LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Speedlinq problemen
-
- Berichten: 49
- Lid geworden op: 14 dec 2006 17:36
Re: Speedlinq problemen
Ik had inderdaad ook nooit problemen met Demon.. Als je ze nodig had met een vraag belde je het gratis nummer en kreeg je meteen iemand aan de lijn die er verstand van had, en je teruggebelde op je 06 zoals het hoort
Helaas is kan ik niet over op kabel(want ligt hier geen kabel )... maar had je met SL ook problemen met je internet verbinding?
Groet Nico
Helaas is kan ik niet over op kabel(want ligt hier geen kabel )... maar had je met SL ook problemen met je internet verbinding?
Groet Nico
Re: Speedlinq problemen
Beste Internetter,
Als je van plan bent over te gaan naar een andere provider ga dan NOOIT naar Speedlinq. Zie onderstaande verhalen. Sinds een week werkt er bij mij niets meer omdat het modum waarschijnlijk kapot is. Dat gaat "men" onderzoeken en zal nog zeker 3 dagen duren. Ondertusssen mag je wel bellen voor €0,70 per minuut voor iets wat gewoon garantie behoort te zijn.
Heb al een paar keer gebeld en krijg dan naar 2 min (€1,40) te horen dat de wachttijd meer dan 15 minuten is. Binnen 24 uur terug bellen doen ze ook niet.
Is alles slecht aan Speedlinq: nee. Als de verbinding er is kan je netjes internetten en bellen maar zodra er iets fout gaat ben je zo veel geld kwijt dat je bij een andere provider uiteindelijk beter af bent.
Als je van plan bent over te gaan naar een andere provider ga dan NOOIT naar Speedlinq. Zie onderstaande verhalen. Sinds een week werkt er bij mij niets meer omdat het modum waarschijnlijk kapot is. Dat gaat "men" onderzoeken en zal nog zeker 3 dagen duren. Ondertusssen mag je wel bellen voor €0,70 per minuut voor iets wat gewoon garantie behoort te zijn.
Heb al een paar keer gebeld en krijg dan naar 2 min (€1,40) te horen dat de wachttijd meer dan 15 minuten is. Binnen 24 uur terug bellen doen ze ook niet.
Is alles slecht aan Speedlinq: nee. Als de verbinding er is kan je netjes internetten en bellen maar zodra er iets fout gaat ben je zo veel geld kwijt dat je bij een andere provider uiteindelijk beter af bent.
Re: Speedlinq problemen
We hadden zo goed als geen internet. Al met al hebben we nu drie modems in huis van SL. Die werden ongevraagd naar ons toegestuurd als we weer eens hadden geklaagd bij de helpdesk. De ene modem werkte smorgens om 7 uur, smiddags was internet niet mogelijk, savonds na 11 uur moesten we weer een andere modem aansluiten om te kunnen internetten. Erg vervelend allemaal. Drie verschillende modems.... maar geen enkele voldeed aan de verwachtingen. We zijn gestopt met SL. We hadden er niet mee moeten beginnen. We kregen een paar weken geleden twee identieke brieven in huis van SL. Daarin ook retourstickers om de modems terug te sturen. Maar zolang onze ADSL lijn niet in oude staat is hersteld en de aangetekende brief niet is afgehandeld c.q. beantwoord, sturen we die modems niet terug. Ze zijn niet goed (die modems) en als we ze terugsturen, krijgt iemand anders ze wel en heeft die deze problemen.
-
- Berichten: 49
- Lid geworden op: 14 dec 2006 17:36
Re: Speedlinq problemen
Hopelijk krijg ik wel een goede modem, heb er ook nog wel eentje staan... tot nu toe gaat het goed heb brief gehad dat verbinding tussen 2 en 4 weken opgeleverd gaat worden
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 27 mar 2007 22:19
Re: Speedlinq problemen
Ik heb vanaf 20 November een Speedlinq abbonnement van 6 Mb en bellen. Op zich was ik dik tevreden met alle service en afhandelingen.
Eerlijk is eerlijk. Voucher ingestuurd, netjes geld terug gekregen en alles.
Tot 2 weken terug, toen ik problemen kreeg met het bellen.
