LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ventilatie unit
-
ventilatie unit
ventilatie met temperatuurdaling als gevolg is het beste wat je kan hebben in een slaapkamer.
Re: ventilatie unit
En wat heeft dat met kinderopvang te maken???????ventilatie met temperatuurdaling als gevolg is het beste wat je kan hebben in een slaapkamer.
-
Een gezonder kind door goede ventilatie van de kinderkamer?
-
als je gaat slapen, komt je lichaam in een ruststand en gaat je lichaamstemperatuur omlaag. je slaapt het lekkerst als je lijf onder de dekens ligt en je hoofd in de frisse lucht is. als je als baby dus in een warme kamer en dus een warm bed komt. denkt je lichaam niet aan slapen, want het is veel te warm. zo krijg je jengelende kinderen die niet willen slapen!! als je in een koel bed komt, dan past je lichaam zich hierop aan, en dit duurt ongeveer 5 minuten.
is dit een verhaal wat bijna niemand kent? of haal ik oude koeien uit de sloot die ik weer op-pimp?
is dit een verhaal wat bijna niemand kent? of haal ik oude koeien uit de sloot die ik weer op-pimp?
-
Tuurlijk, maar dit geldt niet specifiek voor baby's, ook voor grote mensen (jengelende vrouw: "Ik ben heet, blus m'n vuurtje!" ).
Toch?
Toch?
-
@bartje:
Wat mij betreft een hele oude gepimpte koe
Dit is toch al decennia lang bekend, of vergis ik mij? Zijn er echt nog mensen die met de kachel op 20 gaan slapen?
Wat mij betreft een hele oude gepimpte koe
Dit is toch al decennia lang bekend, of vergis ik mij? Zijn er echt nog mensen die met de kachel op 20 gaan slapen?