LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen reactie op wijzigingsformulier Kinderopvangtoeslag 2007

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
hans1960

Geen reactie op wijzigingsformulier Kinderopvangtoeslag 2007

Ongelezen bericht door hans1960 »

Ik heb op 1 november 2006 electronisch een wijzigingsformulier t.b.v. de Kinderopvang-toeslag naar de Belastingdienst Toeslagen gestuurd, omdat het aantal uren in 2007 is verminderd t.o.v. die van 2006.
Ook ik heb tot nu toe nog geen nieuwe voorschotbeschikking gehad. Ik ontvang nu dus iedere maand teveel aan kinderopvang-toeslag die ik dus straks weer kan gaan terugbetalen!
Als ik de Belastingtelefoon bel, krijg ik te horen dat de formulieren zijn binnengekomen en zullen worden verwerkt, maar er gebeurd dus niets.
Volgens de site van de Belastingdienst staat voor de verwerking van een dergelijke wijziging 6 tot 8 weken. Nu 5 maanden later (dus 20 weken!) heb ik nog steeds geen gewijzigde voorschotbeschikking gekregen.

Ik heb op 21 maart een klachtformulier naar de Belastingdienst Toeslagen gestuurd. Ik hoop dat dat helpt.

teunenniels13

Re: Geen reactie op wijzigingsformulier Kinderopvangtoeslag 2007

Ongelezen bericht door teunenniels13 »

Ook ik heb dergelijke problemen met de wijziging doorvoer deze heb ik op 9 november 2006 ingediend en hou steevast trouw iedere maand te bellen maar zonder enkel resultaat. Iedere maand kom ik 435 euro te kort dus het loopt al aardig op. Het enige wat je krijgt te horen is ja, We bellen u binnen 3 weken terug maar helaas :? waar kan je terecht met je probleem? Zeg dan gewoon sorry maar dit duurt nog een half jaar dan weet je toch waar je aan toe bent! Ik vraag me af of je gerechtelijk hier nog wat mee kunt hun beloven toch echt bij de aanvraag binnen 8 weken krijgt u schriftelijk bericht.

Tja als het om betalen gaat moet je toch ook voldoen aan de termijn datum of anders....

Gesloten