Postzendingen van de USA naar Nederland ontvang ik met een week. Geen probleem. Postzendingen, tijdschriften, CD's, brieven etc, van Nederland naar de USA doen er tussen twee en drie weken over. Het maakt geen verschil tussen gewone of priority mail. Om de vertraging op te sporen heb ik post afgeleverd op postkantoren te New-York, Atlanta en Chigago. Deze post komt de tweede dag aan op de plaats van bestemming. De vertraging zit dus bij TNT post in Nederland. Bij TNT heb ik twee klachten ingediend via hun internet klachtenlijn. Een klacht betreffende het verwijderen van de brievenbussen hier in de buurt en de tweede klacht betreffende de trage verzending van poststukken naar de USA.
Hierop krijg je een automatisch aangemaakt antwoord waar je niet op kan reageren. Wij zullen de bezorging op "uw adres" verbeteren. Daar had ik geen klacht over. En over de brievenbussen hoor je niets. Opnieuw twee klachten met de zelfde onderwerpen ingediend met de vraag om mijn klachten beide goed te lezen. Weer en automatisch antwoord, nu over de rode brievenbussen. Dat wordt doorgegeven aan de manager??? Geen reactie op trage bezorging naar de USA.
Hierop heb ik een brief gestuurd met de eerder bescheven klachten naar Leeuwarden. Kijken wat daar op komt. De arrogante houding van TNT in deze, geen antwoord willen geven op je klachten, staan mij niet aan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |