LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gratis tas bij mega abonnement Linda
Gratis tas bij mega abonnement Linda
In november kon je een mega abonnement op de Linda nemen en dan kreeg je er een leren vintage tas van Joan mcCathy bij twv 299 euro!!
Hebben, dacht ik meteen.
22 november begon de actie, 25 november heb ik me aangemeld.
De week erna nog een mailtje gestuurd of er niet meteen teveel aanmeldingen waren want ik wilde die tas wel erg graag hebben, maar ik hoefde me geen zorgen te maken hoor, die tas ging ik krijgen.
Het is inmiddels 17 maart en je begrijpt het al: NOG GEEN TAS!
Ik heb natuurlijk al meerdere keren aan de telefoon gehangen en de termijn dat de tas zou komen werd steeds later, en toen kwam er ook nog een brief dat het eind februari / begin maart zou worden. Maar toen ik deze week belde twijfelde de mevrouw van Moodformagazines er zelf eigenlijk ook aan of het ooit nog gaat lukken.
Je krijgt dan de keuze uit een alnternatief of je mag je abonnoment annuleren en krijgt het volledige abonnementsbedrag (73 euro) terug.
MAAR IK WIL DIE TAS!!
Ik vind het ook zo oneerlijk dat mensen die weken later dan ik hun aanmelding gedaan hebben die tas al wel gekregen hebben, want in het begin zijn ze nog wel uitgeleverd!
Ik baal er vreselijk van, wat een K**actie!
Hebben, dacht ik meteen.
22 november begon de actie, 25 november heb ik me aangemeld.
De week erna nog een mailtje gestuurd of er niet meteen teveel aanmeldingen waren want ik wilde die tas wel erg graag hebben, maar ik hoefde me geen zorgen te maken hoor, die tas ging ik krijgen.
Het is inmiddels 17 maart en je begrijpt het al: NOG GEEN TAS!
Ik heb natuurlijk al meerdere keren aan de telefoon gehangen en de termijn dat de tas zou komen werd steeds later, en toen kwam er ook nog een brief dat het eind februari / begin maart zou worden. Maar toen ik deze week belde twijfelde de mevrouw van Moodformagazines er zelf eigenlijk ook aan of het ooit nog gaat lukken.
Je krijgt dan de keuze uit een alnternatief of je mag je abonnoment annuleren en krijgt het volledige abonnementsbedrag (73 euro) terug.
MAAR IK WIL DIE TAS!!
Ik vind het ook zo oneerlijk dat mensen die weken later dan ik hun aanmelding gedaan hebben die tas al wel gekregen hebben, want in het begin zijn ze nog wel uitgeleverd!
Ik baal er vreselijk van, wat een K**actie!
-
Re: Gratis tas bij mega abonnement Linda
xxx
Laatst gewijzigd door consument18 op 29 mar 2007 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Een tassenactie.
Wel dames,
Er is in ieder geval wel sprake van het NIET nakomen van een overeenkomst hetgeen betekend dat u alle kosten die u moet maken voor het opzeggen van die overeenkomst op dat blad kan verhalen.
Tsja, die tas zult u hoogstwaarschijnlijk niet meer kunnen krijgen of u moet daar een civiele zaak van maken met een hele grote kans dat u dit alsnog verliest naast de investering van het procederen.
Wat wel een stuk minder gecompliceerd is is een aangetekende brief met bericht van ontvangst waarin u op grond van dwaling (=ontbreken van een wilsovereenkomst uwerzijds) alle reeds van uw rekening afgehaalde gelden op uw rekening teruggestort wil zien + de kosten die u heeft moeten maken om dit gelijk uwerzijds af te moeten dwingen.(telefoontjes/brieven + aangetekende brief).
Ik vermoed dat die Linda als uitgever dit niet zal gaan bestrijden.
Dus dames..... Geef me een soen, kreig je een paar oorbelle fan me.
Grootvader
Wel dames,
Er is in ieder geval wel sprake van het NIET nakomen van een overeenkomst hetgeen betekend dat u alle kosten die u moet maken voor het opzeggen van die overeenkomst op dat blad kan verhalen.
Tsja, die tas zult u hoogstwaarschijnlijk niet meer kunnen krijgen of u moet daar een civiele zaak van maken met een hele grote kans dat u dit alsnog verliest naast de investering van het procederen.
