ik schaam me nergens voor wat ik doe.
Je hoeft je niet te schamen dat je werkt voor de kost.
Op het imago van je werkgever zou ik echter niet echt trots zijn.
Blijkbaar weet niemand van jullie hoe het er binnen upc echt aan toe gaat
Sorry, maar hoe het er binnen UPC aan toe gaat interesseert geen enkele klant, het gaat om het gezicht wat UPC naar buiten toe laat zien.
Gelukkig maar, bl;ijft het tenminste leuk
Gelukkig dat wij de rottige buitenkant zien en jij de "leuke" binnenkant?
Wat kan er leuk aan zijn dat je continu boze klanten aan de lijn hebt en het beleid van je werkgever moet verdedigen?
Tenzij je daar op kickt natuurlijk en met je collega's veel lol hebt om wat die en die klant nu weer overkomen is of hoe je een andere klant in zijn hemd heb laten staan en de telefoon er lekker op geknald hebt??
Sorry, maar ik kan me niet veel lol voorstellen aan het werken bij UPC, althans niet op de klantenservice.