LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rotim
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 18 nov 2004 16:41
Re: Rotim
Ik heb hier geen ervaring mee, maar het is wel weer een een goed voorbeeld van dat je het niet bij de één moet kopen en door de ander laat installeren.
Zo lang het goed gaat, gaat het goed, maar als je de garantie aan moet spreken wijst iederen naar elkaar en wordt het probleem niet of moeizaam verholpen.
Maar het spijt me voor jou dat je daar je laat achter komt,
Antoinette
Zo lang het goed gaat, gaat het goed, maar als je de garantie aan moet spreken wijst iederen naar elkaar en wordt het probleem niet of moeizaam verholpen.
Maar het spijt me voor jou dat je daar je laat achter komt,
Antoinette
Re: Rotim
Goede avond,
mijn ouders hebben 3 maanden geleden een wc laten plaatsen door Rotim. Dit is helaas niet helemaal volgens wens verlopen. Ik was daarom aan het surfen naar andere reacties over het bedrijf Rotim. Ik kwam toen dit tegen alleen ik kan hier de klacht niet meer teruglezen. Ik zou graag willen weten wat jullie klacht was en hoe dit opgelost is/of nog moet worden. Alvast bedankt. Als u dat liever niet via dit forum wil doen dan wil ik wel op een andere manier proberen contact met u te leggen (mail etc)
Alvast bedankt.
gr Stefan
mijn ouders hebben 3 maanden geleden een wc laten plaatsen door Rotim. Dit is helaas niet helemaal volgens wens verlopen. Ik was daarom aan het surfen naar andere reacties over het bedrijf Rotim. Ik kwam toen dit tegen alleen ik kan hier de klacht niet meer teruglezen. Ik zou graag willen weten wat jullie klacht was en hoe dit opgelost is/of nog moet worden. Alvast bedankt. Als u dat liever niet via dit forum wil doen dan wil ik wel op een andere manier proberen contact met u te leggen (mail etc)
Alvast bedankt.
gr Stefan
Re: Rotim
Hoi Susanne
Ik zie dat je je bericht hebt gewist, mag ik weten waarom?
Ik ben de pa van Nuter en heb nog steeds de problemen en als die van jou zijn opgelost wil ik graag weten hoe je dat voor elkaar hebt gekregen.
als het niet per bericht kan geef dat dan aan dan regelen we het contact wel anders.
Groet Panuter
Ik zie dat je je bericht hebt gewist, mag ik weten waarom?
Ik ben de pa van Nuter en heb nog steeds de problemen en als die van jou zijn opgelost wil ik graag weten hoe je dat voor elkaar hebt gekregen.
als het niet per bericht kan geef dat dan aan dan regelen we het contact wel anders.
Groet Panuter
Re: Rotim
WAARSCHUWING VOOR ROTIM oftewel R.P.I EN PIET KLERXKS
VEEL ELLENDE BIJ PLAATSING EN AFHANDELING DOOR ROTIM.
DE BADKAMER IS NA MAANDEN NOG NIET KLAAR. VANAF HET MOMENT DAT ZE GELD HEBBEN ONTVANGEN IS ER NIETS MEER GEBEURD!
ROTIM KOMT AFSPRAKEN NIET NA, KOMT NIET OPDAGEN, HEEFT SCHADE AANGEBRACHT IN ANDERE RUIMTE EN MAAKT DE BADKAMER NIET AF. LAAT ONS NU ZITTEN.
HET IS EEN ELLENDE, NOG STEEDS!!!
PIET KLERXKS ADVISEERDE ONS DIT BEDRIJF ONDANKS EERDERE KLACHTEN BLIJKT NU ........EN IS NU MET ZIJN Z.G.N
7 ZEKERHEDEN NU OOK NIET THUIS.
VOOR NIEUWE SLACHTOFFERS STARTEN ZE SANITAIRAKTIES.
DE EERDERE KLANTEN LATEN ZE IN DE STEEK. ZIE DE VELE REACTIES.
VELE MENSEN MET ONS HEBBEN DEZE ERVARINGEN. DIT HOORDEN IK OOK VAN BEDRIJVEN DIE MET HEN WERKEN.
VEEL ELLENDE BIJ PLAATSING EN AFHANDELING DOOR ROTIM.
DE BADKAMER IS NA MAANDEN NOG NIET KLAAR. VANAF HET MOMENT DAT ZE GELD HEBBEN ONTVANGEN IS ER NIETS MEER GEBEURD!
ROTIM KOMT AFSPRAKEN NIET NA, KOMT NIET OPDAGEN, HEEFT SCHADE AANGEBRACHT IN ANDERE RUIMTE EN MAAKT DE BADKAMER NIET AF. LAAT ONS NU ZITTEN.
HET IS EEN ELLENDE, NOG STEEDS!!!
