LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jencikova Villa Arena

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
makira

Jencikova Villa Arena

Ongelezen bericht door makira »

Wat een waardeloze klanten bejegening bij Jencikova, ben al 4 maanden bezig met bellen om iemand van dit bedrijf mijn bankstel te laten zien.
Op 20 november 2006 is dit geleverd en meteen na een paar weken zaten er dikke plooien in de stof van de bank die er nu uit ziet of hij al jaren is gebruikt , en het is best wel een dure bank.
Elke keer krijg ik hetzelfde verhaaltje te horen dat er een medewerker beschikbaar is voor klachten en problemen en dat er zeer beslist nog dezelfe week contact met mij opgenomen zal worden , ik ben het onderhand zo spuugzat, wat een onbeschofte mentaliteit om je klanten zo te behandelen en aan het lijntje te houden.
Bij aflevering hadden ze de verkeerde kleur kussen geleverd waarover ik ook direkt over heb gebeld, ik kreeg te horen : Als er weer zo,n kleur stof voor een bank wordt gebruikt dan kunnen we kussens maken in uw kleur, pffffff, toen dacht ik al , wat is dit voor bedrijf en dat zit dus in de Villa Arena, dacht toen ik het bankstel kocht dat het een netjes bedrijf zou zijn, dus mooi niet
Nooit meer zal ik iets bij Jencikova kopen en raad het ook iedereen af, ook vanwege de lange levertijden (4 maanden ).

deepblue

Re: Jencikova Villa Arena

Ongelezen bericht door deepblue »

Ik heb precies hetzelfde probleem.
Ze hebben inmiddels al al 8 keer beloofd terug te bellen, ze hebben nog nooit contact opgenomen.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Jencikova is niet bij cbw aangesloten, dus je kunt niet bij geschillencommissie terecht. Heb je een rechtsbijstandsverzekering...?

makira

ik heb wel een rechtsbijstand verzekering maar weet niet of dit ook geld voor meubels, maar er moet eerst iemand komen kijken naar mijn klacht over de bank, ik heb ook al gemaild naar het bedrijf en ook geen enkele reactie ontvangen, dit is zo onbeschoft, heb dit nog nooit eerder meegemaakt en Jencikova in de Villa Arena liet mij na mijn laatste telefoontje een ogenblikje wachten ......... , na 15 minuten nam een medewerkster toevallig de hoorn op , dus dit zal wel de nieuwste tactiek zijn om de Klant aftepoeieren, dom gedoe daar
Heb nu een telefoon nummer van Zeewolde maar daar krijg je alleen een keuze menu dus dat schiet niet op

16again

Ongelezen bericht door 16again »

maar er moet eerst iemand komen kijken naar
Daar kan je niet op blijven wachten.
Als Jencikova dat nalaat moet je gewoon zelf stappen ondernemen.

deepblue

Ongelezen bericht door deepblue »

Bij een zoektocht om aan email addressen en telefoonnummers van medewerkers van het hoofdkantoor kwam ik de vacature ingang gebruikt om mijn klacht te melden. Binnen no-time had ik een keurige reactie. Binnen enkele dagen werd me tafel voor een nieuwe omgeruild. Helaas vertoond de nieuwe tafel dezelfde mankementen als de vorige (teak-fineer is slecht verlijmt, laat op een aantal plekken los).

makira

bedoel je het contact formulier waarin ze vragen om nieuwe medewerkers? , Ondertussen heb ik wel een aangetekende brief naar het hoofdkantoor en de vestiging in de Vila Arena gestuurd maar nog geen handtekening retour gehad

Gesloten