Vanaf morgen, 3 april 2007, zal de website Teveel Betaald?? geopend zijn.
Deze site wordt door vrijwilligers onderhouden en heeft als doel om burgers de mogelijkheid te bieden zich te verenigen tegen de terreur van bedrijven en instanties die meteen met hun voorwaarden en juristen schermen.
Wij zullen trachten om bij voldoende animo juridische bijstand in dit soort zaken te realiseren.
Let op: Dit is geen belofte of garantie, maar een streven op basis van rechtsgevoel. We vragen u dan ook niet om bijdrages, we vragen u om actieve input op het forum te leveren en deel te nemen aan de discussies aldaar.
Hopelijk tot ziens op ons forum!
Met vriendelijke groet,
Het team van Teveel Betaald??
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samen sterk tegen foutieve energiemeters
Re: Samen sterk tegen foutieve energiemeters
Ik neem aan dat u met het onderwerp van deze topic refereert naar de Balgenmeter mbt gas.
Dit onderzoek is gedaan door Dhr. Anton van Putten, die samen met zijn zoons een digimeter voor Gas hebben ontwikkeld en dit ding maar wat graag op de markt willen brengen en het liefst bij ieder huishouden.
De prijs van zo'n meter is enorm hoog. Tel uit je winst.
Dit onderzoek is gedaan door Dhr. Anton van Putten, die samen met zijn zoons een digimeter voor Gas hebben ontwikkeld en dit ding maar wat graag op de markt willen brengen en het liefst bij ieder huishouden.
De prijs van zo'n meter is enorm hoog. Tel uit je winst.
De site is wat uitgebreider dan alleen gasmeters. Helaas ontbreekt onder het kopje "energie" het onderdeel "stadsverwarming". Jammer, want de SV markt is niet vrij (en zal dat naar verwachting ook niet worden), er worden buitensporige tarieven berekend voor zowel GJ gebruik als vastrecht en dit alles op het zéér vage NMDA principe gebaseerd. Bovendien wordt op de SV "markt" géén toezicht gehouden door de DTe, NMa of Ministerie van Economische Zaken.
Beste kiz,
Stadsverwarming is toegevoegd, indien je in dit topic je informatie zou willen posten zou ik je zeer erkentelijk zijn.
Met vriendelijke groet,
MartinM
PS: de opmerking over meer dan gasmeters neem ik ook ter harte, maar met de huidige indeling van de site wil ik aangeven dat men ook voor andere zaken op het forum terecht kan. Het is echter wel de bedoeling dat de discussies over het onderwerp "Teveel Betaald" gaan, voor alle andere zaken zijn al genoeg fora waar de consument terecht kan, zoals het forum waar wij u te gast zijn
Stadsverwarming is toegevoegd, indien je in dit topic je informatie zou willen posten zou ik je zeer erkentelijk zijn.
Met vriendelijke groet,
MartinM
PS: de opmerking over meer dan gasmeters neem ik ook ter harte, maar met de huidige indeling van de site wil ik aangeven dat men ook voor andere zaken op het forum terecht kan. Het is echter wel de bedoeling dat de discussies over het onderwerp "Teveel Betaald" gaan, voor alle andere zaken zijn al genoeg fora waar de consument terecht kan, zoals het forum waar wij u te gast zijn
Beste shine,
ook dat soort geluiden mogen er gerust geplaatst worden hoor, de site is bedoeld voor discussie en om een realistisch beeld te krijgen over wat er speelt in die markt.
Mvg,
MartinM
ook dat soort geluiden mogen er gerust geplaatst worden hoor, de site is bedoeld voor discussie en om een realistisch beeld te krijgen over wat er speelt in die markt.
Mvg,
MartinM
-
Leny Visser
Ik heb zelf nu 16 maanden elke maand een voorschot betaald voor de warmte in mijn flat en er is nog steeds geen afrekening.
Ze houden je aan het lijntje en dan verhogen ze het voorschotbedrag in januari 2007 zonder dat ze rappen over de afrekening.
Ze houden je aan het lijntje en dan verhogen ze het voorschotbedrag in januari 2007 zonder dat ze rappen over de afrekening.