PIET KLERXKS ADVISEERDE ONS DIT BEDRIJF ONDANKS EERDERE KLACHTEN BLIJKT NU ........EN IS NU MET ZIJN Z.G.N
7 ZEKERHEDEN NU OOK NIET THUIS.
VOOR NIEUWE SLACHTOFFERS STARTEN ZE SANITAIRAKTIES.
DE EERDERE KLANTEN LATEN ZE IN DE STEEK. ZIE DE VELE REACTIES.
VELE MENSEN MET ONS HEBBEN DEZE ERVARINGEN. DIT HOORDEN IK OOK VAN BEDRIJVEN DIE MET HEN WERKEN.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 21 sep 2007 10:04
Re: Rotim
Beste lezers,
ook wij zitten met een Rotim-probleem. Douche en toilet gekocht bij Piet Klerkx sanitair, en op de vraag naar installatie-mogelijkheden zijn wij zonder meer verwezen naar Rotim, want daar werken zij mee samen; zij verrichten uitstekend werk. Ons probleem is tweeledig: de communicatie is van meet af aan moeizaam, karig en vooral eenzijdig geweest (wij contacteren, Rotim zachtjes uitgedrukt slechts bij uiterste noodzaak). Het echte probleem is een lekkage op de overloop in de hoek tussen douche- en toiletruimte. Gevolgschade in de vorm van een verschimmelde houten vloer op die overloop en in één aangrenzende slaapkamer.
Omdat contacten zo moeizaam zijn, hebben wij Piet Klerkx proberen te gebruiken als een hefboom, en ik moet zeggen dat zij dat aardig hebben opgepikt.
Er blijken 2 oorzaken: de douchebak (kit hecht niet, onvoldoende stabiel geplaatst, kitrand laat los) en een scheur in de afvoer van het toilet. De oorzaken worden erkend door een werknemer van Rotim en hij komt met ons tot de conclusie dat zij voortkomen uit de door hen gedane werkzaamheden.
Op aanraden van de Consumentenbond hebben wij schriftelijk aansprakelijkstelling uitgebracht en gemaand tot reparatie. De douche is inmiddels hersteld, het toilet nog niet (wij willen daar nog een extra werkzaamheid nu de gelegenheid zich daartoe voordoet, maar Rotim wil niet tot een afspraak komen).
Het contact is verbroken, via Piet Klerkx hebben wij een laatste oproep tot een afspraak gedaan, maar daar is niet meer op gereageerd. Ook de vestigingsmanager van Piet Klerkx geeft met zoveel woorden aan niet met Rotim verder te willen, maar of dat ook werkelijk zo is (dat beslist uiteraard hun directie) is voor ons niet zichtbaar. In een ding met Piet Klerkx zijn wij ook teleurgesteld: het lang verdedigen van Rotim en het afwijzen van elke financiele consequentie (al is dat juridisch waarschijnlijk sluitend).
Gelukkig zijn wij via de vakbond verzekerd van rechtskundige bijstand. Daar zijn we nu mee bezig. En uiteraard geldt dat er gaandeweg heel veel verontwaardiging over non-communicatie, niet houden aan beloften etc een rol speelt, ons stressplafond is bereikt. We geven het nu uit handen.
Beste lezer, misschien heb je hier wat aan. Doe er je voordeel mee.
Guido en Erica
ook wij zitten met een Rotim-probleem. Douche en toilet gekocht bij Piet Klerkx sanitair, en op de vraag naar installatie-mogelijkheden zijn wij zonder meer verwezen naar Rotim, want daar werken zij mee samen; zij verrichten uitstekend werk. Ons probleem is tweeledig: de communicatie is van meet af aan moeizaam, karig en vooral eenzijdig geweest (wij contacteren, Rotim zachtjes uitgedrukt slechts bij uiterste noodzaak). Het echte probleem is een lekkage op de overloop in de hoek tussen douche- en toiletruimte. Gevolgschade in de vorm van een verschimmelde houten vloer op die overloop en in één aangrenzende slaapkamer.
Omdat contacten zo moeizaam zijn, hebben wij Piet Klerkx proberen te gebruiken als een hefboom, en ik moet zeggen dat zij dat aardig hebben opgepikt.
Er blijken 2 oorzaken: de douchebak (kit hecht niet, onvoldoende stabiel geplaatst, kitrand laat los) en een scheur in de afvoer van het toilet. De oorzaken worden erkend door een werknemer van Rotim en hij komt met ons tot de conclusie dat zij voortkomen uit de door hen gedane werkzaamheden.
Op aanraden van de Consumentenbond hebben wij schriftelijk aansprakelijkstelling uitgebracht en gemaand tot reparatie. De douche is inmiddels hersteld, het toilet nog niet (wij willen daar nog een extra werkzaamheid nu de gelegenheid zich daartoe voordoet, maar Rotim wil niet tot een afspraak komen).
