1. Eerste Philips-TV (Matchline): 6x terug voor hij 't deed.
2. Tweede Philips-TV (breedbeeld): na 12 maanden en een paar dagen ontploft tijdens het TV-kijken (reparatiekosten wel vergoed gekregen door even fors stampot te maken
3. Super-VHS videorecorder: videorecorder wel, Super-VHS zeker niet.
4. Frietpan: na 14 maanden kapot.
5. DECT-telefoonset: onbegrijpelijk onlogisch menu, kapotte batterijen na 3 maanden.
6. Koffiezetapparaat: nog nooit gelukt om ook maar een kop koffie in te schenken zonder te morsen.
7. Dell-laptop (veel, heel veel OEM-Philips componenten): onbetrouwbaar sinds dag 1.
8. MP3-speler (gekregen in 't kerstpakket): hahahaha, deed 't zelfs niet eens toen ik 'm nieuw uit de doos haalde. Wat ik al verwachtte. Heb ik maar meteen weg gemikt; 't is Philips, wat kun je er nog van verwachten
Voor mij nooit meer Philips; de resultatenrekening is destijds opgepoetst door te bezuinigen op productkwaliteit; de grootst mogelijke troep wordt er al jaren in geduwd. En daarna maar zeuren bij Philips dat er fabrieken gesloten moeten worden "wegens de toegenomen concurrentie". Volgens mij door mismanagement van hoog tot laag, waardoor er zulke troep verkocht wordt en klanten weg lopen.
Zo, da's er uit
Bye