LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Software Updates

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Ron58

Re: UPC Software Updates

Ongelezen bericht door Ron58 »

Ik moet je uit de droom halen.
6 ontvangers kun je niet krijgen.
Nee, die droom heb ik ook niet, maar we hadden het over in de toekomst helemaal naar digitaal gedwongen worden, voordat ze dat gaan doen moeten meerdere toestellen in huis mogelijk zijn, lijkt me.
Daar komt ook nog bij dat tussen het aansluitpunt van de binnenkomst van de kabel en de Mediabox max. 2 meter mag zijn.
Hoe moet je dan in godsnaam je tv aansluiten??
Wij zullen dan in de gang moeten gaan zitten want daar komt de kabel binnen.
Of we moeten steeds naar de gang lopen om te zappen :lol:

Zie je nou wel, nog een reden om geen UPC digital te nemen :lol: :lol:

KPN

Ongelezen bericht door KPN »

Quote:
Een jaar of 4 geleden had ik ook UPC Digital en het werkte toen perfect, prachtig beeld, beter dan nu en dan bij de schotel
SVP geen onzin vertellen, upc ontvangt de signalen via de schotel, anders ga maar eens kijken langs de weg eindhoven helmond.
Even goed lezen a.u.b. :evil:
Toen perfect, prachtig beeld, beter dan nu en dan bij de schotel.
Misschien had ik ook NU bij de schotel moeten zetten, dat bedoelde ik in ieder geval wel.

Ergens schreef ik ook al dat de kwaliteit van CanalDigitaal er zwaar op achteruit gegaan is (heb ik van horen zeggen), misschien was dat 4 jaar geleden wel een stuk beter dan nu en dan kan het wel kloppen dat UPC Digital er toen wel prachtig uitzag, net als CanalDigitaal dat toen deed. Althans, als ze de signalen toen wel van CD kregen. Los hiervan, had jij 5 jaar geleden al UPC Digital? Volgens mij niet, omdat het toen nog niet in de buurt van Eindhoven verkrijbaar was. Hoe CD er 4 jaar geleden uitzag weet ik niet, want toen had ik het (nog) niet, maar uit verhalen die ik gehoord heb kan ik opmaken dat het ooit perfect geweest is. UPC Digital was toen in ieder geval wel perfect, dat weet ik, omdat ik dat toen had.

UPC haalt zijn signalen (van de Nederlandse zenders) via een rechtstreekse feed met de studio's, dat verhaal dat ze het signaal van CanalDigtaal afplukken klopt dus niet (meer), dus jij s.v.p. stoppen met onzin te vertellen.

Een aantal maanden geleden werd er erg veel geklaagd over de zeer slechte kwaliteit van NL 1, 2 en 3 bij UPC Digital. Dat kwam omdat ze het signaal toen tijdelijk wel van CanalDigitaal afhaalde. Dit bewijst alweer dat ze dus (normaal gesproken) het signaal niet via CD krijgen en dat de kwaliteit van CD dus slechter is, omdat het toen opeens opvallend slechter was dan normaal bij UPC Digital.

Uit een onderzoek bij TV Satellite komt ook naar voren dat de digitale kabelaars beter presteren met kwaliteit dan CanalDigitaal, dat zou dus niet kunnen als ze de signalen van de (Nederlandse) omroepen van CanalDigitaal plukken, zoals jij beweert. Dan vertelt TV Satellite zeker ook onzin??? NB een blad voor de satellietliefhebber! :shock:

Eindhoven is me een beetje te ver om te gaan kijken en in Amsterdam hebben ze ook wel schotels bij UPC.
Maar NIET voor de Nederlandse zenders via CanalDigitaal en wel voor Duitsland, Engeland, etc. etc.

agro

Ongelezen bericht door agro »

zie onderstaande sites:
http://www.radio.nl/2003/home/medianieu ... 15205.html

http://upc.hasse.nl/

verder commentaar is overbodig.
op de site van tvsatellite is alleen niks terug te vinden van je bewering over upc, terwijl er toch diverse tests staan.

KPN

http://www.sat4all.com/upload//1327147-Klachten_CDS.pdf

Als we dan toch met links gaan gooien, vooral pagina 1 van deze pdf moet je eens lezen.

http://www.parool.nl/nieuws/2007/JAN/12/eco2.html
En deze van de bekende krant Het Parool
op de site van tvsatellite is alleen niks terug te vinden van je bewering over upc, terwijl er toch diverse tests staan.
Ik heb deze informatie ook niet van hun site maar uit hun twee wekelijkse televisiegids. (had ik overigens ook al vermeld, beter lezen aub :twisted:)
Het is de gids van afgelopen week en deze week die vandaag begint, misschien kan je hem nog op de kop tikken.

Trouwens misschien leuk om te weten, UPC en CanalDigitaal hebben dezelfde eigenaar. Twee zusjes als het ware.

kuiffie

Ongelezen bericht door kuiffie »

Lees mijn bericht van 12 april nogeens , lees daarna de reacties .........slaap lekker sukkels !
Ik schrijf nx meer , over een jaar of 6 lezen wij op dit forum alleen maar reacties over hoe duur de TV is en misschien hoe er manieren zijn om goedkoper te kunnen gaan ontvangen .

