Inderdaad, het is boeiend te zien hoe iemand onder druk van zijn baas allerlei ongeloofwaardige onzin op een forum kan dumpen.kijken hoe bepaalde mensen zich gedragen in bepaalde situaties
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verloren gegane inlegbetalingen is OOK schade !
Re: Verloren gegane inlegbetalingen is OOK schade !
-
Martinvdm
Je vond het toch zo interessant om mensen elkaar al jaren te zien herhalen..? Vreemd dat ik nu aangesproken wordt om wat anders te gaan verzinnen ..Jij weet ook niet wat je wil....
Zullen we het weer over het onderwerp hebben dan dit gezwets over een weer..?
Martin
Zullen we het weer over het onderwerp hebben dan dit gezwets over een weer..?
Martin
Nee jongen, het is niet interessant dat mensen alles maar blijven herhalen, het is interessant om de gedachtengang hierachter te weten.Je vond het toch zo interessant om mensen elkaar al jaren te zien herhalen..?
Er zal waarschijnlijk geen enkel ander forum bestaan waar men zoveel van hetzelfde zegt en toch nog enigzins "levend" blijft.
Hoe komt dat? Dat vind ik leuk om te achterhalen.
Is het omdat men helemaal opgaat in zelfmedelijden?
Is het omdat men op deze manier denkt de Nederlandse bevolking danwel de rechtelijke macht op de hand te krijgen?
Is het omdat men in het dagelijks leven veel minder respons krijgt op hetgeen men zegt dan hier?
Of is men gewoon zeer vergeetachtig?
-
Martinvdm
De psychologie achter de 'gedupeerde op het forum' is voor mij, en velen met mij niet interessant..
Dat alles goed warm gehouden wordt, de mate van levendigheid op het forum en het feit dat Dexia keer op keer een tik op zijn neus krijgt van de rechter, en andere instanties, is voor mij voldoende...
Nu nog iedereen zijn centjes terug, het schrappen van de BKR notering, en het stille vertrek van de Dexiadelegatie naar het Zuiden is voor mij het doel. Niets meer en niets minder...
Dat alles goed warm gehouden wordt, de mate van levendigheid op het forum en het feit dat Dexia keer op keer een tik op zijn neus krijgt van de rechter, en andere instanties, is voor mij voldoende...
Nu nog iedereen zijn centjes terug, het schrappen van de BKR notering, en het stille vertrek van de Dexiadelegatie naar het Zuiden is voor mij het doel. Niets meer en niets minder...
Wat denk je zelf?Geplaatst op 28 Mrt 2007 09:03 door Lavi
Er zal waarschijnlijk geen enkel ander forum bestaan waar men zoveel van hetzelfde zegt en toch nog enigzins "levend" blijft.
Hoe komt dat? Dat vind ik leuk om te achterhalen.
Is het omdat men helemaal opgaat in zelfmedelijden?
Is het omdat men op deze manier denkt de Nederlandse bevolking danwel de rechtelijke macht op de hand te krijgen?
Is het omdat men in het dagelijks leven veel minder respons krijgt op hetgeen men zegt dan hier?
Of is men gewoon zeer vergeetachtig?
Snappie Lavi.Geplaatst op 28 Mrt 2007 15:56 door Martinvdm
De psychologie achter de 'gedupeerde op het forum' is voor mij, en velen met mij niet interessant..
zinvolle woorden waar ik het helemaal mee eens ben Martin.De psychologie achter de 'gedupeerde op het forum' is voor mij, en velen met mij niet interessant..
vr. groet,
Ruud
Wat is ook herhalen?Geplaatst op 28 Mrt 2007 09:03 door Lavi
----------------------------------------------------------------------------
Nee jongen, het is niet interessant dat mensen alles maar blijven herhalen,
Steeds maar in ongeveer dezelfde bewoordingen inhakken op de Gedupeerden!
Jij doet niet anders!
Waarom mogen mensen die werkelijk benadeelt zijn geen uitlaatklep hebben waarvoor dit Forum tevens bedoeld is?
Menig Gedupeerde heeft aan de hand van dit Forum de juiste ingang gevonden om zijn of haar probleem gedeeltelijk of volledig opgelost te krijgen!
Tja, zoals ook in de maatschappij kom je rare kostgangers tegen op dit Forum.
-
Chanmaster
Wat mij byzonder opvalt in dit forum is dat op iedereen die maar een beetje uit de pas koopt geschopt wordt. Mij wordt verweten dat ik uit mijn nek ***, nu weer iets over rare kostgangers. Wordt het niet eens tijd om uw handen in eigen boezem te steken? Wie hier de dwazen zijn zal blijken zodra de rechter in deze diens vonnis wijst. Ik vrees dat dan de gedupeerden als een geslagen hond met diens staart tussen zijn benen een goed heenkomen zoekt. Dan ineens deugen de mensen welke zich thans voor alles onder het mom van goede bedoelingen met deze bemoeien niet meer. De kosten worden verdeeld over alle deelnemers. En wij? Wij zijn dan lachtende derden? Gelooft u daarin?
Ik vrees dat ik gelijk heb! Nu u nog!
Ik vrees dat ik gelijk heb! Nu u nog!
Wat mij byzonder opvalt in dit forum is dat op iedereen die maar een beetje uit de pas koopt geschopt wordt.
Je vrees voor de onzin verhalen van ChanmasterIk vrees dat ik gelijk heb!
Geplaatst op 28 Mrt 2007 21:38 door Chanmaster
-------------------------------------------------------------------------
Ik vrees dat ik gelijk heb!
Wat ik vrees is dat je van het hele lease-gebeuren weinig kaas gegeten hebt!
Dit is slechts het vaststellen van een feit en geen 'schoppen'!
Als bepaalde figuren op het Forum denken Gedupeerden voortdurend
menen te moeten neerhalen dan zal ik ze van repliek dienen!
That's different ''koek''!
De bijdragen van chanmaster moet je in 99 van de 100 gevallen met een kilo zout nemen
Hij heeft de klepel horen luiden, maar de klok hangt weet hij niet

