LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verhuizen domeinnaam bij Hostvoordelig

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
combinatie zuid
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 mar 2007 12:03

Verhuizen domeinnaam bij Hostvoordelig

Ongelezen bericht door combinatie zuid »

Hallo

Wie weet wat ik nog kan doen? Na wat zoeken op internet blijken er meerdere mensen te zijn met dit probleem. Ik had een website bij Hostvoordelig, altijd prima gewerkt geen klachten maar van de ene op de andere dag is de website offline en het lijkt wel of er gewoon niemand meer is bij hostvoordelig. Op emails word niet gereageerd en een telefoonnummer is niet te vinden van deze provider. De nieuwe provider waar ik mijn website wil laten lopen heeft al de benodigde formulieren voor de overname via de post opgestuurd naar het adres van hostvoordelig maar ook deze heeft tot op heden nog geen reactie mogen vernemen. Al met al is mijn website al meer dan twee maanden offline! Wie heeft er nog suggesties wat te doen en heeft eventueel een telefoonnummer van hostvoordelig??? Het enige wat ik wil is mijn domein weer terug en liefst zo snel mogelijk.
met vriendelijke groeten Marco

yvonnetimmermans
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 apr 2007 15:31

Re: Verhuizen domeinnaam bij Hostvoordelig

Ongelezen bericht door yvonnetimmermans »

Sinds vorige week is mijn site helemaal uit de lucht, het enige wat op de site bij hostvoordelig staat is dat ze zijn gestopt.
Ik kan helaas ook nergens meer terecht en om mijn domein te verhuizen heb ik de auth code nodig en het domein moet geunlocked worden.
Heb al een ander hostingbedrijf maar die hebben die code nodig, en ik kan hostvoordelig ook met geen mogelijkheid bereiken.
Heb jij al een oplossing gevonden voor de verhuizing?

combinatie zuid
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 mar 2007 12:03

Re: Verhuizen domeinnaam bij Hostvoordelig

Ongelezen bericht door combinatie zuid »

Helaas nog steeds niet opgelost maar ben momenteel bezig met iemand van simple-hosting die gaat proberen het te regelen. neem maar even contact op met hen via de website dan hoor je het wel. baad het niet dan schaat het niet toch.

yvonnetimmermans
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 apr 2007 15:31

Re: Verhuizen domeinnaam bij Hostvoordelig

Ongelezen bericht door yvonnetimmermans »

Bedankt, ga ik even doen.
Ik heb intussen wel een nieuw hostingbedrijf wat ook ermee bezig is, maar ook die kunnen volgens mij weinig, ze moeten namelijk die code en de unlock hebben omdat ik een com domein heb.
Zal toch te gek zijn als ik het kwijt ben, dat levert een hoop problemen voor mij op.

combinatie zuid
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 mar 2007 12:03

Re: Verhuizen domeinnaam bij Hostvoordelig

Ongelezen bericht door combinatie zuid »

ik heb het probleem ook bij mij gaat het om een .nl en een .com domein maar heb deze sites aangemeld voor verhuizing bi simple-hosting en deze mijnheer gaat erg zijn best doen voor me om het voor elkaar te maken. mocht ik meer weten dan post ik het direct, als het lukt bij mijn domein dan ook zeker bij die van jou. erg vervelend allemaal dit, ik zit ook al drie maanden zonder website nu.
succes en je hoort het nog wel

mgielissen
Berichten: 55
Lid geworden op: 06 nov 2006 21:32

Re: Verhuizen domeinnaam bij Hostvoordelig

Ongelezen bericht door mgielissen »

Een klant had zijn website bij Lycos staan. Op een dag was zijn website en mail niet meer bereikbaar en de telefoon bij Lycos nederland was afgesloten. Toen heb ik bij een andere provider de hosting en domeinnaam (was een COM domein) overgezet. De nieuwe provider heeft ervoor gezorgd dat binnen een week de domeinnaam verhuisd was. Een NL domein kan een nieuwe provider ook zo overnemen zonder tussenkomst van de oude provider.

yvonnetimmermans
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 apr 2007 15:31

Re: Verhuizen domeinnaam bij Hostvoordelig

Ongelezen bericht door yvonnetimmermans »

Mijn site doet het weer, ik heb mijn domein terug.
Dankzij Web-ok die werkelijk alles hebben gedaan om me te helpen.
Ik heb een transfer fax en een legitimatie moeten mailen naar de Enom en toen was het binnen 24 uur allemaal netjes geregeld.

combinatie zuid
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 mar 2007 12:03

Re: Verhuizen domeinnaam bij Hostvoordelig

Ongelezen bericht door combinatie zuid »

vraagje aan yvonne

ik heb nog steeds mijn site niet terug omdat ik de epp auth code nodig heb om het domein te unlocken, net als jou dus. Heb jij een nummer of emailadres van die enom of faxnummer waar je die papieren naartoe hebt gestuurd dan ga ik het ook via die weg proberen.
alvast bedankt. mijn email: [email protected]

yvonnetimmermans
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 apr 2007 15:31

Re: Verhuizen domeinnaam bij Hostvoordelig

Ongelezen bericht door yvonnetimmermans »

Het mailadres is [email protected]
Maar volgens mij moet het geregeld worden door je nieuwe provider.

braspower
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2007 10:03

Re: Verhuizen domeinnaam bij Hostvoordelig

Ongelezen bericht door braspower »

ook wij zijn de dupe van hostvoordelig, we hebben wel onze domeinnaam kunnen redden alleen onze website gegevens zijn weg, een groot verlies van meer dan een jaar werk, echter is mijn bedoeling om langs te gaan bij nsr hosting, deze is gevestigd op hetzelfde adres als hostvoordelig in Tuil, er is ook eemn 06 nummer bekend, 06-41209108 deze staat op de site van nsr, graag hoor ik meer van gedupeerde over hostvoordelig

AlfaDelta
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 nov 2007 23:30

Re: Verhuizen domeinnaam bij Hostvoordelig

Ongelezen bericht door AlfaDelta »

ALERT - PAS OP VOOR BRASPOWER !!!!!
ALERT - PAS OP VOOR BRASPOWER !!!!!
ALERT - PAS OP VOOR BRASPOWER !!!!!

-- ok offtopic maar belangrijk -- maak eens een uitzending over hem

Pas op met auto onderdelen kopen, blijf uit de beurt van deze :twisted: :twisted: lui, de webhoster heeft niet voor niets zijn zaakje gestopt :P .

Nu is zijn huidige provider aan de beurt om geld mis te lopen

www.braspower.com
IP Address : 87.239.8.23 [ web03.intention.nl ]

Gesloten