LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Mediabox DVR NIET leverbaar !

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
markojanson
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 apr 2007 17:38

UPC Mediabox DVR NIET leverbaar !

Ongelezen bericht door markojanson »

Ik heb dit weekend getracht een MediaBox DVR aan te schaffen, maar dat lukte niet omdat ze er niet meer zijn, aldus de winkelbediende in Rotterdam Centrum. Op mijn, logische vraag, wanneer ze dan wel weer komen, werd geantwoord: Dat weet ik niet! Tja dan wil je als klant een mediabox van UPC (veel klanten willen zo'n apparaat juist niet) en dan kan het niet. Ik zie op de internetsite ook nergens dat de mediabox DVR momenteel niet leverbaar is. Er loopt wel een 'voorjaarsactie'. Ik heb mij voor die voorjaaractie aangemeld en hoop dat ik nu tegen dezelfde voorwaarden een Mediabox DVR geleverd kan krijgen als ze er dan wel weer zijn. Ik vind het jammer en ook een beetje vreemd, dat niemand bij UPC kan zeggen wanneer de boxen er wel weer zijn.. Misschien weet iemand hier meer?

Jopiojopio
Berichten: 25
Lid geworden op: 03 mar 2007 17:35

Re: UPC Mediabox DVR NIET leverbaar !

Ongelezen bericht door Jopiojopio »

Of je houdt van sadomasochisme of je werkt bij UPC en hebt het hele verhaal verzonnen.

markojanson
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 apr 2007 17:38

Re: UPC Mediabox DVR NIET leverbaar !

Ongelezen bericht door markojanson »

Geen van beiden. Ik wilde het gewoon proberen. Dan pas kun je een oordeel geven of het product echt voldoet. Heb inmiddels antwoord van UPC ontvangen:
Geachte heer Janson,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw vraag te beantwoorden. Onze excuses voor deze onduidelijke communicatie omtrent de levering van de Digital Video Recorder. Gelukkig kunnen wij u meedelen, dat UPC Nederland weer beschikt over een voorraad. Het distributieproces kan weer worden hervat, de levering vindt +/- over 2 a 3 weken plaats. Uiteraard onder de condities van onze vorige campagne, indien u nog vragen heeft, dan kunt u voor meer informatie terecht op ...

Hubertus C
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 apr 2007 23:18

Re: UPC Mediabox DVR NIET leverbaar !

Ongelezen bericht door Hubertus C »

Het klopt inderdaad dat UPC tijdelijk door hun voorraad heen was door het succes van hun voorjaarsactie waarbij je de 1e 6 maanden gratis kreeg en daarna alles per maand opzegbaar was. Ze zijn nu inderdaad weer beschikbaar.

Werkt erg goed die dvr :)

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: UPC Mediabox DVR NIET leverbaar !

Ongelezen bericht door Ron58 »

door het succes van hun voorjaarsactie waarbij je de 1e 6 maanden gratis kreeg en daarna alles per maand opzegbaar was. Ze zijn nu inderdaad weer beschikbaar.
Ze zijn nu weer beschikbaar, ze hebben er natuurlijk een aantal teruggestuurde exemplaren. :lol:

Gesloten