LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] FDH

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Gast

FDH

Ongelezen bericht door Gast »

Gisteren viel er bij ons een brief op de mat van FDH, Finciële Diensten Holland.

"Wilt u ook besparen op uw hypotheeklasten? Volgende week bellen wij u. Wij maken dan voor u een afspraak met één van onze financieel adviseurs. Hij gaat geheel vrijblijvend voor u berekenen wat u maandelijks kunt besparen".

Ho, wacht even. Wij bellen u? Wij maken dan voor u een afspraak?

Wie zegt dat ik een afspraak wil? Waar zijn de woorden INDIEN GEWENST gebleven? Ik wil helemaal geen afspraak!

Ik vind dit ontzettend agressief overkomen.

Even een mailtje naar [email protected] dat ik helemaal geen afspraak wil en dat ze me dus ook niet hoeven te bellen volgende week. Scheelt hun een telefoontje en mij weer een ongewenst telefoontje.

blabla

Re: FDH

Ongelezen bericht door blabla »

Effe lachen.

Dit bedrijf is een bedrijf van Gelink.
Je weet wel. Dat bedrijf dat adverteert .....
zie www.kvk.nl.
Waarom willen ze hun naam nu ineens niet meer noemen?

kooiman69

Ongelezen bericht door kooiman69 »

Wij hebben wel een adviseur laten komen de orginele papieren meegegeven dan zou hij ze de andere week weer meebrengen met de offerte om overtesluiten de andere week was de offerte er nog niet maar ik zei ik heb die papieren nodig voor de belasting voor 1 april dus ze hebben ze verleden week opgestuurd zeggen ze t is nu dinsdag een week later ik heb de orginele papieren nog steeds niet en maar volhouden dat ze op gestuurd zijn de kopien worden morgen avond gebracht dus de orginelen ben ik kwijt waaronder t eigendomsbewijs van t huis we houden moed maar tis geen goede zaak ik hoop toch wel dat ze 1 ding snappen dat we met hun niet in zee gaan als ze er nu al zo n puinhoop van maken.

groetjes
Laatst gewijzigd door kooiman69 op 03 apr 2007 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Marco Polo

Ongelezen bericht door Marco Polo »

Voor een goede leesbaarheid van een bericht is het gebruik van leestekens en hoofdletters aan het begin van een zin wel zo prettig!

Gesloten