LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scarlet One - algemene voorwaarden uit 2005

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
-margriet-
Berichten: 166
Lid geworden op: 25 okt 2005 14:39

Scarlet One - algemene voorwaarden uit 2005

Ongelezen bericht door -margriet- »

Hoi !!

Ik ben op zoek naar de algemene voorwaarden van een aansluiting van Scarlet One uit 2005. (isdn-telefonie met internet/adsl - aansluiting in augustus 2005 aangevraagd).

Ik kan namelijk níet terugvinden of ze inmiddels veranderd zijn en ik ben mijn oorspronkelijke exemplaar kwijt (door verhuizing enz.). :?

Omdat ik inmiddels in een rechtzaak ben verwikkeld met ze (vanwege de verhuizing), wil ik graag zicht op de oorspronkelijke voorwaarden, waaronder ik het eerste contract met ze heb afgesloten.

Wie oh wie kan me helpen aan een oud exemplaar (gescand en dan eventueel per email - of wat je het handigst vindt) ???

Als iemand het heeft, kun je het mailen naar : [email protected] . Als je een kopie wilt sturen, mail me dan, dan geef ik je mijn adres door!

Alvast héééééél erg bedankt!!!

Groetjes, Margriet

IkBenJan

Re: Scarlet One - algemene voorwaarden uit 2005

Ongelezen bericht door IkBenJan »

Ik ben op zoek naar de algemene voorwaarden van een aansluiting van Scarlet One uit 2005.
Weet je wat jij zou moeten doen? Even langs de Kamer van Koophandel gaan. Het is niet verplicht, maar meestal zijn ze daar gedeponeerd. En dan kan je ook de versie opvragen zoals die gold in 2005. Succes.

-margriet-
Berichten: 166
Lid geworden op: 25 okt 2005 14:39

Re: Scarlet One - algemene voorwaarden uit 2005

Ongelezen bericht door -margriet- »

tnx voor de tip !!! Ik heb een account voor de KvK, dus ik kan van het weekend gaan speuren...

maar áls iemand ze per ongeluk nog wél heeft..... hou ik me aanbevolen (omdat de verplichting tot deponeren inderdaad ontbreekt!).

Tnx...


-margriet-
Berichten: 166
Lid geworden op: 25 okt 2005 14:39

Re: Scarlet One - algemene voorwaarden uit 2005

Ongelezen bericht door -margriet- »

Dat doet dus vermoeden dat ik een andere versie zou moeten hebben (heb het contract nl al eerder afgesloten - juli/augustus van dat jaar)!

Zover als deze voorwaarden was ik zelf ook :wink: maar wel bedankt!!!

Dus..... wie nog meer heeft??? Graaaaag!!!

marco1409
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 okt 2006 23:34

Re: Scarlet One - algemene voorwaarden uit 2005

Ongelezen bericht door marco1409 »

Dit stond in 2005 tot begin juli 2005 op de site van Scarlet:
http://web.archive.org/web/200504081742 ... evel=40,69

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Gesloten