Ik heb een jaar geleden een laptop van Asus gekocht en heb daar 1800 euro voor betaald.
Nu is hij kapot gegaan en ben hem inmiddels een maand kwijt.
Ik heb een klacht neergelegd bij asus en ze komen met een voorstel.
De laptop kan gemaakt worden maar dan moet ik tot juni wachten, want dan komt de moederboard binnen.
Ik kan ook kiezen om een nieuwe te nemen, maar deze is maar 1100 euro waard.
Wat moet ik hiermee doen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Asus Laptop
Re: Asus Laptop
Als je em 2 maanden kan missen zou ik hem laten maken. Als je niet zo lang kan wachten, dan zou ik bekijken of wat je er voor in de plaats krijgt, voldoet aan je eisen.
Ik heb een jaar geleden een laptop van Asus gekocht en heb daar 1800 euro voor betaald.
Nu is hij kapot gegaan en ben hem inmiddels een maand kwijt.
Ik heb een klacht neergelegd bij asus en ze komen met een voorstel.
De laptop kan gemaakt worden maar dan moet ik tot juni wachten, want dan komt de moederboard binnen.
Ik kan ook kiezen om een nieuwe te nemen, maar deze is maar 1100 euro waard.
Wat moet ik hiermee doen.
Gezien de afschrijving op hardware in de laptopbranche is dit een prima optie lijkt me. Je hebt dan gelijk een nieuwe.Anders gewoon wachten op de oude.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Het lijkt wel of steeds meer notebookfabrikanten moeite hebben met de levering van de onderdelen.
Normaal gesproken zijn de onderdelen vrij gemakkelijk leverbaar.
Normaal gesproken zijn de onderdelen vrij gemakkelijk leverbaar.
De tegenprestatie van Asus is zeer goed. Dit heeft Jor ook al aangegeven. De laptop die is aangeboden, zal ong. dezelfde specificaties hebben dan je laptop die opgestuurd is. Het kan zelfs zo zijn, dat de aangeboden laptop zelfs beter van aard is. Dit doordat de ontwikkelingen zo snel gaan. Je laptop is in een korte tijd al flink afgeschreven.
Kijk zelf maar wat je doet. Maar het is aan te raden om te kijken welke specificaties de nieuwe laptop heeft, en dit vergelijken met jouw eigen laptop. En als het ong. hetzelfde is, of zelfs beter, dan zou ik de nieuwe laptop aannemen.
Succes
Kijk zelf maar wat je doet. Maar het is aan te raden om te kijken welke specificaties de nieuwe laptop heeft, en dit vergelijken met jouw eigen laptop. En als het ong. hetzelfde is, of zelfs beter, dan zou ik de nieuwe laptop aannemen.
Succes