LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slim bellen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
cindy1

slim bellen

Ongelezen bericht door cindy1 »

ik heb ook sinds okt/nov internet en bellen van slim bellen en een kastje erbij van kpn.ik ben vaak aan het serven op internet en heb msn erbij.als ik internetverbinding heb werkt het aardig.soms moet je even wachten totdat je een site heb maar ik kan me nog aardig ermee redden.we hebben nog een oude pc en om te oefenen ermee gaat dit prima.als er een niewe pc komt en we zijn er wat handiger in en mee en we willen en kunnen meer dingen op de nieuwe pc dan gaan we wel eens kijken wat we kunnen.ik bedoel dan sneller of wat anders.de enige klacht is vind ik dat de site niet zo goed is en om ze te bereiken bij slim bellen kost het je bijna een vermogen om er iemand aan de lijn te krijgen.ik kreeg de kosten van het bellen een beetje tegoed van kpn want had ook wel over het bereik,enz wel al een klacht ingedient zowel telefonisch als schriftelijk.ik zie wel wat er gebeurt als we ervan af willen en ergens anders heen willen.zover zijn we nog niet.maar als we zover zijn en we gaan wat ondernemen laat ik zeker even weten hoe het afloopt.groetjes cindy1

Ook_Handelaar

Re: slim bellen

Ongelezen bericht door Ook_Handelaar »

Beste cindy1,

ik zou eens een cursus nederlandse taal gaan volgen, aan bovenstaande wartaal is geen touw vast te knopen.

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Soms kan ik er ook geen chocola van maken, maar uit dit verhaal maak ik op, dat Cindy voor de aanbieding van Slim bellen is gegaan (zonder abonnement 500 minuten voor 19,95 per maand).

Allen snap ik het probleem wel.

Wat KPN er NIET bij vertelt, is dat het gratis internet dat ze erbij aanbieden, inderdaad gratis is, maar dat is dus ongeveer de langzaamste verbinding die er bestaat.

En DAT vind ik niet zo fijn van de KPN.

Ze deden mij dezelfde aanbieding, en toen ze erachter kwamen dat ik ADSL had, vroegen ze mij waarom ik niet eerder had verteld dat ik al een ADSL-verbinding had, nu had die huppeltut haar hele verhaal voor niets gehouden.

Wie belt wie nou op??????

Rob de Mol

Ongelezen bericht door Rob de Mol »

Als ik verbinding zou hebben dan wil ik je best bellen :roll:

cindy1

Ongelezen bericht door cindy1 »

Sorry dat mijn verhaal voor sommige onder jullie mischien abracadabra is,maar dat zal wel komen omdat ik mijn verhaal sneller wil typen als dat ik het er kan neerzetten en dus door de haast wel enkele hoofdletters,punten en komma's vergeet.
Maar als je langzaam leest dan kom je er toch vanzelf wel uit,ik wel althans.
veel succes cindy1

roro25

Ongelezen bericht door roro25 »

misschien nog een keer doorlezen en voorzien van interpunctie.

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Er zit ook een wijzig knop op.
Maar ik z eik hier niet over.

Gesloten