LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzegging upc

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Ron58 »

en vergeet de belastingdienst niet !!
Ja, die laat tegenwoordig ook aardig wat steekjes vallen, maar dat is een overheidsdienst waar je niet onderuit komt.
Ik denk dat dat gevoelsmatig anders is, je hebt niet voor hen gekozen, je kunt er ook niet weg, je betaalt niet maandelijks voor hun dienst (wat je op zich natuurlijk wel doet doordat je belasting betaalt), kortom je voelt je daar geen (koning)klant.

Bij een UPC, of welk bedrijf dan ook, neem je als klant een dienst af waar je voor betaalt en dan wil je ook met enig respekt behandelt worden, anders stap je op en vertelt je hele familie, kennissenkring, en iedereen op dit forum daar nooit klant te worden. :lol:
Laatst gewijzigd door Ron58 op 25 mar 2007 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door agro »

Volgens mij weet Agro als oud UPC,er waar Laurent woont. Duizel of omstreken.
Maar henri toch, heb je de onzin van laurent gelezen, en nou kraam je al dezelfde onzin uit, ook besmet met hetzelfde virus? (alleen lezen is ook niet je sterkste kant blijkbaar, want volgens laurent zou ik daar wonen)
Enne ik ben geen ex upc'er, ben er nooit in loondienst geweest en zal dat ook nooit doen.
Henri42
Geplaatst op: 24 Mrt 2007 13:17 Onderwerp:



Beertje , jij doet maar, heb je ook de nieuwe problemen met KPN-Planet gelezen?.
Maar om even terug te komen op het door jou beweerde henri!! Je roept wel iets maar kom dan ook met een verwijzing, of kraam je alleen maar onzin uit, net zoals wijlen je vriendje laurent, wel een grote bek opzetten maar iets onderbouwen is er niet bij.
En dat beschuldigd anderen er dan van dat men geen inhoudelijke berichten plaatst.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Ron58 »

Agro, je reageert te fel, daar heeft Henri ergens wel gelijk in.

Bij hem gaat het wel goed bij UPC, maar hij realiseert zich heus wel dat het ook anders kan en dat er ook veel mis gaat.
Hij zegt het vaak wel op een manier die anderen op de kast jaagt
:lol:

Sinds ik alleen nog maar kabel heb van UPC gaat het godzijdank ook allemaal goed, al irriteer ik me wel mateloos aan het mediabox gebeuren.

Gelukkig zit ik nu bij een goede internetprovider, maar had ik gekozen voor InternetPlusbellen van KPN, Plant of @Home, dan had ik evenveel risico gelopen op een partij ellende als bij UPC.
Ik pas voorlopig ook wel heel erg op hier ook maar iets aan te veranderen, iets wat goed gaat moet je niet aankomen.

Oke, Henri doet me ook wel eens aan Laurent denken, maar die zag werkelijk maar 1 kant, die had volgens mij een altaar gemaakt rond zijn UPC aansluiting, en lag daar drie keer per dag voor op zijn knieën :lol:

Ik denk dat Henri af en toe wel zit te gniffelen als hij ziet hoe hij je weer op de kast heeft :lol:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Henri42 »

Agro :
woonachtig in Duizel. (mooi dorp)
oud werknemer bij UPC (dat had ik niet verwacht).
TV via UPC kanaal( ook niet verwacht).
In het bezit van een betaalde modem( te koop aanbieden).
Inspecteur van de belastingen geweest.?.

Agro reageert als gestoken door een wesp over het onderwerp UPC.

Nogmaals UPC is even goed en even slecht als de collega providers.
Helpdesken van providers,verzekeringen en banken zijn allemaal hetzelfde bij een probleem of vermeend probleem. :)

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Henri42


Geplaatst op 25 Mrt 2007 12:45 door Henri42


--------------------------------------------------------------------------------

Agro :
woonachtig in Duizel. (mooi dorp)
oud werknemer bij UPC (dat had ik niet verwacht).
TV via UPC kanaal( ook niet verwacht).
In het bezit van een betaalde modem( te koop aanbieden).
Inspecteur van de belastingen geweest.?.

Agro reageert als gestoken door een wesp over het onderwerp UPC.


van wie heb ik dit toch eerder gelezen? oja, van onze vriend LAURENT!!

