LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keuken & Bad Apeldoorn

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
WeetNiet

Keuken & Bad Apeldoorn

Ongelezen bericht door WeetNiet »

Zaterdag, 7 augustus 2004 is in Apeldoorn Keuken & Bad geopend. Ze bieden 50% openingskorting op alle nieuwe keukens. Het verhaal dat de man ons vertelde was door en door commercieel. Veel dingen waren tegenstrijdig. Hij prees een italiaanse keuken aan van een top merk. Echter de folder die hij mee gaf, was amateuristisch en vermeldt een firmanaam die ik op het internet niet kan vinden. Toen (pas) ben ik op het net gaan lezen en vernomen ik van het failliete Horn. Vraag: kent iemand de nieuwe organisatie in Apeldoorn?

Gast

Re: Keuken & Bad Apeldoorn

Ongelezen bericht door Gast »

welke firmanaam stond op de folder

WeetNiet

Ongelezen bericht door WeetNiet »

Op de voorkant van de folder staat Nueva Cocina, Das neue Gefuhl fur Kuche. Op de achterkant: Jeschny kuchen. Jeschny Kuchen GmbH & Co. KG.

jan p

Ongelezen bericht door jan p »

Dit is de voormalige directie van Horn keuken en badII!!!

vraag of deze zaak aangesloten is bij CBW

Advies, niet kopen!!

oplichters

Ongelezen bericht door oplichters »

Het zijn inderdaad de oude eigenaren van HORN KEUKEN EN BAD II

Ze zijn naar weten niet aangesloten bij het CBW en hebben diverse pogingen gedaan om zich aan te sluiten bij de inkoop organisatie de KREIS.
En mensen 50 % korting op de keuken dan moeten ze eerst een omreken factor bij de keuken op dan of ze hebben de boekprijzen al verhoogd.

Maar een advies ga met deze NIET in zee, het is snel geld pakken en dan weer het volgende zaakje opzetten.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Waren deze mensen de oude eigenaar of waren deze mensen franchisenemers, die door het mismanagement van toenmalig eigenaar Hans Verkerk een nieuwe zaak hebben moeten starten!

Wezelijk verschil, toch?

klant

Ongelezen bericht door klant »

dit is een oud directielid van de Horn organisatie dus niet een franchise nemer. Hij heeft mij namelijk een Horn keuken in Almere verkocht en heeft mij verteld dat hij directeur was. (gelukkig net op tijd de keuken ontvangen.)

mensen die een keuken willen kopen zorg dat je er altijd over mag nadenken en dat je de offerte mee mag nemen ik mocht dit toen ook niet en heb spijt als haren op mijn hoofd heb namelijk veel te veel voor mijn keuken betaald.
( als je niet mag nadenken dan zijn ze dus waarschijnlijk te duur.)

p.s. CBW is ook niet echt een goede organisatie zij hebben mij ook niet echt geholpen.

GMN

Ongelezen bericht door GMN »

Ze kunnen het niet laten.

Zelfs na al die jaren zijn ze blijkbaar niet veel beter geworden en leveren ze nog steeds inferieure kwaliteit.

Wij hebben bij hun vorige jaar granieten tegels gekocht maar het graniet is van een bedroevende kwaliteit. Hun leverancier is Borana BV.

Dus pas maar op, kwaliteit is niet gegarandeerd

mvgr GMN

Gesloten