Ik kon wel zien wie er belde, maar niet opnemen. En dat op mijn verjaardag, dat kon ik er niet echt bij hebben.
Internetten ging prima en 1 keer per uur kon ik bellen.
16 Maart heb ik de helpdesk gebeld en diverse instellingen voor het modem veranderd. Ik zou worden terug gebeld.
Tot op heden is dat nog niet gebeurd.
Wel heb ik diverse malen met mijn mobiele telefoon de helpdesk nog gebeld en zou ik binnen 24 uur worden terug gebeld.
24 weken bedoelen ze zeker.
Mijn problemen waren tot gisteren nog niet verholpen.
Door te Googlen kwam ik op een pagina terecht van Speedlinq zelf die de oplossing bied.
Het zogenaamde downgraden van de firmware van mijn Speedtouch 706 modem.
Met heel veel dank aan degene die dit ontdekt heeft.
Ik wil het u niet onthouden om anderen te helpen.
Het werkt echt weer. En Speedlinq........... moet nog bellen.
De pagina is:
http://www.speedlinqsupport.nl/speedtouch/start.html
Veel succes
Eerlijk is eerlijk. Voucher ingestuurd, netjes geld terug gekregen en alles.
Tot 2 weken terug, toen ik problemen kreeg met het bellen.
Ik kon wel zien wie er belde, maar niet opnemen. En dat op mijn verjaardag, dat kon ik er niet echt bij hebben.
Internetten ging prima en 1 keer per uur kon ik bellen.
16 Maart heb ik de helpdesk gebeld en diverse instellingen voor het modem veranderd. Ik zou worden terug gebeld.
Tot op heden is dat nog niet gebeurd.
Wel heb ik diverse malen met mijn mobiele telefoon de helpdesk nog gebeld en zou ik binnen 24 uur worden terug gebeld.
24 weken bedoelen ze zeker.
Mijn problemen waren tot gisteren nog niet verholpen.
Door te Googlen kwam ik op een pagina terecht van Speedlinq zelf die de oplossing bied.
Het zogenaamde downgraden van de firmware van mijn Speedtouch 706 modem.
Met heel veel dank aan degene die dit ontdekt heeft.
Ik wil het u niet onthouden om anderen te helpen.
Het werkt echt weer. En Speedlinq........... moet nog bellen.
De pagina is:
http://www.speedlinqsupport.nl/speedtouch/start.html
Veel succes
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 27 mar 2007 22:19
Re: Speedlinq problemen
Excuses voor de verkeerde link, Speedlinq werkt blijkbaar sneller als internet kan bijhouden. Gisteren werkte de link nog.
Nu is het:
http://www.speedlinqsupport.nl/
Met vriendelijke groet Frits
Nu is het:
http://www.speedlinqsupport.nl/
Met vriendelijke groet Frits
Re: Speedlinq problemen
SPEEDLINQ
ANTWOORDNUMMER: 10988
2501WB Den Haag.
T.a.v. de Directie.
SP nummer:
Oke, daar gaan we weer, beste Speedlinq directie
In de wet staat dat indien er een contract wordt afgesloten tussen 2 of meerdere partijen elk van de partijen er aan gehouden is en verplicht is die afspraken na te komen.
Ik heb een contract met u afgesloten (een ADSL comfort 20.000) en hou me keurig aan de verplichtingen, namelijk het betalen van de factuur en ik gedraag me verder volgens een goed huisvader en maak geen misbruik van uw service.
Nu bent u aan de beurt, tot nu toe heeft u zich aan geen enkel deel van de afspraak gehouden zoals ik helaas ondervind, u levert een dienst die vaker problemen geeft dan als redelijk kan worden beschouwd, u verlaagd vervolgens het contract eenzijdig en verwacht van mij dat ik daarmee akkoord ga, u levert een snelheid die nog niet de helft is van wat mij toe zou komen en tot overmaat van ramp functioneert ook de VOIP telefoonlijn vaker niet als wel, terwijl u mij daarvan niets vertelde toen ik de aanvraag bij u plaatste en mij in de veronderstelling liet ten volste te kunnen genieten van het abonnement, zoiets heet misleiding in mijn optiek, ook tijdens de ADSL check heeft u nagelaten mij mede te delen dat een dergelijk abonnement, de ADSL 20.000 comfort, op mijn adres technisch niet mogelijk was, terwijl u technisch gezien wel in de gelegenheid was dat te moeten kunnen doen.