Wat wel een stuk minder gecompliceerd is is een aangetekende brief met bericht van ontvangst waarin u op grond van dwaling (=ontbreken van een wilsovereenkomst uwerzijds) alle reeds van uw rekening afgehaalde gelden op uw rekening teruggestort wil zien + de kosten die u heeft moeten maken om dit gelijk uwerzijds af te moeten dwingen.(telefoontjes/brieven + aangetekende brief).
Ik vermoed dat die Linda als uitgever dit niet zal gaan bestrijden.
Grootvader
Maar grootfader tog.Tog de man fan de twee znippen?Geplaatst op 25 Mrt 2007 15:58 door kanovaarder
--------------------------------------------------------------------------------
Een tassenactie
Grootvader
-
De tas en de snippen.
Ja, als taxichauffeur maak je wat mee.
Een boek kan ik erover schrijven.
Wat zeg ik? Een bijbel!!
Grootvader
Ja, als taxichauffeur maak je wat mee.
Een boek kan ik erover schrijven.
Wat zeg ik? Een bijbel!!
Grootvader
Ook ik heb z'n "mega" abonnement bij Linda afgesloten. Ook ik
heb geen tas twv 299 ontvangen. Ik word al 4 maanden aan het lijntje gehouden. Ik heb een brief ontvangen dat ik de tas zou ontvangen nou mooi niet dus.
Ik eis dat het abonnementsgeld wordt teruggestort maar dat ik wel
de linda volgens afspraak van het mega-abonnement wel 12x blijf ontvangen. Dit wordt niet geaccepteerd door Linda. Ik kan alleen het
abonnementsgeld terugkrijgen of een of ander belachelijk kado wat totaal niet in verhouding van de tas 299 staat
Er zijn vele duizenden gedupeerde. Ik hoop dat er een uitzending aan wordt besteed of de koude douche !!!!
heb geen tas twv 299 ontvangen. Ik word al 4 maanden aan het lijntje gehouden. Ik heb een brief ontvangen dat ik de tas zou ontvangen nou mooi niet dus.
Ik eis dat het abonnementsgeld wordt teruggestort maar dat ik wel
de linda volgens afspraak van het mega-abonnement wel 12x blijf ontvangen. Dit wordt niet geaccepteerd door Linda. Ik kan alleen het
abonnementsgeld terugkrijgen of een of ander belachelijk kado wat totaal niet in verhouding van de tas 299 staat
Er zijn vele duizenden gedupeerde. Ik hoop dat er een uitzending aan wordt besteed of de koude douche !!!!
-
Pfff, 299 euro voor een tasje ... Is die tas soms van mensenleer gemaakt of zo?een leren vintage tas van Joan mcCathy bij twv 299 euro
Ik heb n.a.v. een telefoontje van Linda. van vanavond contact opgenomen met Joan Mc Cathy. Ik heb gesproken met Anna ten Cate. Zij hebben er schoon genoeg van dat zij de zwarte Piet toegespeeld krijgen. Het is de keuze van Linda dat zij niet op het aanbod van Joan in wilden gaan. Een zeer reeel aanbod! Ik heb Radar gebeld over deze toestanden. Linda heeft ons per brief beloofd!!! dat de tas bijbesteld zou worden en dat ze NU in de maak zijn. Maar nog vóór dat deze brief verstuurd werd wist men al dat ze deze belofte niet na wilden komen!!!! Want toen had men namelijk al het aanbod van Joan afgeslagen!!!
De tas is via de website van Joan http://www.joanmccathy.nl nog steeds leverbaar. Linda kon een nieuwe partij voor een redelijke prijs inkopen maar men wilde hier niet op ingaan.
Ik vind dat Linda alsnog op het aanbod van Joan hoort in te gaan nu ze het aan alle abonnees hebben beloofd. En dan niet ineens aankomen met dat er problemen zijn met de leverancier want dat is absoluut niet waar!!!!!!
Ik ben via email bereikbaar voor alle vragen. Bij Joan heeft men inmiddels al een advocaat in de arm. Zij zijn ten alle tijden bereid om ons te steunen. Desnoods sturen ze een woordvoerder naar de uitzending als deze er komt!!
De tas is via de website van Joan http://www.joanmccathy.nl nog steeds leverbaar. Linda kon een nieuwe partij voor een redelijke prijs inkopen maar men wilde hier niet op ingaan.
Ik vind dat Linda alsnog op het aanbod van Joan hoort in te gaan nu ze het aan alle abonnees hebben beloofd. En dan niet ineens aankomen met dat er problemen zijn met de leverancier want dat is absoluut niet waar!!!!!!
