LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Over de Vest
Over de Vest
-Wegens veiligheids redenen verwijderd-
Laatst gewijzigd door Dender op 01 apr 2007 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Over de Vest
Is het een kwestie van uren of dagen? Als het om een paar uren gaat zou ik in overleg gaan met de wonngbouwvereniging.
Ik ben overigens wel van mening dat het altijd je eigen verantwoording blijft dat alles op tijd betaald wordt, ook al doet de sociale dienst de betalingen namens jou.
Ik ben overigens wel van mening dat het altijd je eigen verantwoording blijft dat alles op tijd betaald wordt, ook al doet de sociale dienst de betalingen namens jou.
Laatst gewijzigd door Dender op 01 apr 2007 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Je hebt in mijn ogen bijna helemaal gelijk Puma maar sociale dienst is er niet voor niets als je die om hulp vraagt en jj weet net zo goed als ik ambtenarij schuiven graag iets af
-
Beste,
Hoezo is het niet mogelijk om binnen drie dagen geld van de spaar naar de giro over te boeken??.
Je kan toch gewoon een spoedbetaling doen
sorry hoor, maar er spreekt wel een ongelofelijke laksheid uit jouw verhaal
Hoezo is het niet mogelijk om binnen drie dagen geld van de spaar naar de giro over te boeken??.
Je kan toch gewoon een spoedbetaling doen
sorry hoor, maar er spreekt wel een ongelofelijke laksheid uit jouw verhaal
@seagoing racer2
Heb jij een internetspaarrekening bij de postbank? De postbank is de enige postbank waar je via internetbankieren geen spoedoverboekingen kunt doen. Ook niet binnen je eigen rekening.
Boeking van spaar naar rekening duurt gemiddeld 2 tot 3 dagen.
Heb jij een internetspaarrekening bij de postbank? De postbank is de enige postbank waar je via internetbankieren geen spoedoverboekingen kunt doen. Ook niet binnen je eigen rekening.
Boeking van spaar naar rekening duurt gemiddeld 2 tot 3 dagen.
-
Beste
2 of 3 dagen is in dit geval toch ook voldoende
2 of 3 dagen is in dit geval toch ook voldoende
Wat stelt dat nu voor
De CIA en de KGB kijken niet meer mee.
Veiligheidsredenen
Is dit een 1 april mop
De CIA en de KGB kijken niet meer mee.
Veiligheidsredenen
Is dit een 1 april mop
Persoonlijke info mag niet!
Weet niet meer wat er stond, maar niet alles mag je plaatsen!
Maar als je tegoed hebt op een spaarrekening en bewijsbaar nog staat of onderweg is naar, dan zullen ze je er niet uitzetten, en dat was dus het verhaal.
Welkom thuis in hetzelfde huis waar je niet meer uit hoeft!
Wel bewijzen dus, en de woningbouw ver. kan als ze dit ter inzage krijgen altijd stoppen!
Weet niet meer wat er stond, maar niet alles mag je plaatsen!
Maar als je tegoed hebt op een spaarrekening en bewijsbaar nog staat of onderweg is naar, dan zullen ze je er niet uitzetten, en dat was dus het verhaal.
Welkom thuis in hetzelfde huis waar je niet meer uit hoeft!
Wel bewijzen dus, en de woningbouw ver. kan als ze dit ter inzage krijgen altijd stoppen!
-
Dan moet je maar nadenken voor je wat neerpent. Dit is ontzettend irritant!Weet niet meer wat er stond, maar niet alles mag je plaatsen!
-
Beste.
Bedoeld is : verwijderd omdat het bijdrage betrof waaruit duideljk werd dat TS een laks en gemakzuchtig mannetje is...
Bedoeld is : verwijderd omdat het bijdrage betrof waaruit duideljk werd dat TS een laks en gemakzuchtig mannetje is...