Tsja, het wordt al vaker genoemd, maar ik moet tóch m'n verhaal kwijt, de andere berichten zijn alweer wat ouder. In oktober bestel ik prod A. In november komt product B. Ik bellen: Jullie hebben het verkeerde product geleverd. Ietwat wachterdochtig mocht ik het product terugsturen, aangetekend en voor eigen kosten ! Je begrijpt dat ik dat niet pikte en diende 1 klacht in. Ondertussen, omdat het zichttermijn sloot, Na geen reactie 2 klachten. (per mail, bellen kost ook het nodige...) Nu inmiddels, 3 maanden en 5 klachten verder, heb ik antwoord!!!! Jawel, majesteit huppeldepup van telsell antwoord:
Geachte heer/mevrouw,
"In antwoord op uw e-mail, bieden wij eerst onze excuses aan voor de vertraging in het beantwoorden van uw bericht.
Per 23-02-2007 hebben wij een stortingsprocedure voor u opgestart om het geld aan u terug te betalen. Houdt u er wel rekening mee dat de verwerkingsperiode 40 dagen in beslag kan nemen. Controleert u daarom uw bank/Creditcard afschriften. De terugbetaling wordt gedaan naar dezelfde rekening/Creditcard als waarvan geïncasseerd is.
Mocht u na deze periode nog geen terugbetaling op uw afschriften vinden, adviseren wij u contact op te nemen met de afdeling Klantenservice via onderstaand telefoonnummer of door deze email te beantwoorden."
Let wel: 40 DAGEN om een stortingsprocedure te starten???!!!!!
Ik heb nog steeds niks terug, dus ga niet bellen maar zal idd een incassobedrijf gaan bellen om dit te regelen (goeie tip van iemand)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] terugbetaaldrama telsell
Re: terugbetaaldrama telsell
je heb wel geluk gehad dat je iets heb gekregen van telsell, heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen terwijl dat 2 maanden geleden is, vandaag een mail bericht ontvangen van telsell er staat in onze exuses voor het ongemak dat het zolang geduurt heb om u e-mail bericht te sturen, met vriendelijke groeten telsell nou ze kunnen de pot op met de vriendelijke groeten, ik heb hun afgelopen week wel meer dan 4 e-mails gestuurd en steeds maar terug schrijven naar mij, u klacht word zo snel mogenlijk binnen 5 werkdagen behandeld, en als ze niet binnen 5 werkdagen mijn e-mails behandelen dan stuur ik gewoon het bedrijf door www.internetoplichting.nl
Re: terugbetaaldrama telsell
Beste mensen: Meldt gewoon dat je een incassobedrijf de vorderiong over laat nemen: Om 16.30 u heb ik hen bericht dat ik op vrijdag de 13e april de incasso uit handen ga geven en om 17.04 u kreeg ik het volgende bericht:
"In antwoord op uw e-mail, bieden wij eerst onze excuses aan voor de vertraging in het beantwoorden van uw bericht.
Na een behoorlijke vertraging door een storing in ons betalingssysteem kan ik u nu melden dat wij de verwachting hebben, de storting voor het bedrag van € 73,85 op 16-04-2007 uit te kunnen voeren.
Over het algemeen hebben de banken de storting dan binnen 5 werkdagen verwerkt.
Mijn welgemeende excuses voor de vertraging en het daardoor geleden ongemak. "
Ik antwoord hier natuurlijk, zoals ze zelf schijnbaar normaal vinden, niet op, maar schakel op 17 april het incassobureau in.
"In antwoord op uw e-mail, bieden wij eerst onze excuses aan voor de vertraging in het beantwoorden van uw bericht.
Na een behoorlijke vertraging door een storing in ons betalingssysteem kan ik u nu melden dat wij de verwachting hebben, de storting voor het bedrag van € 73,85 op 16-04-2007 uit te kunnen voeren.
Over het algemeen hebben de banken de storting dan binnen 5 werkdagen verwerkt.
Mijn welgemeende excuses voor de vertraging en het daardoor geleden ongemak. "
Ik antwoord hier natuurlijk, zoals ze zelf schijnbaar normaal vinden, niet op, maar schakel op 17 april het incassobureau in.
Re: terugbetaaldrama telsell
Ach ja, zo denk je dat ze tóch na 5 maanden mijn geld terugbetalen, dreig ik met een incassobureau, maar nee hoor, wederom geen geld: Er waren problemen. Ik schakel nu écht het incassobureau in. Mensen alsjeblieft: Koop niet bij deze oplichters!!!!