Ik heb meerdere aangetekende brieven verstuurd en aangegeven dat ik het absoluut niet eens ben met de contract verlaging en de enige reactie die ik van u en uw medewerkers krijg is dat u pertinent vasthoud aan het verlagen van mijn account, ik ben het daar niet mee eens en eis dat u de account terugzet naar de initiële overeenkomst zijnde de adsl comfort 20.000 en dat u dhr Mattijs van der Harst en zijn collega’s terugfluit en de wijziging ongedaan maakt.
Na een gesprek met dhr Erik de Roo van uw 2e lijns helpdesk heeft deze mij toegezegd dat hij een en ander in gang zou zetten om de problemen op te lossen, en de zaak door te spelen aan een monteur van de KPN, waarvan ik nog niets gehoord heb en dus in de veronderstelling verblijf dat de KPN monteur nog bezig is met het traceren en verhelpen van de problemen. (ik heb op zijn toezegging de blokkade op de incasso weer ingetrokken en heb beloofd te zullen wachten op zijn reactie en indien dit te lang zou duren opnieuw contact met hem opnemen, echter gezien de mail van dhr Mattijs van der Harst heb ik weinig hoop op een goede afhandeling.)
Inmiddels heb ik zowel de 2e kamerleden alsook justitie ingelicht en hen verzocht deze zaak uit te zoeken en Aktie te ondernemen op landelijke schaal, reden daarvoor is dat inmiddels gebleken is dat honderden zo niet duizenden Speedlinq abonnees dezelfde problemen ervaren en het niet eens zijn met de behandeling die zij krijgen en de pertinente weigering van Speedlinq en de KPN om het probleem daadwerkelijk op te lossen.
Gezamenlijk met andere gedupeerden die hetzelfde ervaren met Speedlinq, en dat zijn er velen getuige de vele klachten in de in grote getale aanwezige topics van de diverse forums op het www, hebben we besloten de kamer en/of justitie te verzoeken om te onderzoeken of er hier geen wettelijke grond tot ingrijpen is gevraagd.
Ik verwacht van Speedlinq dat zij op kortste termijn mijn contract met haar eert en deze in de originele staat terugbrengt, voorts vertrouw ik er op dat Speedlinq er alles aan zal doen om de problemen voor eens en altijd uit de wereld te helpen en mij het genot doet toekomen van het probleemloze gebruik van mijn abonnement.
Met de slogan “get a life online” zou ik willen samenvatten, ik wil online met een eerlijke en goed werkende service en niet zoals het nu is, een leven online vol ellende en problemen en één waarvan Speedlinq denkt het klakkeloos en ongestraft te kunnen omzetten in een lager abonnement zonder ook maar enige ruggespraak met de klant daarover te houden en te komen tot een gezamenlijke overeenkomst.
Een kopie van deze brief zal worden verzonden aan, de leden der 2e kamer der staten generaal, aan justitie, en alle instanties bij ons bekend, die de burger ten dienste staan inzake burgerbelangen.
In afwachting op uw spoedige reactie.
Met groet, Jan Snijder.
ANTWOORDNUMMER: 10988
2501WB Den Haag.
T.a.v. de Directie.
SP nummer:
Oke, daar gaan we weer, beste Speedlinq directie
In de wet staat dat indien er een contract wordt afgesloten tussen 2 of meerdere partijen elk van de partijen er aan gehouden is en verplicht is die afspraken na te komen.
Ik heb een contract met u afgesloten (een ADSL comfort 20.000) en hou me keurig aan de verplichtingen, namelijk het betalen van de factuur en ik gedraag me verder volgens een goed huisvader en maak geen misbruik van uw service.
