LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leger moet meer van een eerlijke werkplek houden ...

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
yarcon
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 apr 2007 21:21

Re: Leger moet meer van een eerlijke werkplek houden ...

Ongelezen bericht door yarcon »

NAK
Geplaatst op: 03 Apr 2007 13:05 Onderwerp:



yarcon en caruso, probeer niet te verzanden in het ophemelen van je eiegen krijgsmacht deel, maar probeer als één geheel naar buiten te treden.

Ik zie caruso en mijzelf nergens de KLu ophemelen.
Wij kloppen onszelf nergens op de borst hoor.
Als u wellicht doelt op "één team één taak" (door de KLu gebruikt i.o.a. wervingcampagnes) het volgende:
In mijn ogen is dit voor heel defensie van toepassing.

yarcon
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 apr 2007 21:21

Re: Leger moet meer van een eerlijke werkplek houden ...

Ongelezen bericht door yarcon »

Rembrandt:

Ik geef u een reden waarom het niet in belang is van defensie om de zogenaamde ballorige jeugd in dienst te nemen en dat vind u geen nuttige info.

Wel heren/dames zuipende, blowende en criminele jeugd:
Zodra Rembrandt minister van defensie is kunt u allen een open sollicitatie richten aan genoemde persoon.
U wordt zonder meer aangenomen.

yarcon
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 apr 2007 21:21

Re: Leger moet meer van een eerlijke werkplek houden ...

Ongelezen bericht door yarcon »

Ik mis een beetje de diepere ondertoon over hoe men denkt over hoe men nederland een nieuwe gevoel van veiligheid wil bieden. Ik heb hier al wat gedachten over gelezen , maar dat zijn maar losse flodders en kogels die ze al duizend keer hebben afgeschoten . Ze missen een beetje doel heb ik gezien
En uw voorstel om het leger in te zetten als tuinman danwel in een dierenpark raakt wel doel?

Mijnheer, u raakt nog geen olifant met een Diemaco op een meter afstand!

Rembrandt
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 nov 2005 18:51

Re: Leger moet meer van een eerlijke werkplek houden ...

Ongelezen bericht door Rembrandt »

Hokjes hokjes , en alsof de burger op de opendagen alleen vertrouwen en toestemming krijgt .. iedere bliksemschicht kan zonder fouilleren binnenkomen en inbreken ..

Het moet maar eens afgelopen zijn met het idee dat buiten de kazerne de wereld niet bestaat , u heeft een taak te doen , en eentje waar u het misschien niet mee eens bent : preventie met defensie ! Want zakelijk bekeken, hier gaat het wel om ! Het is altijd nog zo gebleken dat onlusten en oorlog voortkwamen uit foute idealen , fantasie, foute eer en onjuiste voorstellingen over wat echt van belang is voor de burger . Ik ken u antwoord wanneer u zonder open invoelen zich de baas weet over deze materie ... maar als u als militair een strategie moest kiezen .. een van confrontatie of een van participatie .. welke zou het meeste kunnen opleveren ? Maw , de verdervoerende grondproblematiek aanpakken of de kop indrukken ? Als je werk wil houden zoals u dat nu heeft aanvaard , ja , dan word het misschien -eerder- tijd voor een nieuwe sollicitatie procedure .

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Leger moet meer van een eerlijke werkplek houden ...

Ongelezen bericht door NAK »

Het moet maar eens afgelopen zijn met het idee dat buiten de kazerne de wereld niet bestaat
Weet je Rembrandt dat deze gedachte totaal niet bij de militairen speelt. Maar voornamelijk voorkomt bij personen die gevoed worden door de linkse media.
Een afgaande op jouw reacties heb je flink uit de ruif van die media mee zitten snoepen.

Rembrandt
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 nov 2005 18:51

Re: Leger moet meer van een eerlijke werkplek houden ...

Ongelezen bericht door Rembrandt »

U geeft blijk nog niet u eigen functie goed te begrijpen , en dat heeft niets met links of rechts te maken . Meer begripvolle woorden maak ik er niet voor vuil

yarcon
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 apr 2007 21:21

Re: Leger moet meer van een eerlijke werkplek houden ...

Ongelezen bericht door yarcon »

Hokjes hokjes , en alsof de burger op de opendagen alleen vertrouwen en toestemming krijgt .. iedere bliksemschicht kan zonder fouilleren binnenkomen en inbreken ..
Dat zal er zeker niet beter op worden als de militairen ook nog tuinman of dierenpark beheer als taak erbij krijgen......

yarcon
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 apr 2007 21:21

Re: Leger moet meer van een eerlijke werkplek houden ...

Ongelezen bericht door yarcon »

Het moet maar eens afgelopen zijn met het idee dat buiten de kazerne de wereld niet bestaat , u heeft een taak te doen , en eentje waar u het misschien niet mee eens bent : preventie met defensie !
Kunt u nu eindelijk eens to the point komen en vertellen wat u van defensie verwacht?
Concrete voorstellen met inhoud graag.
Geen loze zinnen met mooie woorden maar duidelijke taal graag!

yarcon
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 apr 2007 21:21

Re: Leger moet meer van een eerlijke werkplek houden ...

Ongelezen bericht door yarcon »

Als je werk wil houden zoals u dat nu heeft aanvaard , ja , dan word het misschien -eerder- tijd voor een nieuwe sollicitatie procedure .
Ik krijg sterk de indruk dat u een verouderde, achterhaalde visie heeft m.b.t. defensie.
Naar mijn mening ziet u defensie nog steeds puur en alleen als landsverdediger/veroveraar.

Defensie is zoveel meer dan dat:
Defensie helpt daar waar nodig is op de aardbol mensen met het opbouwen van een bestaan.
Deze humanitaire hulp bestaat o.a. uit hulp bij de wederopbouw van dorpen/steden die door natuurrampen en/of (burger)oorlogen zijn verwoest, medische hulp en materiële hulp.
Daarnaast heeft men bijvoorbeeld ook een controlerende taak op luchthavens (KMar) en voert men strijd tegen drugssmokkel. (denk hierbij aan de KM in het caraibisch gebied)
En indien nodig voert men search and rescue acties uit op bijvoorbeeld de Noordzee.
Het defensieleven vind niet meer alleen plaats op de kazerne/bases of het oefenterrein maar ook (ver) daar buiten.
Open uw ogen!
Laatst gewijzigd door yarcon op 04 apr 2007 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Rembrandt
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 nov 2005 18:51

Re: Leger moet meer van een eerlijke werkplek houden ...

Ongelezen bericht door Rembrandt »

- Nee - ligt op het kerkhof .. jij afmaken ... en gegroet met uw afmaker .

yarcon
Berichten: 14
Lid geworden op: 02 apr 2007 21:21

Re: Leger moet meer van een eerlijke werkplek houden ...

Ongelezen bericht door yarcon »

U ook welterusten.

Gesloten