LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ikea nexus keuken donkerbruin uit de handel en nu?
ikea nexus keuken donkerbruin uit de handel en nu?
OP 5 febr. jl ontvingen wij een brief van ikea over onze net zelf geplaatste nexus keuken donkerbruin. Het laatste deurtje waar we al maanden op wachten, komt niet meer, sterker nog, ikea heeft kwaliteitsproblemen gesignaleerd waardoor we nu de hele keuken er weer uit moeten halen en retourneren. In de brief een aantal beknopte opties als oplossing. Alvorens hieruit een keuze te kunnen maken hebben we onze vragen nu 3x per email verzonden en 1x per aangetekende post (19-2 jl!). Tot op heden geen enkele reactie! Zijn wij de enige die dit overkomt ???
Re: ikea nexus keuken donkerbruin uit de handel en nu?
gezien de al geplaatste keuken, niet accepteren.
Dat zij problemen hebben, vraag eerst wat het probleem is.
Eventueel kan een showroom keuken die vermoedelijk verdwijnen gaat het juiste deurtje leveren...
Ga naar de winkel en probeer het daar, anders word U niet goed geholpen, ze hebben een matige telefoon en mail afdeling...
Neem alle brieven en mails mee, dus dan weten zij het ook.
Een andere keuken uitzoeken is geen optie, U koos deze en geen andere.
Dat zij problemen hebben, vraag eerst wat het probleem is.
Eventueel kan een showroom keuken die vermoedelijk verdwijnen gaat het juiste deurtje leveren...
Ga naar de winkel en probeer het daar, anders word U niet goed geholpen, ze hebben een matige telefoon en mail afdeling...
Neem alle brieven en mails mee, dus dan weten zij het ook.
Een andere keuken uitzoeken is geen optie, U koos deze en geen andere.
mwah, is toch het overwegen waard, wat als je na 2 jaar 2 deuren wilt vervangen die gaan zwellen ( niet onbekend bij ikebah )Een andere keuken uitzoeken is geen optie, U koos deze en geen andere.
Wij hebben deze keuken (althans deze frontjes) ook op het oog. Gisteravond waren we in Delft en daar was de opstelling waar eerst Nexus stond opeens gewijzigd. Bij het frontje hing dat deze tijdelijk niet leverbaar waren.
Bij navraag bleek dat de frontjes weer in week 25 worden verwacht, maar dit nog niet helemaal zeker was. Ze hadden inderdaad kwaliteitsproblemen en zijn daarom van fabriek gewisseld; die moest eerst goed draaien voor ze gingen uitleveren (althans, dat was het verhaal).
Overigens heb ik 8 jaar geleden bij mijn moeder een Abstract-keuken geplaatst en daar is geen enkel kwaliteitsprobleem. En met 10 jaar garantie en een rechtsbijstandverzekering ben ik niet echt bang voor "zwellende" deurtjes.
Bij navraag bleek dat de frontjes weer in week 25 worden verwacht, maar dit nog niet helemaal zeker was. Ze hadden inderdaad kwaliteitsproblemen en zijn daarom van fabriek gewisseld; die moest eerst goed draaien voor ze gingen uitleveren (althans, dat was het verhaal).
Overigens heb ik 8 jaar geleden bij mijn moeder een Abstract-keuken geplaatst en daar is geen enkel kwaliteitsprobleem. En met 10 jaar garantie en een rechtsbijstandverzekering ben ik niet echt bang voor "zwellende" deurtjes.