Nu bent u aan de beurt, tot nu toe heeft u zich aan geen enkel deel van de afspraak gehouden zoals ik helaas ondervind, u levert een dienst die vaker problemen geeft dan als redelijk kan worden beschouwd, u verlaagd vervolgens het contract eenzijdig en verwacht van mij dat ik daarmee akkoord ga, u levert een snelheid die nog niet de helft is van wat mij toe zou komen en tot overmaat van ramp functioneert ook de VOIP telefoonlijn vaker niet als wel, terwijl u mij daarvan niets vertelde toen ik de aanvraag bij u plaatste en mij in de veronderstelling liet ten volste te kunnen genieten van het abonnement, zoiets heet misleiding in mijn optiek, ook tijdens de ADSL check heeft u nagelaten mij mede te delen dat een dergelijk abonnement, de ADSL 20.000 comfort, op mijn adres technisch niet mogelijk was, terwijl u technisch gezien wel in de gelegenheid was dat te moeten kunnen doen.
Ik heb meerdere aangetekende brieven verstuurd en aangegeven dat ik het absoluut niet eens ben met de contract verlaging en de enige reactie die ik van u en uw medewerkers krijg is dat u pertinent vasthoud aan het verlagen van mijn account, ik ben het daar niet mee eens en eis dat u de account terugzet naar de initiële overeenkomst zijnde de adsl comfort 20.000 en dat u dhr Mattijs van der Harst en zijn collega’s terugfluit en de wijziging ongedaan maakt.
Na een gesprek met dhr Erik de Roo van uw 2e lijns helpdesk heeft deze mij toegezegd dat hij een en ander in gang zou zetten om de problemen op te lossen, en de zaak door te spelen aan een monteur van de KPN, waarvan ik nog niets gehoord heb en dus in de veronderstelling verblijf dat de KPN monteur nog bezig is met het traceren en verhelpen van de problemen. (ik heb op zijn toezegging de blokkade op de incasso weer ingetrokken en heb beloofd te zullen wachten op zijn reactie en indien dit te lang zou duren opnieuw contact met hem opnemen, echter gezien de mail van dhr Mattijs van der Harst heb ik weinig hoop op een goede afhandeling.)
Inmiddels heb ik zowel de 2e kamerleden alsook justitie ingelicht en hen verzocht deze zaak uit te zoeken en Aktie te ondernemen op landelijke schaal, reden daarvoor is dat inmiddels gebleken is dat honderden zo niet duizenden Speedlinq abonnees dezelfde problemen ervaren en het niet eens zijn met de behandeling die zij krijgen en de pertinente weigering van Speedlinq en de KPN om het probleem daadwerkelijk op te lossen.
Gezamenlijk met andere gedupeerden die hetzelfde ervaren met Speedlinq, en dat zijn er velen getuige de vele klachten in de in grote getale aanwezige topics van de diverse forums op het www, hebben we besloten de kamer en/of justitie te verzoeken om te onderzoeken of er hier geen wettelijke grond tot ingrijpen is gevraagd.
Ik verwacht van Speedlinq dat zij op kortste termijn mijn contract met haar eert en deze in de originele staat terugbrengt, voorts vertrouw ik er op dat Speedlinq er alles aan zal doen om de problemen voor eens en altijd uit de wereld te helpen en mij het genot doet toekomen van het probleemloze gebruik van mijn abonnement.
Met de slogan “get a life online” zou ik willen samenvatten, ik wil online met een eerlijke en goed werkende service en niet zoals het nu is, een leven online vol ellende en problemen en één waarvan Speedlinq denkt het klakkeloos en ongestraft te kunnen omzetten in een lager abonnement zonder ook maar enige ruggespraak met de klant daarover te houden en te komen tot een gezamenlijke overeenkomst.
Een kopie van deze brief zal worden verzonden aan, de leden der 2e kamer der staten generaal, aan justitie, en alle instanties bij ons bekend, die de burger ten dienste staan inzake burgerbelangen.
In afwachting op uw spoedige reactie.
Met groet, Jan Snijder.
Re: Speedlinq problemen
Deze brief is onderweg naar speedlinq, en een kopie naar de 2e kamerleden, justitie, de PvdA fractie, de SP fractie en staat op het tweakers forum, ga hem zo plaatsen op hat vara kassa forum en probeer hem nog op de consumentenbond site te krijgen.
