Handig zo ticketservice waar je kaarten online voor de Autorai kan bestellen. echter PAS OP er wordt heel slecht informatie gegeven dat de ticket exclusief intree Autorai is,
Ik dacht lekker met de trein naar de autorai en bestel kaarten voor de rai ik krijg alleen 6 kaartejs DAGRETOUR voor 15 euro per stuk op zich niet verkeerd maar ik woon in almere en naar de RAI toe is een retour 10,80 euro,Je kan dus niet een trein kaartje inclusief intree RAi bestellen je krijgt gewoon weg een treinkaartje. JA als je in Maastricht woont is dat super . Maar de informatie is zo slecht dat ik niet kon zien of deze aanbieding alleen voor het paasweekend incl intree was.
ook kreeg ik een bevestigings mail hieronder de mail van de ticketservice.
Hartelijk dank voor uw online-bestelling bij Amsterdam RAI Ticket Service. Deze zal uiterlijk de volgende werkdag per post worden toegestuurd. Houdt u rekening met een levertijd van 4 werkdagen.Mocht de levering niet na bovengenoemde periode worden ontvangen, stuurt u dan een e-mail naar [email protected].
Omdat u uw kaart(en) voor AutoRAI 2007 online heeft besteld, maakt u kans op één van de prachtige prijzen. !Zie Prijzenoverzicht.
Er staat dus duidelijk kaarten vvoor de Autorai, of ben ik gek geworden,
ik heb meteen gebeld maar geen discussie uw heeft toch besteld en de hoorn werd er gewoon opgegooid.
op de site staat nu: Let op, u kunt geen kaarten meer online bestellen. Uiteraard kunt u uw toegangskaarten aan de kassa van AutoRAI 2007 kopen. er moet dus staan TREINKAARTEN voor de RAI
Ik voel me aardig genept dooe de ticketservice van de RAI.
Iemand ook via de site besteld !!!! en met de zelfde gedachte ???
laat het even weten bedankt en een prettige paasdagen.
Rob BUijs
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AUTO RAI 2007 Ticketservice.rai.nl
-
Re: AUTO RAI 2007 Ticketservice.rai.nl
Print een en ander uit en ga ermee naar de politie.
Met Alt-Printsrceen van hun site en de e-mail(s).
Zoals u dit beschrijft bent ook u weer belazert door een van die vele ongure ticket"services".
Grootvader
Met Alt-Printsrceen van hun site en de e-mail(s).
Zoals u dit beschrijft bent ook u weer belazert door een van die vele ongure ticket"services".
Grootvader