Ik ben via email bereikbaar voor alle vragen. Bij Joan heeft men inmiddels al een advocaat in de arm. Zij zijn ten alle tijden bereid om ons te steunen. Desnoods sturen ze een woordvoerder naar de uitzending als deze er komt!!
-
Tsja, vrouwen...Pfff, 299 euro voor een tasje ... Is die tas soms van mensenleer gemaakt of zo?
Dat ding kost natuurlijk nevernooit geen 299 euro, anders gaven ze hem niet weg bij een abonnementje op een flutblad
Nou wat een inhoudsloze reactie zeg. Volgens mij gaat het hier om het principe dat er loze beloftes worden gedaan en niet om het item zelf!!
-
Hier is dus sprake van dubbele oplichting ...
natuurlijk is dat niet het bedrag dat ze er bij de Linda voor zouden betalen, maar de verkoopprijs van die tas is wel degelijk 299 euro, kijk maar op de site van Joan mcCathy.Dat ding kost natuurlijk nevernooit geen 299 euro, anders gaven ze hem niet weg bij een abonnementje op een flutblad
Hierbij wil ik reageren op het bericht van JessB. Graag wil ik weten of hij of zij nog iets ondernomen heeft tegen het tegenvoorstel van Linda. Ook wil ik graag weter of er andere mensen zijn die tegen het voorstel in gaan. Zelf wil ik middels mijn rechtsbijstand tegen het aanbod van Linda procederen.
Margriet[/i]
Margriet[/i]
Ik vraag me af waar het de dames om ging, om de tas of het blad??
Tuurlijk, een tas die zo duur is ,hmm.
Maar het is hetzelfde zoals alle andere lokkertjes.
Een komplete pc met flatscreen en weet ik wat allemaal nog meer, dan moet je jezelf toch afvragen "HOE KAN DAT" ?
Het is te hopen dat jullie de tas nog krijgen, maar ben bang van niet.
Tuurlijk, een tas die zo duur is ,hmm.
Maar het is hetzelfde zoals alle andere lokkertjes.
Een komplete pc met flatscreen en weet ik wat allemaal nog meer, dan moet je jezelf toch afvragen "HOE KAN DAT" ?
Het is te hopen dat jullie de tas nog krijgen, maar ben bang van niet.
lees ik nu goed dat iemand en het abonnementsgeld terug wil, en het blad de rest van de twaalf maanden geleverd wil krijgen?
Ja en toch ook nog de tas.
Haai,
Ik zag op zijonline.nl dat er een grote kans bestaat dat ik mijn tas niet ga krijgen. Ik zag dat jullie ook wachten op jullie tas. Mijn vriendin heeft al wel een tas en nu gaat Linda nog maar 1015 tassen weggeven. Ik hoop echt dat ik daar bij zit. Hoe kunnen ze dan meer als 3000 mensen lid maken??? De leveranier Joan mccarthy geeft gelukkig wel een aanbieding op hun site voor mensen die geen tas krijgen. Misschien moet ik dat maar doen? Dan heb ik in ieder geval een tas.
kuzz
Freddy
Ik zag op zijonline.nl dat er een grote kans bestaat dat ik mijn tas niet ga krijgen. Ik zag dat jullie ook wachten op jullie tas. Mijn vriendin heeft al wel een tas en nu gaat Linda nog maar 1015 tassen weggeven. Ik hoop echt dat ik daar bij zit. Hoe kunnen ze dan meer als 3000 mensen lid maken??? De leveranier Joan mccarthy geeft gelukkig wel een aanbieding op hun site voor mensen die geen tas krijgen. Misschien moet ik dat maar doen? Dan heb ik in ieder geval een tas.
kuzz
Freddy
Ik heb de tas gisteren besteld en krijg hem binnen 1 week thuis gestuurd. Yes Yes
:twisted
Ja Freddy ik geloof dat ze bij de linda dachten dit gaat wel heel erg makkelijk om op deze manier nieuwe leden te werfen.
Het is ook niet normaal zo,n dure tas voor dat geld.
Ja Freddy ik geloof dat ze bij de linda dachten dit gaat wel heel erg makkelijk om op deze manier nieuwe leden te werfen.
Het is ook niet normaal zo,n dure tas voor dat geld.
Freddy het is www.joanmccathy.nl in plaats van cartny