LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HG voegenwit? niet kopen!

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
PimU
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 apr 2007 12:14

HG voegenwit? niet kopen!

Ongelezen bericht door PimU »

Laatst HG voegenwit gekocht om onze badkamer eens een goede opknapbeurt te geven.
Na precies gedaan te hebben wat op de verpakking stond bleef het beloofde resultaat uit.
Het zou makkelijk afwasbaar zijn met een washandje..
Dus niet, je kan beter een plamuurmes nemen om het spul eraf te krabben.
Blijvend wit resultaat..
Ook niet, het voegenwit bladert er eigenlijk meteen al van af, waardoor de badkamer er nog slechter uit ziet dan voordat we er mee begonnen.
Nadat ik de voegenwit van Alabestine had aangeschaft deed dit precies wat erop de verpakking stond.
Makkelijk afwasbaar en het voegenwit blijft gewoon zitten.
Heeft iemand anders ditzelfde meegemaakt?
Ik ben er over na aan het denken om HG een brief te sturen, want zulke troep verkopen kan eigenlijk niet!

mylo1
Berichten: 313
Lid geworden op: 08 feb 2006 20:50

Re: HG voegenwit? niet kopen!

Ongelezen bericht door mylo1 »

Weet je wat ik een keer per half jaar doe?
Een spons en pure bleek...smeer er de tegels en voegen mee in ..uurtje in laten trekken en afspoelen..heb nog steeds witte voegen :wink:

rihout
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 apr 2007 10:50

Re: HG voegenwit? niet kopen!

Ongelezen bericht door rihout »

Ik heb net de exact zelde ervaring gehad!

mijn voegen zijn nu heel rommelig en het wit is er bijna overal af gespoeld bij het schoonmaken van de tegels. Het schoonmaken was een hels karwei en ik was blij dat ik een ruitenkrabber had. al googlend ben ik nu ervaringen tegen gekomen van mensen. Het product van Alabastine schijnt wel te doen wat ze beloven bij HG: http://www.alabastine.nl/producten/Voegenfris.htm

heb jij nog een brief aan HG geschreven? ik zit er zelf aan te denken om de GAMMA mijn geld terug te laten geven. Zij hebben het me verkocht.

Zijn er ervaringen met Alabastine? Mijn doel van van het witten van mijn voegen is nog steeds niet bereikt.....

Gesloten