Als iedereen nou eens deze brief doorleest en kopieerd en dezelfde instanties deze brief stuurt (met eigen SP nummemr en naam natuurlijk)
en misschien nog meer adressen probeert te bereiken misschien komen we dan ergens ?
Als iedereen nou eens deze brief doorleest en kopieerd en dezelfde instanties deze brief stuurt (met eigen SP nummemr en naam natuurlijk)
en misschien nog meer adressen probeert te bereiken misschien komen we dan ergens ?
Re: Speedlinq problemen
Vuile oplichters zijn het ik zit in het zelfde bootje als jullie allemaal,alleen maar contact via dure helpdesk.Hun b.v. zit in den haag en wel op het volgende adres:
Speedlinq
Saturnusstraat 60
2516 AH Den Haag
Misschien dat jullie de brievenbus plat krijgen daar of als je in de buurt woont er langs kan gaan om verhaal te halen.Dit adres is afkomstig uit de K.v.Koophandel ergens in den lande.Veel succes ermee ,ik kan het zelf ook wel gebruiken.Groetjes Marcel
Speedlinq
Saturnusstraat 60
2516 AH Den Haag
Misschien dat jullie de brievenbus plat krijgen daar of als je in de buurt woont er langs kan gaan om verhaal te halen.Dit adres is afkomstig uit de K.v.Koophandel ergens in den lande.Veel succes ermee ,ik kan het zelf ook wel gebruiken.Groetjes Marcel
Re: Speedlinq problemen
Door een domme en arrogante houding van tiscali werd mijn internet verbinding afgesloten. Ik belde met Speedlinq dat ik erg omhoog zat omdat ik vanuit huis werk.
Tot mijn stomme verbazing had ik binnen 36 uur een nieuwe adsl verbinding via Speedlinq die niet alleen sneller maar ook een stuk voordeliger is.
Natuurlijk weet ik ook dat 70 eurocent per minuut een hoop geld is. Maar bij tiscali moest ik 30 eurocent betalen en hing eindeloos in de wacht. Bij Speedlinq daarintegen ben ik binnen enkele minuten geholpen en ik ben blij dat ik ben over gestapt.
Tot mijn stomme verbazing had ik binnen 36 uur een nieuwe adsl verbinding via Speedlinq die niet alleen sneller maar ook een stuk voordeliger is.
Natuurlijk weet ik ook dat 70 eurocent per minuut een hoop geld is. Maar bij tiscali moest ik 30 eurocent betalen en hing eindeloos in de wacht. Bij Speedlinq daarintegen ben ik binnen enkele minuten geholpen en ik ben blij dat ik ben over gestapt.
Re: Speedlinq problemen
Na alle negatieve berichten over SL een klein lichtpuntje. Nadat ik dinsdag de actievoucher op de bus had gedaan (niet aangetekend verstuurd), kreeg ik 24 uur later op mijn mailadres de ontvangstbevestiging van SL binnen en dat het geld binnenkort zal worden overgemaakt. Vreemd dat bij de ene persoon de voucher 5 keer zoekraakt en in mijn geval direct wordt verwerkt. Misschien is SL toch bezig alles beter op de rails te krijgen na alle klachten op de diverse forums te hebben gelezen.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 31 mar 2007 22:28
Re: Speedlinq problemen
Begin januari heb ik Speedlinq aangevraagd, omdat het zo goedkoop bleek te zijn en snel. Al snel kreeg ik het pakket bezord, maar is bij de buren afgeleverd. Hierna heb ik geprobeerd alles volgens de cd te installeren, maar dat is niet gelukt. Nadat het niet lukte heb ik meerdere malen met mijn mobiel naar de helpdesk gebeld en dat heeft mij 80 euro gekost en ook toen was het probleem nog niet opgelost, mij werd namelijk verteld dat de fout in mijn computer lag, wat niet zo was. Hierna opnieuw gebeld naar de klantenservice, waarna mij verteld werd dat zij mij binnen 24 uur terug zouden bellen, eindelijke na 5 dagen ben ik terug gebeld met de melding dat zij voor mij niets konden doen, nog steeds geen telefoon en geen internet. Weer gebeld naar de klantenservice en gevraagd om een monteur (dat belletje koste mij weer 25 euro) maar ook zij konden ze mij niet sturen. Nu, na 2 maanden later en het GOED zat ben heb ik mijn betaling stop gezet. Verder heb ik ook NOOIT mijn handtekening onder iets gezet. Hopend dat ik nu gewoon kan stoppen met speedlinq en verder geen juridische stappen hoef te ondernemen
Re: Speedlinq problemen
Veel mensen kennen het GEWONE telefoon nr van speedlinq niet:
070-381 6981
Ik bel dit véle malen en laat mij dus NIET afpoeieren met leuzen als: u moet de helpdesk bellen...