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Nog even en Henri komt met het trollenverhaal wat overigens niet van hem was.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Henri42 »

Hoi Ron, vandaag weer geen storing bij UPC gehad, nog beter nieuws is dat UPC de kosten met 20 % aan het verlagen is, Beertje wordt afgesloten en Agro moet eerst de openstaand factuur met rente betalen :) prettige avond verder.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door agro »

Beertje wordt afgesloten en Agro moet eerst de openstaand factuur met rente betalen prettige avond verder.
Henri begint dezelfde waanideeen te krijgen als laurent, of zou henri toch de wederopstanding van wijlen laurent zijn?
Uit hetgeen henri beweert kent hij de klantnummers van beertje en ondergetekende, net zoals zijn grote voorganger laurent, die geloofde ook in zijn eigen waanvoorstellingen.

tonnij
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mar 2007 20:37

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door tonnij »

UPC is de slechtste nog niet.
Er is heel goed met hun te praten.
Ze hebben uiterst vriendelijk personeel die zeer behulpzaam zijn en je ook niet drie uren in de wacht laten staan om vervolgens de verbinding te verbreken DAT IS WAT KPN FLIKT.

PETJE AF VOOR UPC.

KPN is een hele slecht alternatief

3 jan. is mijn abbonement al geeindigd maar KPN weet van geen ophouden
Ze blijven iedere maand gewoon het geld incaseren.
Ik heb al eens aan ze gevraagd of ze Nederlands verstaan en kunnen lezen, want schijnbaar kunnen ze dat niet.
Ik heb een heel dossier aangelegd met correspondentie
Wel eenzijdig want ze reageren bijna nooit.
Ik ben zeer zeer blij dat ik ben overgestapt naar UPC.

Zo zie je maar het is voor iedereen verschillend.
Maar geloof me UPC is zeker voor rede vatbaar.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Ron58 »

Agro

Waar is je gevoel voor humor??
Hoeveel smileys moet Henri er bij zetten voor je de gaten hebt dat hij je in de maling neemt?? :lol: :lol: :lol: :lol:

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Ron58 »

UPC is de slechtste nog niet.
Er is heel goed met hun te praten.
Net als bij KPN is dat zolang alles maar goed gaat.

Ik denk inderdaad wel dat KPN zo langzamerhand UPC voorbijstreeft wat ellende betreft.
Eigenlijk hoor je veel klachten over de meeste providers, met al die nieuwe diensten gaat er nog een hoop mis. Voor de mensen op de klantenservice is de lol er dan ook wel een beetje af denk ik, ik kan daar wel iets bij voorstellen.

Zelf heb ik ooit "aan de telefoon" gezeten bij een bedrijf waar na een verhuizing alles fout ging wat er fout kon gaan en wij aan de telefoon tussen twee vuren zaten. Een onwillige en blunderende leiding met aan de andere kant een klant die helemaal gelijk heeft maar die je niet kan helpen.
Ik kan je wel vertellen dat je dan elke dag met meer tegenzin naar je werk gaat en uiteindelijk de hoop opgeeft dat je nog iets voor je klant kan betekenen. Uit zelfbescherming krijg je dan de bekende onverschillige houding.
Tot je uiteindelijk opstapt.

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Beertje02 »

tonnij,

Wat betaald UPC jou nu voor zo een bericht?

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Henri42 »

Waar is je gevoel voor humor??
Hoeveel smileys moet Henri er bij zetten voor je de gaten hebt dat hij je in de maling neemt??



Ron , je wordt me te begrijpend, :D :)

Uiteraard zie ik de mindere kanten van UPC wel, de overige nutsbedrijven,banken en verzekeringen werken hetzelfde.

Agro, natuurlijk weet ik niet wie Beertje is en tot mijn vreugde vind ik dat ook totaal onbelangrijk, jouw vermoedelijke gegevens zijn best te herleiden uit de jarenlange postings van jou als persoon Agro. :D :idea: :roll:

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Henri,

Tuurlijk is het voor jou niet belangrijk wie ik ben
dat is dan ook wederzijds.

Miss Nicky
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 mar 2007 16:17

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Miss Nicky »

Quote: UPC is de slechtste nog niet.
Er is heel goed met hun te praten.
Ze hebben uiterst vriendelijk personeel die zeer behulpzaam zijn en je ook niet drie uren in de wacht laten staan om vervolgens de verbinding te verbreken DAT IS WAT KPN FLIKT.

