LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe digitale meters van Oxxio

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
rhulsen

Nieuwe digitale meters van Oxxio

Ongelezen bericht door rhulsen »

Ik heb vorig jaar augustus een meerjarig contract afgesloten met Oxxio, een onderdeel hiervan was dat er ook nieuwe digitale meters geplaatst moesten gaan worden.

Na vele malen mailen en bellen eindelijk een afspraak in december. Een halve dag vrij genomen. Ik was gewoon thuis maar er kwam niemand, bijna aan het eind van de ochtend ging ik bellen naar Oxxio waar de monteur bleef. Toen kreeg ik te horen dat ze aan de deur waren geweest maar er niemand thuis zou zijn. Met veel praten zou de monteur alsnog komen.

Een andere monteur kwam en keek voor 1 minuut en vertelde dat hij de meters niet kon plaatsen omdat hij niet het juiste aansluitstuk had. Dit wa bekend bij Oxxio en hij reed nagenoeg alleen maar rond om dit tegen mensen te vertellen. Deze monteur zijn ingehuurd door Oxxio. Er zou een nieuwe afspraak gemaakt worden.

ik mail en bel regelmatig met Oxxio maar telkens krijg ik het zelfde smoesje dat er niet voldoende meters zijn, of niet voldoende aansluitstukken en dat dus al 7 maanden lang.

Belachelijk.....je moet eens 7 maanden lang proberen niet te betalen.....dan zijn ze er als de kippen bij....maar leveren ho maar....

en een vergoeding voor de verloren halve dag daar kun je ook naar fluiten......terwijl men heel goed weet wat er aan de hand is.

Nu is mijn vraag zou je om deze redenen het contract teniet kunnen laten verklaren en overstappen naar een andere leverancier wegens niet nakomen van afspraken waarvoor men voldoende tijd en gelegenheid heeft gehad om het op te lossen maar heeft nagelaten?

Ik hoor graag jullie mening.

En Radar kunnen jullie hier ook niet eens aandacht aan spenderen?

ridder80

Re: Nieuwe digitale meters van Oxxio

Ongelezen bericht door ridder80 »

sorry maar jij weet van alle klachten van oxxio eigen schuld dikke bult. zoek het maar uit zou ik zeggen.
ik heb wel ditvoor je gevonden..

Oxxio Nederland
xxx
[email protected]

Gesloten