LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] plasma tv met gebroken glasplaat

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
graham27
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 apr 2005 13:11

Re: plasma tv met gebroken glasplaat

Ongelezen bericht door graham27 »

dank je wel jan 9 en jeanne je hebt ook gelijk :wink:

mvdbosch
Berichten: 86
Lid geworden op: 30 okt 2006 20:54

Re: plasma tv met gebroken glasplaat

Ongelezen bericht door mvdbosch »

Het blijft alleen idd wel vaag, dat als je iets onder rembours besteld, je de inhoud niet mag checken. Denk dat ik voortaan ook niet meer zo snel breekbare spullen zal bestellen via internet.
Logisch, anders word het snel een janboeltje als iedereen eerst z'n nieuwe plasma uit moet pakken aansluiten en testen voordat die beste bezorger zijn rembourscentjes en een handtekening kan krijgen. Zo'n bezorger heeft daar helemaal geen tijd voor.

papaja
Berichten: 34
Lid geworden op: 27 okt 2006 00:10

Re: plasma tv met gebroken glasplaat

Ongelezen bericht door papaja »

Voor al die mensen die me adviseerden om in een winkel te kopen:

Afijn, ik bij de lokale elektronikaboer naar binnen, gevraagd hoe snel hij hem kan leveren (2 dagen zei hij), prijs onderhandeld en tot koop overgegaan. Nu bijna 2 weken later heb ik dus nog steeds geen tv.....
om moe van te worden.

audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Re: plasma tv met gebroken glasplaat

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Durf je ook namen te noemen? Ben benieuwd welke zaak/keten het is.

papaja
Berichten: 34
Lid geworden op: 27 okt 2006 00:10

Re: plasma tv met gebroken glasplaat

Ongelezen bericht door papaja »

Het is niet zo'n groot keten, expres hiervoor gekozen omdat ik verwachte dat kleine bedrijven wat "vriendelijker" zouden moeten zijn.
Het gaat hier om "van gent" (zitten vooral in de drechtsteden).

Toch ongelofelijk dat ik duidelijk maak dat ik de tv snel wil hebben, dat het me daarom niet uitmaakt dat ik meer betaal dan dat als ik via internet zou bestellen. Volgens hem zou ik hem binnen 2 dagen hebben...het is nu dus 2 weken geleden en "waarschijnlijk" zou ik hem volgende week woensdag moeten hebben prijs 1308 euro. Heb de boel geannuleerd, wat volgens hem op 30% annuleringskosten komt te staan (ik denk daar anders over en laat hem me maar dagvaarden) en zoek op internet....Zie ik de zelfde tv voor 1080 ofzo iets, ga hem mooi lekker daar zelf halen bij de plasma-discounter.

Gesloten