LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stormschade

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.

Hoelang heeft u op de schade vergoeding moeten wachten?

minder als 1 maand
1
33%
1 maand
0
Geen stemmen
2 maand of langer
1
33%
Heb nog steeds niet gebeurt
1
33%
 
Totaal aantal stemmen: 3

livaro
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 dec 2005 18:18

stormschade

Ongelezen bericht door livaro »

Ziin er mensen die net als ik de stormschade van de laatste keer nog steeds niet uitbetaald hebben gekregen?
Ik ben bij "Bruns ten Brink assuradeuren BV" uit wormer verzekerd.
Van mijn tussen persoon heb ik toedertijd een mail gehad dat ik het dak direct mocht maken omdat het dakleer en totaal afgewaait was(ook bij de buren)en om vervolgschade te voorkomen.
De vervolgschade die er direct na de storm al was mocht ik direct maken tot een bedrag van 2500 euro.
Een week of 6 na de schade kreeg ik bericht dat er nu plotseling een taxateur bij moest komen wat eerst niet hoefde.
Deze man is geweest en heeft alle schade toe gekend die er was.
De dakdekker is inmiddels een tig keer aan de deur geweest om zijn geld en is gelukkig nog steeds zo schappelijk om op de verzekeringsgelden te wachten tot bruns ze overmaakt.
Maar iedere keer als ik bel zijn ze er mee bezig en de laatste keer hadden ze zelfs nog vragen aan de exper. Zal maandag nog is even bellen voor de zoveelste keer.
Hou jullie op de hoogte en hoor graag of er meer mensen verzekerd zijn bij bruns ten brink en of die ook nog zitten te wachten.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: stormschade

Ongelezen bericht door NAK »

Uit je worden begrijp ik dat je een problem hebt met je verzekerings maatschappij.
Naar mijn mening moet je de vraagstelling van de Poll dan reduceren tot de klantenkring van die maatschappij, te weten "Bruns ten Brink assuradeuren BV".
Omdat je anders een verkeerd beeld schept over de afhandelingen.

Gesloten