ik vraag ( en blijf gewoon herhalen..) geef mij maar een meerdere...
070-381 6981
Ik bel dit véle malen en laat mij dus NIET afpoeieren met leuzen als: u moet de helpdesk bellen...
ik vraag ( en blijf gewoon herhalen..) geef mij maar een meerdere...
Re: Speedlinq problemen
Na 5 maanden geen internet, hoge telefoonrekeningen en frustratie is er EINDELIJK een kpn monteur langs gekomen die iets in het kastje buiten op straat heeft aangepast. En internet werkt weer. Eerlijk is eerlijk, internet is snel en stabiel! Hoef ook de komende 8 maanden geen maandelijkse kosten te betalen plus mijn telefoonkosten worden vergoed. Nou, nou - daar worden we vrolijk van.
Succes allemaal!
Succes allemaal!
Re: Speedlinq problemen
Hallo beste mensen.
Zoals vele van jullie heb ik ook veel problemen met speedlinq.
Ik zal even me verhaal doen, hopelik kan iemand me helpen.
Ong 5 maanden geleden heb ik via adslwinkel speedlinq besteld, het leek heel mooi allemaal voor maar 9.95 per maand zonder aansluit kosten en gratis modem. Snel daarna kreeg ik een email dat ze me aanmelding ontvangen hebben en dat ik kon annuleren binnen 7 dagen volgens. Onderaan de broef stonden bedragen van 19.95 per maand en 86 nog wat voor de modem, dus ik schrok daar van en annuleerde gelijk me aanmelding. Vlak daarna heb ik via me woningcorperatie glasvezel aangeboden gekregen en mocht het 6 maanden gratis gebruiken, want ik gekozen heb. Ik kreeg daar keurig een email van terug vioa adslwinkel dat het ontvangen was en dat get beindigd wordt. Paar weken daarna kreeg ik een modem thuis met alles der op en der aan, dus ik weer die super dure informatie lijn bellen dat ik het niet hoef en hier niet voor gevraagd heb, beweren ze dat hete en dubbele aanmelding is geweest en dat ik er nu aan vast zit. Ik dat pikte ik dus niet en heb alle terug gestuurd naar hun met een brief waar ik alles uitgelegd heb, maar ze bleven elke maand het bedrag van 19.95 van me rekening afschrijven en de aasluitkosten. Dus ik heb gewoon hun rekening geblokkerd zodat ze niets meer van me rekening konden af schrijven. Nu krijg ik een rekening van bijna 300 euro dat voldaan moet worden binnen 7 dagen, het is toch te gek voor woorden dat je voor iets betaald wat je niet gebruikt. Ik heb niets eens hun modem meer in huis en heb niets geinstalleerd.
Het bedrag word steeds erger. Als ik geen andere abbo had lopen had ik hem misschien geaccepteerd maar dit is gewon niet normaal.
Ik vroeg me af wat ik hier aan kon doen?
Zoals vele van jullie heb ik ook veel problemen met speedlinq.
Ik zal even me verhaal doen, hopelik kan iemand me helpen.
