Hierop heb ik contact opgenomen met de klantenservice en totaal geen antwoord op m'n vraag gehad zie hier:
Geachte klant,
Dank u voor uw interesse in VistaPrint de online oplossing voor het beste drukwerk voor
de beste prijs.
Wij hebben uw informatie verzoek betreffende onze betalingsmogelijkheden ontvangen
en voorzien u graag van de volgende informatie.
Wij bieden twee betalingsmethoden aan. Betaling per credit kaart is de aan te raden
manier om op Internet te bestellen aangezien het de snelste, meest efficiente, en veiligste
manier is om op Internet te bestellen. Indien u per credit kaart betaald wordt uw
bestelling onmiddelijk verwerkt.
Wij bieden tevens de mogelijkheid aan tot betalen per eenmalige machtiging. U kunt voor
deze optie kiezen op de betaalpagina van onze site. Wij wijzen u er graag op dat met deze
betalingsmethode (eenmalige machtiging) uw bestelling 12 - 14 dagen in de wacht wordt
gehouden ter definitieve ontvangst van uw betaling. Na deze periode zal uw bestelling
worden gedrukt en binnen de door u geselecteerde verzendtijd worden bezorgd. Ook
wijzen wij u erop dat u voor deze optie in bezit dient te zijn van een Nederlandse
bankrekening.
Wij hopen u dat u deze informatie behulpzaam vindt. Indien u andere vragen of
opmerkingen heeft neemt u dan gerust contact met ons op.
Nogmaals hartelijk dank voor het kiezen voor VistaPrint. Wij streven ernaar om aan al
uw drukwerk behoeften te voldoen.
Met vriendelijke groeten,
VistaPrint Klantenhulp
--Original Message--
From: k.kerkhof
Date: 12/5/2006 7:46:40 AM
To: [email protected]
Subject:
Ik heb gekozen voor de eenmalige machtiging maar ik geen flauw idee hoe ik het geld nu naar jullie over moet maken. Ik heb gene machtiging binnen en jullie rekeningnummer kan ik ook nergens vinden.
MVG
Kevin Kerkhof
Ik heb ook het nummer gebeld wat in dit tpoic staat maar daar vertellen ze je leuk dat je contact op moet nemen via de mail. Dat levert dus een nutteloos antwoord op zoals hierboven te lezen.
Ook staat in de mail dat ze de producten 12-14 dagen in bezit houden als je voor de methode machtiging hebt gekozen, dit is dus onzin want ik had de producten binnen 2dagen in huis. heel erg vreemd allemaal.
Kevin
www.tenovations.nl