LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rational dealer gezocht Hacker kan greep niet leveren

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
sjors69
Berichten: 44
Lid geworden op: 01 jan 2007 20:10

Rational dealer gezocht Hacker kan greep niet leveren

Ongelezen bericht door sjors69 »

Hallo,

Ik was eigenlijk gevallen voor een hacker avtiv 4030 keuken, maar ze kunnen de greeplijst niet leveren op de deurtjes ivm de radius van de deur.

Rational heeft eigenlijk alles wat ik wil. Ik wil toch echt gaan voor een goede prijs, meer dan 18.000 euro mag de keuken niet gaan kosten.

Iemand een tip of ervaring met een rational dealer die de spullen goed installeert en een goede prijs geeft. En ook een normale offerte en tekening meegeeft. Weet precies wat ik wil. Dus hoeft er niet echt over nagedacht te worden.



groetjes
Sjors

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: Rational dealer gezocht Hacker kan greep niet leveren

Ongelezen bericht door Anastasia »

Helaas geen woonplaats of postcode, mag zonder huisnummer en letters, en kijk eens op website, vaak dealers lijst, en meerdere hebben verschillende prijzen, Hans Verkerk, nu failliet had ze vroeger ook, dus wel goede apparaten, maar plaatselijke was goedkoper, en achteraf betalen, zelfs goedkopere leningen, als service met betere bank, dus die was ook zeer scherpe rente!

Als U niet tevreden bent over de samenstelling, Ikea heeft een DVD, gratis, en dan kunt U zelf virtueel indelen, en kasten en apparaten kopen, en ook merken die zij niet hebben of elders voordeliger, dan doet U dat, dus het hoeft niet compleet te zijn, zelf de kasten wel, maar de rest elders gekocht!

Via goudengids een keukenmontage gevonden, maar een goed klussenbedrijf kan ook, goedkoper en beter, en die hadden eerder tijd.

Het is op deze laatste manier veel goedkoper, en het enige nadeel is de garantie, de kasten bij Ikea, apparaten bij 4 verschillende winkels, en nog montage, dus voor volledige garantie bij 6 ondernemers!

U ziet het, niet alleen het voordeel, maar ik noem ook gelijk het grootste nadeel, dus bij twijfel kunt U van het (keuken)kastje naar de muur gestuurd worden, dus U moet wel sterk staan, of hier advies vragen!

veel voordelig succes gewenst!
Anastasia.

sjors69
Berichten: 44
Lid geworden op: 01 jan 2007 20:10

Re: Rational dealer gezocht Hacker kan greep niet leveren

Ongelezen bericht door sjors69 »

Dat lijkt mij niet de bedoeling. Wil gewoon bij een zaak alles kopen.

Laatst was ik Amerfoort, daar zei de verkoper het volgende. "Ik ga u vandaag een keuken verkopen en begon over kortingen etc." Binnen 3 min. was ik weer buiten.

Wil ervaringen van andere horen en als rational dealers dit lezen, mogen ze gerust reageren, maar speel open kaart.

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: Rational dealer gezocht Hacker kan greep niet leveren

Ongelezen bericht door Anastasia »

het ikea was een vrijblijvende tip, maar nu ;
AMERSFOORT

Dat is voor collega forum leden makkelijker, en heeft U al op de website van de Rational gekeken?

Er zijn er meerdere die dit verkopen, meestal ook bij Keukengilde, dus kijk ook via de goudengids!

sjors69
Berichten: 44
Lid geworden op: 01 jan 2007 20:10

Re: Rational dealer gezocht Hacker kan greep niet leveren

Ongelezen bericht door sjors69 »

Weet ik maar wil ervaringen horen en tips

sjors69
Berichten: 44
Lid geworden op: 01 jan 2007 20:10

Re: Rational dealer gezocht Hacker kan greep niet leveren

Ongelezen bericht door sjors69 »

Niemand ?

Mozart
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2007 15:28

Re: Rational dealer gezocht Hacker kan greep niet leveren

Ongelezen bericht door Mozart »

Hallo Sjors,

Indien je bij een echt goede keukenzaak (met een voorliefde voor rational) wilt zijn met een goede service en nette order en tekening, dan kan ik je De Vaart Keukendesign aanraden.

Mozart
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2007 15:28

Re: Rational dealer gezocht Hacker kan greep niet leveren

Ongelezen bericht door Mozart »

Sorry Sjors, ik was de plaats waar De Vaart Keukendesign zit vergeten te vermelden: Almere Buiten. Industrieterrein De Vaart

sun2shine
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mar 2007 18:02

Re: Rational dealer gezocht Hacker kan greep niet leveren

Ongelezen bericht door sun2shine »

ik ben laatst ook bij van der vaart geweest. hij heeft een prachtig ontwerp voor een rational keuken gemaakt....heel anders dan de rest! .. daar staan ze om bekend (heb nog niet getekend omdat mijn app pas einde van het jaar klaar is en ik nog moet kijken of ik het kan betalen)

alleen mag je de offerte helaas niet meenemen

Gesloten