KPN

Geplaatst op: 14 Apr 2007 21:54 door kuiffie Onderwerp:

Lees mijn bericht van 12 april nogeens , lees daarna de reacties .........slaap lekker sukkels !
Ik schrijf nx meer , over een jaar of 6 lezen wij op dit forum alleen maar reacties over hoe duur de TV is en misschien hoe er manieren zijn om goedkoper te kunnen gaan ontvangen .
Hoezo zijn wij sukkels als ik vragen mag? Bovendien is dit niet aardig om te zeggen.

Er komt in de komende jaren vast nog wel meer concurrentie op het gebied van televisie.
Zoals met IPtv en Digitenne nu al het geval is.

Ik vind mensen die zo flippen op UPC sukkels als ze daar klant blijven.

Wees een vent en stap over op wat anders!!!
Kom nou toch zeg.

Hubertus C

Ongelezen bericht door Hubertus C »

Dat probleem met die software updates is makkelijk op te lossen als je even contact opneemt met hun klantenservice, kwestie van enkele minuten en dat is het opgelost.

Mensen vergeten weleens dat UPC met veel producten voorop loopt, probeer bij @home maar eens HDTV te krijgen, ze zeggen dat dat nog enkele jaren gaat duren voordat ze dat weer actief gaan aanbieden, terwijl het bij UPC gewoon verkrijgbaar is.

Daarnaast staat er hier wel erg veel onzin in dit topic, om er eentje uit te pikken:
Daar komt ook nog bij dat tussen het aansluitpunt van de binnenkomst van de kabel en de Mediabox max. 2 meter mag zijn.
Onzin, coax moet sowieso altijd zo kort mogelijk worden gehouden. Maar 10 meter haalt ie makkelijk, en ook grotere afstanden zijn mogelijk i.c.m versterkers. Dit heeft verder ook niets met UPC te maken, dit is bij @home digitale televisie evengoed, gewoon een eigenschap van een coax-kabel dus.

ikbenik

Ongelezen bericht door ikbenik »

Onzin, coax moet sowieso altijd zo kort mogelijk worden gehouden. Maar 10 meter haalt ie makkelijk, en ook grotere afstanden zijn mogelijk i.c.m versterkers. Dit heeft verder ook niets met UPC te maken, dit is bij @home digitale televisie evengoed, gewoon een eigenschap van een coax-kabel dus.
Ik zeg gewoon wat de monteurs zeggen.

KPN

http://www.upc.nl/pdf/0603125_pp02.pdf

Bij UPC werken alleen maar mensen die nergens wat van af weten.
Ze zeggen maar wat.

Lees pagina 17 van deze gebruiksaanwijzing van de UPC Mediabox.

Je kan zonder versterker maximaal 15 meter kabel (van een goede kwaliteit) aansluiten.

agro

Ongelezen bericht door agro »

over een jaar of 6 lezen wij op dit forum alleen maar reacties over hoe duur de TV is en misschien hoe er manieren zijn om goedkoper te kunnen gaan ontvangen
Die mogelijkheden zijn er nu al in ruime mate, om goedkoper en meer te ontvangen.

KPN

Vooralsnog kun je met Digitale Kabel veel meer zenders die leuk voor Nederlanders zijn ontvangen, dan bij Satelliet (heel veel onverstaanbaars) en Digitenne (zeer beperkt pakket).

De volgende zenders zijn (op dit moment) alleen via (digitale) kabel te ontvangen:

Discovery Civilisation
Discovery Travel and Living
Discovery Science
Holland Doc
Geschiedenis
MTV Brandnew
Cartoon Network die 3 uur langer doorgaat
Nickelodeon Jr.
Boomerang
3 voor 12 Portal, Central en On Stage
AT5 Amsterdam
Sterrennet.nl
Weerkanaal
Journaal 24
Politiek 24
Sport 2 t/m 8
National Geographic Wild
24 uur per dag TCM
Film 1+1
E! Entertainment
Family 7
Nasn
Sailing Channel
Baby tv
De mogelijkheid om films te bestellen wanneer je maar wilt

Schandalig genoeg zitten The Box en National Geographic helemaal niet op Digitenne!
UPC heeft een steekje laten vallen door een aantal MTV zenders te verwijderen

KPN

Een tip over de overvolle scartaansluitingen:

Je kan bijv. een dvd speler via de digitale tuner aansluiten, want daar zit ook een tweede scartaansluiting op.

Wanneer je DVD wilt kijken doe je dat als de decoder uitstaat via dezelfde kabel (van decoder naar tv).

Dus je hebt geen extra scartaansluiting op je televisie nodig.

Het probleem van het oerwoud van afstandbedieningen is op te lossen met een All in One afstandbediening.

Dit geldt zowel voor Digitenne, Satelliet als Kabel Digitaal.

scooby44

Ongelezen bericht door scooby44 »

nee je bent niet de enige hier ook precieshet zelfde echt lastig zelfs onder het voetbal deden ze een update

Gesloten