LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lijfrente nog niet ingegaan ,kan ik hier nog vanaf

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
mariah

lijfrente nog niet ingegaan ,kan ik hier nog vanaf

Ongelezen bericht door mariah »

mijn lijfrente zou per 1 mei overgaan op nieuwe verzekeraar ,maar heb getekend met een smoesje (zg voor info!)aangezien ik nog niks betaald heb wil ik hier onderuit natuurlijk en de oude polis door laten lopen !
ps ga morgen naar de tussenpersoon verhalen halen over die smoes om de handtekening te krijgen ! ,wens direkt dat de nieuwe verzekering niet ingaat

FlipKaneel

Re: lijfrente nog niet ingegaan ,kan ik hier nog vanaf

Ongelezen bericht door FlipKaneel »

Lees je nooit eerst even wat je tekent?

mariah

jawel ,maar ik zelf heb niet getekend en dat zei ik ook tegen de tussenpersoon ik teken niet ,maar hij wou info voor mijn man en heeft hem die handtekekening laten plaatsen
consuwijzer heeft gereageerd op dezelfde vraag dat ,wanneer hij nog niet ingegaan is ,je hem kan weigeren !!!!

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

maar ik zelf heb niet getekend en dat zei ik ook tegen de tussenpersoon ik teken niet ,maar hij wou info voor mijn man en heeft hem die handtekekening laten plaatsen
En jullie overleggen dan niet.....?????

mariah

de tussenpersoon heeft gewoon valse info gegeven
hij is nog niet ingegaan ,en ik heb een aangetekende brief van weigering op de post gedaan
van mij zien ze géén geld ! alles is voor hun geblokkeerd

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

Laat ik de vraag even verduidelijken; Overleggen jij en je man niet.... als er zo iets voorvalt????

mariah

jawel ,maar hij geloofde die kerel dus ,
maar de polis word nu geweigerd want die is niet ingegeaan ,heb nu een aangetekende brief verstuurd !dat de polis vanaf 1 mei dus geen doorgang vind

Gesloten