettige winkel om een keuken te kopen

Ongelezen bericht door sales1 »

Medewerker v/d maand!
:lol: GEFELICETEERD :lol:
Noem maar geen namen.Suc...

danielbakkum
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mar 2007 20:03

Re: Eindelijk een prettige winkel om een keuken te kopen

Ongelezen bericht door danielbakkum »

Haha, je hoeft toch niet altijd namen te noemen?

Ennuh, voor de oplettende lezers, www.google.nl

keukenwinkel Akersloot en ze komen er wel :-)

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Eindelijk een prettige winkel om een keuken te kopen

Ongelezen bericht door caruso »

Pure sluikreclame als je het mij vraagt, en als ik ga kijken op de site, dan heb ik toch wat vraagtekens.
Nergens staat vermeld welk garantiefonds gehanteerd wordt, geen keurmerk, niets van dat alles. Alleen de melding dat garantie wordt gegeven. Door wie dan en waar kan ik terecht met mijn klachten?
Dan dat veilig betalen: Via het "veilig betalen fonds". Nog nooit van gehoord en nergens is iets te vinden over deze betalingswijze. Volgens mij een eigen verzonnen term.
En hoe is dit te rijmen met de voorwaarde dat er contant dient te worden afgerekend bij levering (tenzij anders is afgesproken)?

Kortom, wazig achteraf bedrijfje op een industriegebied, ik zou er geen zaken mee doen!

sales1
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 okt 2006 21:30

Re: Eindelijk een prettige winkel om een keuken te kopen

Ongelezen bericht door sales1 »

CORRECT wijs besluit.
Maar toch gratis reclame gemaakt.

Gesloten