LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Graag uw mening over onze vakantiewijzer

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.

Is onze vakantiewijzer nuttig?

Ja, zonder meer
0
Geen stemmen
Als u wat verbeteringen aanbrengt wel
2
29%
Ik twijfel
1
14%
Nee, zeker niet
4
57%
 
Totaal aantal stemmen: 7

Violet V
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 apr 2007 18:32

Graag uw mening over onze vakantiewijzer

Ongelezen bericht door Violet V »

Bericht verwijderd.

Violet
www.violets.nl
Laatst gewijzigd door Violet V op 18 apr 2007 23:51, 4 keer totaal gewijzigd.

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: Graag uw mening over onze vakantiewijzer

Ongelezen bericht door Marco Polo »

Ordinaire spam!

Violet V
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 apr 2007 18:32

Re: Graag uw mening over onze vakantiewijzer

Ongelezen bericht door Violet V »

Waarom vindt u dat? Het is een hele serieuze vraag.

Violet

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Graag uw mening over onze vakantiewijzer

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Hoewel de site heel mooi is, en ook goed in elkaar zit, ben ik ook van mening dat het een verkapte reclame is voor het aanbieden van vakanties.



Wanneer je kijkt op de site, zie je namelijk dat er aanbiedingen worden gedaan, en dat kan de bedoeling niet zijn.

En reclame maken is hier op de radarsite nou eenmaal niet toegestaan. Staat op de homepage van Trosradar. Had je dus kunnen weten.

Het spijt me.

Violet V
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 apr 2007 18:32

Re: Graag uw mening over onze vakantiewijzer

Ongelezen bericht door Violet V »

We hebben aanbiedingen omdat de thuiszorgorganisaties met wie wij samenwerken kortingen en extra's voor hun leden willen hebben. De meeste reizen voor senioren met extra begeleiding en ondersteuning worden door non profit organisaties aangeboden. Die kunnen landelijke communicatie en een goede website niet of nauwelijks betalen. Daarom vragen we de commerciele touroperators een bijdrage, dus inderdaad moeten er wel informatieaanvragen binnenkomen. In die zin heeft u gelijk. Ik wil op geen enkele wijze aanstoot geven, dus ik haal de vraag eraf.

Met vriendelijke groet,

Violet
[email protected]
Laatst gewijzigd door Violet V op 11 apr 2007 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Graag uw mening over onze vakantiewijzer

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Beste Violet, voor MIJ hoeft het niet hoor, van mij mag de vraag blijven staan.

Ik snap ook wel dat je het serieus bedoelt. En ik moet je helaas gelijk geven: teveel tour-operators proberen een slaatje te slaan uit de situatie van sommige bevolkingsgroepen.

Ik ben zelf alleenstaand, en zie dat er speciaal voor mensen als ik arrangementen zijn. Dat zal allemaal best, maar waarom moet ik voor een dergelijke reis 800 euro betalen, waar deze touroperator dezelfde reis in het reguliere programma heeft voor 400 euro? Iets soortgelijks proberen veel touroperators ook met ouderen en de minder mobiele medemens. En dat vind ik schaamteloos. Zij hebben vaak minder te besteden dab gemiddeld, maar willen ook weleens een leuke vakantie, die ook nog betaalbaar is.

Op zich had ik ook al een antwoord gegeven op je eigenlijke vraag: de site ziet er goed uit, laat zich prima bekijken en'besurfen''.

Violet V
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 apr 2007 18:32

Re: Graag uw mening over onze vakantiewijzer

Ongelezen bericht door Violet V »

Dat klopt, maar vooral de kleinere zijn vaak erg met hun klanten begaan en proberen hun reizen zo toegankelijk mogelijk te maken. Het vervelende is alleen dat zij vaak weer relatief hoge kosten hebben. En dat geldt zeker voor de vakanties met extra begeleiding voor de ouderen onder ons.

Maar erg bedankt voor de input!

Violet :P

Gesloten