Ong 5 maanden geleden heb ik via adslwinkel speedlinq besteld, het leek heel mooi allemaal voor maar 9.95 per maand zonder aansluit kosten en gratis modem. Snel daarna kreeg ik een email dat ze me aanmelding ontvangen hebben en dat ik kon annuleren binnen 7 dagen volgens. Onderaan de broef stonden bedragen van 19.95 per maand en 86 nog wat voor de modem, dus ik schrok daar van en annuleerde gelijk me aanmelding. Vlak daarna heb ik via me woningcorperatie glasvezel aangeboden gekregen en mocht het 6 maanden gratis gebruiken, want ik gekozen heb. Ik kreeg daar keurig een email van terug vioa adslwinkel dat het ontvangen was en dat get beindigd wordt. Paar weken daarna kreeg ik een modem thuis met alles der op en der aan, dus ik weer die super dure informatie lijn bellen dat ik het niet hoef en hier niet voor gevraagd heb, beweren ze dat hete en dubbele aanmelding is geweest en dat ik er nu aan vast zit. Ik dat pikte ik dus niet en heb alle terug gestuurd naar hun met een brief waar ik alles uitgelegd heb, maar ze bleven elke maand het bedrag van 19.95 van me rekening afschrijven en de aasluitkosten. Dus ik heb gewoon hun rekening geblokkerd zodat ze niets meer van me rekening konden af schrijven. Nu krijg ik een rekening van bijna 300 euro dat voldaan moet worden binnen 7 dagen, het is toch te gek voor woorden dat je voor iets betaald wat je niet gebruikt. Ik heb niets eens hun modem meer in huis en heb niets geinstalleerd.
Het bedrag word steeds erger. Als ik geen andere abbo had lopen had ik hem misschien geaccepteerd maar dit is gewon niet normaal.
Ik vroeg me af wat ik hier aan kon doen?
Re: Speedlinq problemen
U had eerst beter hier eens Speedlinq kunnen zoeken voordat je iets in winkel afsluit, of er 7 dagen bedenktijd zijn weet ik niet????
Verder staat er hier ook een 070 nummer dan geen 70 cent kost, dus lees eerst alle bovenstaande.
Hopelijk alle bedragen terug geboekt binnen maand, en geblokkeerd bij bank.
Geld terug is erg lastig in deze puinhopen, overgenomen door het ook niet zo foutloze KPN..
Verder staat er hier ook een 070 nummer dan geen 70 cent kost, dus lees eerst alle bovenstaande.
Hopelijk alle bedragen terug geboekt binnen maand, en geblokkeerd bij bank.
Geld terug is erg lastig in deze puinhopen, overgenomen door het ook niet zo foutloze KPN..
Re: Speedlinq problemen
Ik wist niet dat er zoveel mensen ware met klachen anders had ik het nooit gedaan. pas als je zelf problemen krijgt ag je lotgenoten zoeken ko kwam ik hier via google.
Re: Speedlinq problemen
dat is ook het voordeel van een forum en het internet kan je veel vinden.
Re: Speedlinq problemen
NIET AAN BEGINNEN, het kost je meer dan het daadwerkelijk oplevert
De overstap:
Modemgeld kon niet geincasseerd worden, toch is het geld op de dag van aanvraag afgeschreven maar wist de klantenservice het bedrag echt niet te traceren.
De klantenservice:
ON-MENSELIJK, de dame (beter gezegt, asociale hooghartige *****) gaat met je om (als nieuwe klant) alsof je chemisch afval bent, een klein kind bent die wel even vertelt wordt hoe en wat, "meneer, je hoeft mij niets te vertellen, ik werk hier langer dan vandaag" SORRY?!?!?
De annulering:
Volgende dag (12 september) binnen via de e-mail (gelukkig!)
De sonering modemgeld bij de bank:
Op de dag van aanvraag is het geld zonder probleem afgeschreven, de Rabobank heeft geen rare dingen gezien.
De brief "Gefaalde incasso":
Hier komt het! Nu hebben ze ineens wel de incasso gevonden, én de sonering en willen ze dat je alsnog het geld betaalt. Maar, deze brief staat gedateerd op 17 september en de bevestiging is op 12 september bevestigd.
12-9 Verrekening 69 euro, 14-09 sorno -69 euro te betalen 69 euro????
De klant is de dupe van de slechte administratie van Speedlinq, je geeft onnodig 20 min. lang 70 cent per min. uit want je staat standaard 10-15 min. in de wacht.
