Hoi, ik zal mijn probleem zo goed mogelijk proberen uit te leggen.
Ik heb al jaren MXstream via KPN en Xs4ALL.
In Februari dit jaar kon ik overstappen naar Xs4All Only, dus dan zou mijn ADSL verbinding niet meer via KPN lopen.
De bedoeling zou dan zijn dat mijn vaste lijn zou worden overgenomen door Tele2.
Op 9 maart waren alle signalen van mijn telefoonlijn weg, en ADSL werkte ook niet meer.
Op 13 maart kwam mijn ADSL signaal weer terug via Xs4All, en de kiestoon op mijn vaste lijn kwam ook weer terug maar...sindsdien zit er een bandje op mijn lijn, en daarbij kan ik ook niet gebeld worden.
Het bandje zegt het volgende "Deze telefoonaansluiting is buiten dienst gesteld, omdat in onze organisatie nog een bedrag open staat voor uw aansluiting."
Ik heb meerdere malen gebeld met KPN, die blijven echter beweren dat het bandje niet van hun is, en dat ik op mijn mobiel wordt terug gebeld.
Dit gebeurd echter nooit.
Vanaf 10 april zou mijn lijn worden overgenomen door Tele2 dus ik dacht toen dat ik van dit gezeik af zou zijn, echter het bandje blijft.
Tele2 zegt zelf ook dat zij dit soort bandjes niet hebben en in principe hebben ze gelijk omdat het bandje daarvoor al op mijn lijn zat.
Xs4All heeft geen bandjes, en het vreemde is, ik kan wel het nummer 0900-0244 bellen (wat een betaald nummer is, dus bij wie komt de rekening ?).
Ik heb verschillende afdelingen van KPN gesproken maar niemand weet iets van een bandje.
Ik kreeg wel te horen dat ik een rekening niet had betaald maar dat bleek uiteindelijk op niets gebasseerd te zijn, het was nl. een rekening die NA de overzetting aangemaakt was.
Die rekening is echter door KPN in de "koelkast" gezet, en er is mij ook verteld door die afdeling dat zij niet bandjes op de lijn zetten als de rekening niet betaald wordt.
Al met al kan ik nog steeds niet bellen, gelukkig kan ik het 0900-0244 nummer wel bellen, en tja, naar wie de rekening gaat, is mij totaal een raadsel.
Wat ook erg opvallend is dat zij nog steeds de achternaam van mijn ex-vriendin hanteren, dus onder de naam Wouters, dus als ik bel moet ik me ook aanmelden met die naam anders raken ze helemaal in paniek.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spookbandje ?!
-
Re: Spookbandje ?!
heel toevallig vandaag na dit bericht, heb ik ze nogmaals gebeld, en ook verteld dat ik nu dus gratis bel...binnen een half uur werd ik teruggebeld, en kreeg ik een monteur aan de lijn, ik moest weer het hele verhaal doen, en hij zei dat ie me een half uur later zou bellen, en dat deed ie, en wel ja, het probleem opgelost, ze hadden me verkeerd aangesloten in de centrale, toch knap dat ze daar meer dan een maand over doen.
"Toevallig" ook vandaag bellen ze me op over de eind afsluiting, en over hoeveel geld ik hun moet betalen, en wat ik van hun terug krijg ???
We zien het wel
"Toevallig" ook vandaag bellen ze me op over de eind afsluiting, en over hoeveel geld ik hun moet betalen, en wat ik van hun terug krijg ???
We zien het wel