Bij UPC laten ze je ook wachten voor 30 minuten. En ja er zitten wel wat vriendelijke, behulpzaam personeel maar de meest die ik heb gesproken wisten niet eens waar ze het over hebben. Ik ben meerdere keren onbeschoft geholpen. Daarbij is er bij mij 3x de verbinding verbroken nadat ik 20 á 30 min. in de wacht heb gestaan. Ik heb zo'n 5 á 6 monteurs moeten ontvangen voor een storing van buitenaf(als het er niet meer zijn) 3 daarvan zijn niet op komen dagen of niet op de afgesproken tijd. Monteurs die niet het juiste gereedschap bij zich hebben enzo. enzo. Daarbij moest ik de monteurs vertellen waar ze moesten zijn, en wat er was!? Buiten dat wordt er vanalles belooft bij UPC maar komen niks na !!!!!! Zij hebben een credit gemaakt maar ja ik kreeg mijn rekening en wat denk je... ER is GEEN CORRECTIE GEMAAKT!!!! Ik ben het er mee Eens dat je zowel bij een bank of bij UPC, KPN niet meer als een koning wordt behandelt als je al klant ben. Maar UPC spant toch wel de KROON :roll: :?

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Miss Nicky;

Niets aan toe te voegen.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Henri42 »

Beertje,weer een slogan van jou gelezen.

Welke treurige ervaring heb Jij Beertje 2 met UPC =====, laat ons deelgenoot worden om je tot steun te zijn ±' :D

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Henri,

Dit heb je eerder al precies het zelfde gevraagd, heb je last van Altzheimer?

Miss Nicky
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 mar 2007 16:17

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Miss Nicky »

Henri42 : WAT IS JOUW DOEL HIER?? :idea:

Dit is een site om je mening te geven over bijvoorbeeld UPC! Ik zie dat je mening heb gegeven maar waarom blijf je zo door gaan om mensen irriteren, in de maling te nemen etc. :shock: Je praat over zoveel onderwerpen wat helemaal niks met UPC te maken.

vertel mij eens wat is het nut ervan is?


Het is al duidelijk dat wij, als consument(en) niet meer als’’koning’’ wordt behandeld dat is zowel bij UPC, banken, KPN, supermarkten, telefoonmaatschappijen, Energie bedrijven etc. Om een voorbeeld te noemen: als ik in de supermark in de rij sta, en de caissières lopen lekker te kletsen(in onbekende taal voor mij), terwijl mijn eten staat te ontdooien. Dan zeg ik er ook wat van op een vriendelijke manier!! Ik vind het respectloos, en kletsen doe je maar in de pauze want dat lijd je werk af als je bij de kassa werkt. Dat is mijn recht en het zijn mijn boodschappen waarvoor ik moet betalen. Het is ook wel de tijd hoe wij, als maatschappij leven. Maar dat wil niet zeggen dat wij, de consumenten alles maar moeten pikken!!! Je hebt het recht om fatsoenlijk behandeld te worden. Ik behandel mensen ook met respect, ben vriendelijk. Ik ben het ook meer dan zat hoe ik ben behandeld zoals bij UPC. En daarbij een telefoon rekening heb van meer dan 100€ voor een UPC storing wat buiten was!!
Ik ben per maand meer dan €75,- aan kosten kwijt aan UPC, en dan verwacht ik wel toch dat ik vriendelijk wordt behandeld en dat UPC zijn afspraken nakomen. En dat is niet het geval bij UPC. Je staat machteloos. Vandaag kreeg ik weer een nieuwe rekening en je raad het al de correctie stond er weer niet op!!! :twisted:
Zulke bedrijven kunnen al jaren zo door gaan maar er wordt niks aan gedaan. Het liefst wil ik dat zulke bedrijven worden aangepakt. :evil:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: opzegging upc

Ongelezen bericht door Henri42 »

Miss Nicky, laat ik het ook nog grotendeels met je eens zijn. :) :oops:

Ik heb geen doel voor ogen op een forum, indien je doelstellingen via een forum wilt nakomen zou je onder je echte naam moeten opereren Miss Nicky en niet een nickname van een ander persoon gebruiken. :D


Mijn bezwaar is dat Beertje cs voortdurend ongefundeerd losse flonders afschiet op UPC zonder in detail te treden, zijn scheldpartijen en toewensingen tov mij kun jij dus ondersteunen??? . :oops:

Succes met je acties aan de kassa,s :) dit vheeft ook weinig met UPC te maken.

Gesloten