LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] @ Trosradar: Mag nu alles worden geplaatst ivm HK?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

@ Trosradar: Mag nu alles worden geplaatst ivm HK?

Ongelezen bericht door prem »

Weken geleden heb ik gewaarschuwd voor wat ging gebeuren bij Henry's kitchen, door velen werd het afgedaan als flauwekul. Toen heeft er een advocaatje gebeld (tje want de knulligheid is groot bij deze man) naar Trosradar, alle posts moesten worden verwijderd, en nu het gevaar is geweken, want deze tje krijgt ook geen cent meer, is alles weer toegelaten?
Zelfs het 06 van Brugman mag hier staan.
Weinig ballen bij trosradar.

Eek
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 jan 2007 10:07

Re: @ Trosradar: Mag nu alles worden geplaatst ivm HK?

Ongelezen bericht door Eek »

Groot gelijk Prem,je zei het en velen reageerden daar nogal vreemd op en hadden het over haat en nijd maar het was gewoon een feit !

Waarom radar het verwijderd heeft was en is mij ook een raadsel (zie ook een eerder geopend topic) en tast volgens mij ook wel enigzins de onpartijdigheid van radar aan.
Immers als een simpel belletje van een advocaat voldoende is om zoiets ervan af te halen,zeker terwijl het waar blijkt te zijn,wat staat er dan nog meer niet op het forum of is er verwijderd ?

Asp
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 apr 2007 14:06

Re: @ Trosradar: Mag nu alles worden geplaatst ivm HK?

Ongelezen bericht door Asp »

Ik denk niet dat Radar de hele dag dit forum in de gaten houdt. Maar als iemand zich niet aan de gedragsregels houdt (privé gegevens van derden vermelden, beledigende teksten plaatsen etc.) is één telefoontje genoeg om een topic te laten verwijderen. Daar hoef je geen advocaat voor te zijn.

16again
Berichten: 16404
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: @ Trosradar: Mag nu alles worden geplaatst ivm HK?

Ongelezen bericht door 16again »

sowieso niet netjes om ongevraagd privegegevens van personen, zoals telefoon nummers, op dit forum te vermelden.

berichtgeving over op handen zijnde faillisementen ligt erg gevoelig. Door dat soort berichten kunnen klanten wegblijven en contacten met leveranciers verstoren, waardoor het bericht deel wordt van de oorzaak van het faillisement.
Om een schadeclaim te ontlopen is voor trosradar de gemakkelijkste oplossing om berichten te verwijderen. Echter die berichten hebben veelal hun werk al gedaan.....

Klokkenluiders hebben vrijwel altijd mijn sympatie

Eek
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 jan 2007 10:07

Re: @ Trosradar: Mag nu alles worden geplaatst ivm HK?

Ongelezen bericht door Eek »

In het originele artikel stonden geen kwetsende,beledigende of bedrijfsgevoelige informatie (lees tel.nummers of namen) zolang ik weet.
Toch is deze verwijderd om tot nu toe mysterieuze redenen/gronden.

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: @ Trosradar: Mag nu alles worden geplaatst ivm HK?

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 13 feb 2010 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Asp
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 apr 2007 14:06

Re: @ Trosradar: Mag nu alles worden geplaatst ivm HK?

Ongelezen bericht door Asp »

Naar wat ik had begrepen werd er nogal gevoelige informatie gepost wat direct uit vergaderingen kwam, daadwerkelijker omzetten werden vermeld en er werd geschreven met een ID die suggereerde dat al die info van de commercieel manager kwam..
En daarmee heeft men zich dus niet aan de gedragsregels gehouden. Reden genoeg om een topic te verwijderen.

Asp
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 apr 2007 14:06

Re: @ Trosradar: Mag nu alles worden geplaatst ivm HK?

Ongelezen bericht door Asp »

Klokkenluiders hebben vrijwel altijd mijn sympatie
De mijne ook, maar niet anoniem op een forum.

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: @ Trosradar: Mag nu alles worden geplaatst ivm HK?

Ongelezen bericht door prem »

Geplaatst op 07 Apr 2007 16:31 door Asp


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Klokkenluiders hebben vrijwel altijd mijn sympatie
De mijne ook, maar niet anoniem op een forum.

Naar boven
:D Dus geef even je volledige naam.

Asp
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 apr 2007 14:06

Re: @ Trosradar: Mag nu alles worden geplaatst ivm HK?

Ongelezen bericht door Asp »

Ik ben hier niet de klokkenluider... :wink:

Gesloten