De conclusie
Speedlinq heeft een slechte klantenservice
Speedlinq heeft een slechte administratie
Speedlinq heeft een schandalig 0900 nummer a 70 cent
Speedlinq heeft niets geleerd van de stapel klachten van Radar
*Via kennissen en vrienden vernomen:
Krijg je een verkeerd modem, dan kost het je ongeveer 15 euro telefoonkosten om hun fouten te herstellen, compensatie kennen ze echt niet want u wilt toch een ander modem ? Logica ?
Internet & Bellen combi valt regelmatig uit.
Internetverbinding valt overdag af en toe weg, foutmelding van speedtouch modem dat de dnshost is weggevallen, leuk serverpark Speedlinq
De wachttijd klantenservice standaard 10 min (een enkele uitzondering daargelaten)
De overstap:
Modemgeld kon niet geincasseerd worden, toch is het geld op de dag van aanvraag afgeschreven maar wist de klantenservice het bedrag echt niet te traceren.
De klantenservice:
ON-MENSELIJK, de dame (beter gezegt, asociale hooghartige *****) gaat met je om (als nieuwe klant) alsof je chemisch afval bent, een klein kind bent die wel even vertelt wordt hoe en wat, "meneer, je hoeft mij niets te vertellen, ik werk hier langer dan vandaag" SORRY?!?!?
De annulering:
Volgende dag (12 september) binnen via de e-mail (gelukkig!)
De sonering modemgeld bij de bank:
Op de dag van aanvraag is het geld zonder probleem afgeschreven, de Rabobank heeft geen rare dingen gezien.
De brief "Gefaalde incasso":
Hier komt het! Nu hebben ze ineens wel de incasso gevonden, én de sonering en willen ze dat je alsnog het geld betaalt. Maar, deze brief staat gedateerd op 17 september en de bevestiging is op 12 september bevestigd.
12-9 Verrekening 69 euro, 14-09 sorno -69 euro te betalen 69 euro????
De klant is de dupe van de slechte administratie van Speedlinq, je geeft onnodig 20 min. lang 70 cent per min. uit want je staat standaard 10-15 min. in de wacht.
De conclusie
Speedlinq heeft een slechte klantenservice
Speedlinq heeft een slechte administratie
Speedlinq heeft een schandalig 0900 nummer a 70 cent
Speedlinq heeft niets geleerd van de stapel klachten van Radar
*Via kennissen en vrienden vernomen:
Krijg je een verkeerd modem, dan kost het je ongeveer 15 euro telefoonkosten om hun fouten te herstellen, compensatie kennen ze echt niet want u wilt toch een ander modem ? Logica ?
Internet & Bellen combi valt regelmatig uit.
Internetverbinding valt overdag af en toe weg, foutmelding van speedtouch modem dat de dnshost is weggevallen, leuk serverpark Speedlinq
De wachttijd klantenservice standaard 10 min (een enkele uitzondering daargelaten)
Re: Speedlinq problemen
hallo hier een reactie over speedlinq
ik was klant bij kpn maar mijn kontrakt was haast afgelopen
dus ik denk ik ga een andere provider nemen
o.a speedlinq,nou dat heb ik geweten op 26/07/2007 zou ik adsl hebben
dus niet conclusie 55 ero armer telefoon kosten .modem 89 euro
ook kwijt een grote mond via klantenservice
helpdesk ook waardeloos
kortom geen adsl van speedlinq
alleen dreigbrieven nou ik betaal niks meer want ik vind dat de overeenkomst door speedlinq niet nagekomen is
dus ik hebt gewoon de overeenkomst beeindigt
volgens de wettelijke voorwaarden
gr
ik was klant bij kpn maar mijn kontrakt was haast afgelopen
dus ik denk ik ga een andere provider nemen
o.a speedlinq,nou dat heb ik geweten op 26/07/2007 zou ik adsl hebben
dus niet conclusie 55 ero armer telefoon kosten .modem 89 euro
ook kwijt een grote mond via klantenservice
helpdesk ook waardeloos
kortom geen adsl van speedlinq
alleen dreigbrieven nou ik betaal niks meer want ik vind dat de overeenkomst door speedlinq niet nagekomen is
dus ik hebt gewoon de overeenkomst beeindigt
volgens de wettelijke voorwaarden
gr