LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vergoeding NS

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
BarryGibb

Vergoeding NS

Ongelezen bericht door BarryGibb »

Door een storing en daardoor vertraging bij de NS zijn we de voorstelling van My Fair Lady misgelopen. Reactie van de NS, treinkaartje wordt vergoed, maar de theatertickets niet. Geen reden in de brief waarom niet, gewoon 3x 38 euro weggegooid!!! Heeft iemand een idee wat mijn volgende stap kan zijn, of moet ik dit gewoon pikken??
Laatst gewijzigd door BarryGibb op 18 apr 2007 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Calastir

Re: Vergoeding NS

Ongelezen bericht door Calastir »

Denk nou eens na. Meen je dit nou echt serieus? :? Probeer het nou eens te zien vanuit het oogpunt van de NS.
Natuurlijk gaan die niet die kaartjes vergoeden. Eigen verantwoordelijkheid: Je had toch ook een trein eerder kunnen nemen?

BarryGibb

tuurlijk, ik had ook s`morgens vroeg weg kunnen gaan, dan had ik het zeker gered! Wat een antwoord!

kampvuur

Ongelezen bericht door kampvuur »

Dit is overmacht van de N.S.

Automobilsten die onverwachts langdurig in de file komen te staan leggen toch ook geen claim neer bij de Ministerie van Verkeer & Waterstaat ??
Laat staan de reiskosten, die jij overigens nog wel vergoed krijgt..meer valt er niet te claimen. (bij de N.S)
Krap plannen is altijd riskant.

tienepien

Ongelezen bericht door tienepien »

Hoelang van te voren zou je aanwezig zijn dan, Barry? en hoeveel vertraging had je?

Jan9

Ongelezen bericht door Jan9 »

Wat een onzin, Barry heeft gelijk.
Laatst was er een concert van K3 in Rotterdam, toen waren er ook veel vertragingen, moeten deze mensen een dag van te voren vertrekken?

BarryGibb

Ik zou er 19:15 zijn, lijkt me vroeg genoeg als het om 20:00 begint! Ik was nu zonder voorstelling gezien te hebben om 22:30 thuis! Ik verwacht heus niet een hele vergoeding, maar een kleine tegemoet koming...

tienepien

Ongelezen bericht door tienepien »

maar hoeveel vertraging had je op de heenweg dan?

BarryGibb

Bijna een uur, toen ik terug naar huis ging reed er nog steeds geen trein richting Den Haag. Er werden bussen ingezet, maar die waren er nog niet

Calastir

Ongelezen bericht door Calastir »

Gecondoleerd met het verlies van je 114 Euro.
Mijn advies is: Lekker uithuilen en gewoon accepteren.

Nu het goede nieuws; Het Spaanse graan heeft de orkaan doorstaan.
:mrgreen:

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

Wie had je de schuld gegeven en bij wie of waar had je willen declareren als je met de auto was gegaan en in een file terecht was gekomen? :wink:

kampvuur

Ongelezen bericht door kampvuur »

Bijna een uur vertraging? dan zou je een klein kwartiertje van de voorstelling gemist hebben.
Of handen ze deuren ook meteen maar gelijk op slot gedaan.

Bij nader inzien en met de jou verstrekte informatie mag je 15 minuten van de voorstelling declareren (al geef ik je weinig kans)

Dan het voorstukje maar gemist...of mocht je er echt niet meer in?

asmi

Ongelezen bericht door asmi »

Helaas, NS is niet aansprakelijk voor gevolgschade. Zie art. 13 van de Vervoersvoorwaarden en Burgerlijk Wetboek 8:108

BarryGibb

Bedankt voor alle informatie, m`n verlies heb ik al geaccepteerd hoor, maar het is wel jammer. Over met de auto gaan: het lijkt me toch, dat ik iets koop bij de NS, dat ze met het kaartje terug vergoeden lijkt me gewoon logisch en niet een geluk; wat ik gekocht heb was niet goed om het zo maar te zeggen. Maar ja, toch maar m`n rijbewijs gaan halen...
Oja, nee ik mocht de voorstelling niet meer in.
:cry: :cry: :cry:

Gesloten