Hij heeft de klepel horen luiden, maar de klok hangt weet hij niet
Een kilo maar?

Man zwets toch niet zo uit je nek. Jouw repliek bestaat meestal uit simpele one-liners die geen enkel hout snijden.Als bepaalde figuren op het Forum denken Gedupeerden voortdurend
menen te moeten neerhalen dan zal ik ze van repliek dienen!
Jij klaagt zelfs nog over de afhandeling van de D-R en geeft Dexia daar de schuld van.
Als je zelf niet in staat bent om zoiets simpels kordaat af te handelen, wat zit je dan te zeuren over "dan zal ik ze van repliek dienen". Dat had je bij Dexia moeten doen, dan had je ook niet zoveel problemen gehad met de afhandeling
De gedupeerden op dit forum menen dat zij het alleenrecht hebben op klagen en zagen en bovenal anderen de schuld geven waaraan zij zelf ook deels schuld zijn.
Van mij mogen ze ik vind het zoals al eerder gezegd steeds interessanter worden.
Nou ik ben benieuwd naar de stevige repliek van je Pluutje, ik bibber al een beetje.
-
Martinvdm
Misschien is niet reageren verstandiger...
Het gaat tenslotte om de aandelenleaseaffaire en niet om een 'stoorzender' die naar de naam Lavi luistert.
Iemand die een Duisenbergregeling als 'helder' bestempeld terwijl van alle kanten mensen klagen over de afhandeling.
Zo iemand mag en moet niet serieus genomen worden en lekker in zijn eigen sop laten gaarkoken...

Het gaat tenslotte om de aandelenleaseaffaire en niet om een 'stoorzender' die naar de naam Lavi luistert.
Iemand die een Duisenbergregeling als 'helder' bestempeld terwijl van alle kanten mensen klagen over de afhandeling.
Zo iemand mag en moet niet serieus genomen worden en lekker in zijn eigen sop laten gaarkoken...
Goed plan Martinvdm, gewoon niet reageren is misschien het beste, dat leidt tenslotte alleen maar af van de eigen lijdensweg en dat is zonde.
Aan de andere kant kan je ook zeggen dat door wel te reageren het gemiddelde niveau van de gedupeerde wat scherper afgetekend wordt en zodoende de slachtofferrol waarin men zo graag wil verkeren beter uitgelicht wordt.
De keuze is aan jullie hoor.
Aan de andere kant kan je ook zeggen dat door wel te reageren het gemiddelde niveau van de gedupeerde wat scherper afgetekend wordt en zodoende de slachtofferrol waarin men zo graag wil verkeren beter uitgelicht wordt.
De keuze is aan jullie hoor.
-
Procesvoerder
Lavi, mijn compliment hoe u de zaken helder weet te verwoorden. Met uw gave van het woord zou u Dexia geweldig kunnen adviseren bij het opstellen van hun conclusie van dupliek in mijn procedure.
Daar heb ik geen enkele behoefte aan Procesvoerder, ik denk ook dat Dexia daar z'n eigen mensen wel voor heeft.
Geplaatst op 29 Mrt 2007 11:02 door Lavi
-----------------------------------------------------------------
Man zwets toch niet zo uit je nek. Jouw repliek bestaat meestal uit simpele one-liners die geen enkel hout snijden.
Waarom dan een reactie met zo'n 'lavi-ment' van woorden?
Mijn 'zaakjes' zijn allang afgehandeld!
Lavi,
Janny
Die slachtofferrol heb ik niet gezocht, bovendien vind ik niet dat ik daarin een rol speel, maar dat ik door beroerde omstandigheden daarin ben terechtgekomen. Het was niet een keuze, maar een gevolg.en zodoende de slachtofferrol waarin men zo graag wil verkeren beter uitgelicht wordt.
Janny
-
Procesvoerder
Lavi, die eigen mensen van Dexia schijnen het niet te redden zonder de hulp van een expert zoals u. Op 8-3-2007 liet het gerechtshof in Amsterdam (rolnummer 725/06) zelfs die duurbetaalde topadvocaat van Dexia, mr J.M.K.P. Cornegoor, alweer in het zand bijten! Schiet uw "sociale en eerlijke" lievelingsbank toch snel te hulp. Ze kunnen duidelijk niet zonder u!