LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dier en Polis

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
pipne
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2007 19:42

Dier en Polis

Ongelezen bericht door pipne »

Kent iemand deze verzekeraar voor huisdieren?
Wat is je ervaring?

De website spreekt mij heel erg aan, alleen krijg ik geen reactie op mijn e-mail, offerte aanvraag en telefonisch krijg ik deze verzekeraar ook niet te pakken. Erg vreemd..........

Dit schept geen vertrouwen om een verzekering voor je huisdier af te willen sluiten. Je hoort/leest al zoveel ellende!

Heb jij goede ervaringen?? Of misschien slechte ervaringen?

Evy
Berichten: 58
Lid geworden op: 15 dec 2006 18:56

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door Evy »

Kijk eens in de rubriek dieren, daar staat een en ander over verschillende dierenverzekeringen.
Heb ook ooit eens ergens, weet niet meer waar, offertes aangevraagd. Maar er zitten vaak zo veel regeltjes aan , dat heel veel dingen toch niet vergoed worden als dier iets mankeert.
Onze herder is niet gesteriliseerd, dus zou dat al meer premie kosten, en een herder heeft kans op HD dus nog meer extra premie.
En zo hadden ze nog zo veel meer dingen waardoor premies extra duur zouden worden, omdat zoveel honden/kattenrassen wel een of andere afwijking/ziekte kunnen ontwikkelen of ergens gevoelig voor kunnen zijn. Dus vraag het allemaal goed na voordat je besluit een verzekering af te sluiten.
En een verzekeraar die je niet kunt bereiken, niet reageert of post retour stuurt zou ik zoiezo al niet nemen.

kylie1986
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2007 16:14

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door kylie1986 »

Als je even verder kijkt in het forum, kan je zien dat Dier en Polis 1 maart jongstleden falliet verklaard is.. Prijs jezelf gelukkig, dat je nog niet verzekerd bent bij Dier en Polis, want er zijn vele gedupeerden (waaronder ikzelf) die waarschijnljk naar hun geld kunnen fluiten..
Radar adviseerd om een verzekering af te sluiten bij bijvoorbeeld Proteq, en anders denk ik dat je dierenarts je ook wel het een en ander kan vertellen..

Succes! Groetjes K.Stend Rotterdam

twinkl80
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 mar 2007 22:04

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door twinkl80 »

Ik had al wel een verzekering afgesloten, maar geen geld gestort of er is geen geld van mn bankrekening afgegaan.
Ik was blijkbaar net te laat (gelukkig!!!)
Maar de vele mensen die een enorm hoog bedrag hebben neergeteld om zeker te zijn van een levenslange verzekering voor hond of kat... zijn behoorlijk gedupeerd.
Ik wilde ook het eenmalige bedrag betalen, maar mn vader heeft me overgehaald om de maandelijkse betaling te doen.
dank je wel papa! :D :D

kylie1986
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2007 16:14

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door kylie1986 »

Je hebt idd echt mazzel,.. Ik zou alleen als ik jou was, alsnog hun incasso laten blokkeren..je weet maar nooit

BIWI
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mar 2007 10:53

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door BIWI »

[url]http://insolventies.rechtspraak.nl/resultaat.aspx

Naam: DIER EN POLIS VERZEKERINGSADMINISTRATIE B.V.
Vestigingsadres: Zijpendaalseweg 4 6814CK Arnhem
KvK-nummer: 09127414


publicatiedatum publicatiekenmerk publicatieomschrijving
30-03-2007 arn.07.155.F.1300.1.07 Uitspraak faillissement op 28 maart 2007


Curator: mr. L. Paulus
Adres: Postbus 9220 6800KA Arnhem
Telefoon: 026-3575757


Rechtbank: Arnhem
Rechter-commissaris: mr. F.M.T. Quaadvliet
Insolventienummer: F.07/155

........En nu is dus ook de B.V. Failliet!!! Zij zijn de mensen achter de website en die je aan de telefoon keeg als je Dier en Polis belde. Nou ja, hun medewerkers dan natuurlijk. Zelf kreeg je ze nooit te spreken!!!

twinkl80
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 mar 2007 22:04

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door twinkl80 »

Ja en de slimmerds ervandoor naar Zwitserland of zo zeker...


@ Kylie
Ik heb gelijk de bank gebeld, maar ze moeten ooit een afschrijven hebben willen ze het stop kunnen zetten...
idd ben ik behoorlijk blij!

Nimax
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 jun 2006 10:26

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door Nimax »

Ook ik ben 1 van de gedupeerde van Dier en Polis. In oktober 2004 afgesloten en 525 euro (!) aan betaald. Nu heb ik ze nodig en blijken ze failliet te zijn! Is hier via de rechtsbijstand nog iets aan te doen om mijn geld terug te krijgen?

sintbernard
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 apr 2007 13:02

Re: Dier en Polis

Ongelezen bericht door sintbernard »

Ook wij behoren tot de gedupeerden. Wij hebben in mei 2004 voor onze Sint Bernard een combinatiepolis afgesloten. Altijd netjes iedere maand betaald. Wij zouden nu nog een jaar moeten betalen.
Gelukkig hebben we er nooit gebruik van hoeven te maken tot vanmorgen. Sinds een paar dagen heeft hij last met opstaan, waarschijnlijk omdat hij zich verstapt heeft. Met de Pasen voor de deur dus toch maar even bij de dierenarst geweest, met het gevoel van"och, ook al kost het wat, we zijn toch verzekerd"
Thuisgekomen met de rekening even op internet het adres van Dier en Polis geverifeerd... en nu zit ik ongeveer te stomen achter de computer!!! :oops: Ik ga in ieder geval de automatische incasso stop zetten en idd de rechtsbijstand inlichten. Het ergste vind ik dat nu je er gebruik van moet maken en je voor kosten komt te staan je er alsnog zelf voor op moet draaien.
Kunnen we niet samen iets ondernemen??
:twisted: :twisted:

Gesloten