En dat voor een Sgt1
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Leger moet meer van een eerlijke werkplek houden ...
Re: Leger moet meer van een eerlijke werkplek houden ...
Yarcon: mijn complimenten voor je heldere uiteenzetting!
En dat voor een Sgt1
KLu, KM of KL?
En dat voor een Sgt1
Quote : Uw taalgebruik is zeer warrig.
In plaats van "dure" woorden te bezigen kunt u beter gewoon ABN gebruiken zodat de inhoud niet verloren gaat in de woordenzee die u taal noemt.
Omdat de taal vloeibaarheid wat minder is dan ABN , hoop ik dat u mij toch kan volgen .
Natuurlijk begrijp ik dat het niet in het verlengde van de huidige taakvoering past dat het leger zich met de bloemetjes en bijtjes gaat bemoeien , maar ik heb het inwezen over een overheersende psygchilogie die in deze maatschappij ( met name jongeren ) steeds duidelijker signalen afgeven dat er blijkbaar alleen met scheve schaatsen je mag meetellen . Natuurlijk is het een gedeelde ballorie , maar wel tekenent voor deze tijd . Als je kijkt naar de rellen in Parijs , de jeugdoverlast in de Hoofdsteden , verminderde aanspreekbaarheid en uiteindelijke fatale verlies aan contact ..controle... ik denk dat er ook voor hen plaats in een nieuwleger moet komen . Wil je dat serieus aanpakken dan moet je dat mixen met een stukje veronderstelde stoerheid .. het leger is daarvoor de ideale plek .
Ik heb niets tegen het leger en weet aardig goed en wat het wel en niet doet , maar de maatschappij veranderd , en denk dat het leger ( disipline ) hier veel aan zou kunnen verbeteren. Bedankt voor je opmerkingen !
In plaats van "dure" woorden te bezigen kunt u beter gewoon ABN gebruiken zodat de inhoud niet verloren gaat in de woordenzee die u taal noemt.
Omdat de taal vloeibaarheid wat minder is dan ABN , hoop ik dat u mij toch kan volgen .
Natuurlijk begrijp ik dat het niet in het verlengde van de huidige taakvoering past dat het leger zich met de bloemetjes en bijtjes gaat bemoeien , maar ik heb het inwezen over een overheersende psygchilogie die in deze maatschappij ( met name jongeren ) steeds duidelijker signalen afgeven dat er blijkbaar alleen met scheve schaatsen je mag meetellen . Natuurlijk is het een gedeelde ballorie , maar wel tekenent voor deze tijd . Als je kijkt naar de rellen in Parijs , de jeugdoverlast in de Hoofdsteden , verminderde aanspreekbaarheid en uiteindelijke fatale verlies aan contact ..controle... ik denk dat er ook voor hen plaats in een nieuwleger moet komen . Wil je dat serieus aanpakken dan moet je dat mixen met een stukje veronderstelde stoerheid .. het leger is daarvoor de ideale plek .
Ik heb niets tegen het leger en weet aardig goed en wat het wel en niet doet , maar de maatschappij veranderd , en denk dat het leger ( disipline ) hier veel aan zou kunnen verbeteren. Bedankt voor je opmerkingen !
Rembrandt:
Als ik u goed begrijp wilt u van het leger een (her)opvoedingskamp maken voor (probleem)jongeren.
Het is niet bevorderlijk voor het leger om dergelijke jongeren in dienst te nemen.
Één rotte appel kan tenslotte ook een hele mand bederven.
Hiervoor heeft men het jeugdinternaat uitgevonden.
En bovendien is het opvoeden een taak van de ouders.
Niet van leger en/of politie.
Caruso:
Bij het onderdeel waar men een "koeiek*t" op het hoofd droeg.
Lijkt mij voldoende info voor een Sergeant-Majoor.....
Als ik u goed begrijp wilt u van het leger een (her)opvoedingskamp maken voor (probleem)jongeren.
Het is niet bevorderlijk voor het leger om dergelijke jongeren in dienst te nemen.
Één rotte appel kan tenslotte ook een hele mand bederven.
Hiervoor heeft men het jeugdinternaat uitgevonden.
En bovendien is het opvoeden een taak van de ouders.
Niet van leger en/of politie.
Caruso:
Bij het onderdeel waar men een "koeiek*t" op het hoofd droeg.
Lijkt mij voldoende info voor een Sergeant-Majoor.....
Laatst gewijzigd door yarcon op 03 apr 2007 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Je mist de link over jullie emago , met een leger ben je onderdeel in de maatschappij , met een strafkamp nog steeds een idioot en verschoppeling . .. Preventie ... , of betere idee ?
