Mensen in limburg en brabant, kijk vandaag eens in je meterkast.
2e paasdag is erkende feestdag en ja hoor de meter draait lekker op dagstand dus hoge tarief.
Hebben we dit allemaal nu, dan "steelt" essent lekker van ons.
X aantal huishoudens maal het verschil, loopt lekker op.
Graag reacties of jullie meter ook gewoon op dagstand staat vandaag op 2e paasdag.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nachtstand essent electriciteit
Re: nachtstand essent electriciteit
nog niemand gekeken???
In Groningen staat de meter op laag tarief omdat ik dit las was ik ff nieuwdgierig en heb even in mijn meterkast gekeken.
bedankt voor reactie, hier is ie net iets voor 1 middags omgeschakelt.
Toch weer 6 uur het schip ingegaan.
En essent maar incasseren.
Toch weer 6 uur het schip ingegaan.
En essent maar incasseren.
De nuon (netbeheerder) bepaald de omschakeling, en soms vergeten ze die enkele feestdag, maar nu dus wel goed!
Het is belangrijk of ze tijdig schakelen wegens mijn wasmachine en vaatwasser die elke nacht draaien... dus dan wel, maar die ene feestdag, naast kerst en nieuw jaar dus max 4x...
Ik vind de betrouwbaarheid om 23.00 uur tot 7.00 uur belangrijker, zelfs het waterbed heeft een tijdklok, dus daar ook grote besparing, want 8 uur per dag is genoeg als je het iets hoger zet (halve graad).
Het is belangrijk of ze tijdig schakelen wegens mijn wasmachine en vaatwasser die elke nacht draaien... dus dan wel, maar die ene feestdag, naast kerst en nieuw jaar dus max 4x...
Ik vind de betrouwbaarheid om 23.00 uur tot 7.00 uur belangrijker, zelfs het waterbed heeft een tijdklok, dus daar ook grote besparing, want 8 uur per dag is genoeg als je het iets hoger zet (halve graad).