"Die rotte appel kan eruit , met een taakstraf , makkelijk "
"Die rotte appel kan eruit , met een taakstraf , makkelijk "
De baldadige jongeren waar ook Nederland rijk aan is gebruiken vaak ook overmatig alcohol en/of (soft)drugs.
Als u op de hoogte bent van van de gedragscode die defensie pleegt te handhaven zult u begrijpen dat er voor dergelijke jongeren geen plaats is binnen defensie.
Defensie probeert al jaren af te komen van het imago van de "luierende drugsgebruikende militair".
Als u op de hoogte bent van van de gedragscode die defensie pleegt te handhaven zult u begrijpen dat er voor dergelijke jongeren geen plaats is binnen defensie.
Defensie probeert al jaren af te komen van het imago van de "luierende drugsgebruikende militair".
Caruso:
En u?
En u?
@yarcon: let's shake hands, koeiek*t is vervangen door de baret,
groetjes van een OO-LB van de bakermat!
groetjes van een OO-LB van de bakermat!
hahaha
Nu zie ik het
heb tegenwoordige tijd gebruikt i.p.v. verleden tijd.
Welke bases Caruso?
Nu zie ik het
heb tegenwoordige tijd gebruikt i.p.v. verleden tijd.
Welke bases Caruso?
Dacht ik al.
"DE"bakermat he.....
Groetjes vanaf OKLu
KMSL
WDT
ÉÉN TEAM ÉÉN TAAK!
"DE"bakermat he.....
Groetjes vanaf OKLu
KMSL
WDT
ÉÉN TEAM ÉÉN TAAK!
Laatst gewijzigd door yarcon op 03 apr 2007 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.
By the way,
Kan iemand bij radar ff de klok gelijk zetten?
Kan iemand bij radar ff de klok gelijk zetten?
yarcon
Quote : De baldadige jongeren waar ook Nederland rijk aan is gebruiken vaak ook overmatig alcohol en/of (soft)drugs.
Het kluitje gaat mee het riet in, is niet aan mij als zijnde een nuttige boodschap besteed .
Quote : De baldadige jongeren waar ook Nederland rijk aan is gebruiken vaak ook overmatig alcohol en/of (soft)drugs.
Het kluitje gaat mee het riet in, is niet aan mij als zijnde een nuttige boodschap besteed .
yarcon en caruso, probeer niet te verzanden in het ophemelen van je eiegen krijgsmacht deel, maar probeer als één geheel naar buiten te treden.
groeten NAK aooi-bd
groeten NAK aooi-bd
Het blijft gelukkig rustig aan het front .

Welk front? Grootschalige conflicten in Europa zijn niet (meer) aan de orde.
Doe het dan ook niet meer.............. tenzij je consequent..... in-consequent over wilt komenGeplaatst op 02 Apr 2007 20:52 door caruso
Ik denk dat ik maar niet meer reageer op de onzin die Rembrandt neerklad!
Ach nee, ik denk dat dat het gebrek aan woorden of nog erger , verstand is dat hij niet meer op mij kan reageren
Ik mis een beetje de diepere ondertoon over hoe men denkt over hoe men nederland een nieuwe gevoel van veiligheid wil bieden. Ik heb hier al wat gedachten over gelezen , maar dat zijn maar losse flodders en kogels die ze al duizend keer hebben afgeschoten . Ze missen een beetje doel heb ik gezien .
Ik mis een beetje de diepere ondertoon over hoe men denkt over hoe men nederland een nieuwe gevoel van veiligheid wil bieden. Ik heb hier al wat gedachten over gelezen , maar dat zijn maar losse flodders en kogels die ze al duizend keer hebben afgeschoten . Ze missen een beetje doel heb ik gezien .
Verstand zei je?Mijn eerdere belofte moet ik helaas intrekken! Het is veel leuker om te blijven reageren op zoveel onzin!
Kom heren OO's, we gaan een biertje drinken!
Rembrandt mag niet mee, heeft al genoeg gehad.....
Kom heren OO's, we gaan een biertje drinken!
Rembrandt mag niet mee, heeft al genoeg gehad.....
Quote : Rembrandt mag niet mee, heeft al genoeg gehad.....
Ook peniciline help tegen jokken hoor ... , mag jij nog wel drinken , schildknecht buiten dienst ?
Ik hoor wel wat de andere mannen over jouw zeggen als ze hier komen !
Ook peniciline help tegen jokken hoor ... , mag jij nog wel drinken , schildknecht buiten dienst ?
Ik hoor wel wat de andere mannen over jouw zeggen als ze hier komen !
Je haalt de dingen door elkaar! Leer lezen, ik ben niet buiten dienst.
Neem er nog eentje....
Neem er nog eentje....