Het contact is verbroken, via Piet Klerkx hebben wij een laatste oproep tot een afspraak gedaan, maar daar is niet meer op gereageerd. Ook de vestigingsmanager van Piet Klerkx geeft met zoveel woorden aan niet met Rotim verder te willen, maar of dat ook werkelijk zo is (dat beslist uiteraard hun directie) is voor ons niet zichtbaar. In een ding met Piet Klerkx zijn wij ook teleurgesteld: het lang verdedigen van Rotim en het afwijzen van elke financiele consequentie (al is dat juridisch waarschijnlijk sluitend).
Gelukkig zijn wij via de vakbond verzekerd van rechtskundige bijstand. Daar zijn we nu mee bezig. En uiteraard geldt dat er gaandeweg heel veel verontwaardiging over non-communicatie, niet houden aan beloften etc een rol speelt, ons stressplafond is bereikt. We geven het nu uit handen.
Beste lezer, misschien heb je hier wat aan. Doe er je voordeel mee.
Guido en Erica
Re: Rotim
Inderdaad dezelfde soort ervaringen.
Onze hartslag liep ook regelmatig hoog op. Onbegrijpelijk dat dit kan gebeuren. We zijn nu weer maanden verder en uiteindelijk hebben we de directie van Piet Klerks benaderd. De manager pakte het ook niet voldoende op en belde ook niet terug, terwijl dat beloofd werd. En wij maar wachten....
We hebben nu contact met de directie van Piet Klerxks en we zijn hoopvol gestemd over de naderende oplossing. De directeur is de enige die ons echt gehoord heeft en een oplossing heeft toegezegd..
We houden jullie op de hoogte wanneer er andere ontwikkelingen zijn.
ROTIM steekt de kop in het zand, doet niets en hoopt dat het overwaait. Ongelooflijk zo'n houding!!! Zij werken o.a. ook voor Brugman keukens hoorden we, dus die kopers zijn ook gewaarschuwd.
We wensen jullie veel sterkte toe en hopen dat jullie snel een oplossing krijgen aangeboden.
Succes ermee.
Onze hartslag liep ook regelmatig hoog op. Onbegrijpelijk dat dit kan gebeuren. We zijn nu weer maanden verder en uiteindelijk hebben we de directie van Piet Klerks benaderd. De manager pakte het ook niet voldoende op en belde ook niet terug, terwijl dat beloofd werd. En wij maar wachten....
We hebben nu contact met de directie van Piet Klerxks en we zijn hoopvol gestemd over de naderende oplossing. De directeur is de enige die ons echt gehoord heeft en een oplossing heeft toegezegd..
We houden jullie op de hoogte wanneer er andere ontwikkelingen zijn.
ROTIM steekt de kop in het zand, doet niets en hoopt dat het overwaait. Ongelooflijk zo'n houding!!! Zij werken o.a. ook voor Brugman keukens hoorden we, dus die kopers zijn ook gewaarschuwd.
We wensen jullie veel sterkte toe en hopen dat jullie snel een oplossing krijgen aangeboden.
Succes ermee.
Re: Rotim
Aan Guido en Erica
Dat jullie een advocaat inschakelen geeft Rotim niks om.
Ook ik heb deze stap gedaan en er kwam geen enkele reactie van Rotim op de aangetekende brief, fax, email.
Mijn advocaat heeft kontakt met de curator gehad en is erachter gekomen dat Rotim een kale kip is waar niets te halen valt.
Zelf heb ik ook een lekkage gehad. Hierbij heb ik zo'n € 880 waterschade en om de zaak te herstellen € 400 schade. Echter Rotim geeft niet thuis en nu is mijn badkamer bijna € 1300 duurder geworden.
Ik wens jullie succes met procederen wat jullie zeker zullen winnen alleen kun je de schade niet innen er is geen geld.
Dat jullie een advocaat inschakelen geeft Rotim niks om.
Ook ik heb deze stap gedaan en er kwam geen enkele reactie van Rotim op de aangetekende brief, fax, email.
Mijn advocaat heeft kontakt met de curator gehad en is erachter gekomen dat Rotim een kale kip is waar niets te halen valt.
Zelf heb ik ook een lekkage gehad. Hierbij heb ik zo'n € 880 waterschade en om de zaak te herstellen € 400 schade. Echter Rotim geeft niet thuis en nu is mijn badkamer bijna € 1300 duurder geworden.
Ik wens jullie succes met procederen wat jullie zeker zullen winnen alleen kun je de schade niet innen er is geen geld.
Re: Rotim
Wij wachten nu ook al 4 maanden op het opleveren van onze badkamer. Tegels schots en scheef, kapotte tegels, randen niet afgewerkt, scheur in de wastafels, niet gekit óf hele kitresten achtergelaten waar ze niet thuis horen. Kortom, drama. We hebben de firma via telefoon, fax, email en zelfs SMS tot actie gemaand maar geen reactie. Afspraken (waarvoor vrije dagen opgenomen) worden gewoonweg niet nagekomen. De houding van Piet Klerkx is uitermate dubieus, hoewel ze nu wel iets gaan doen, namelijk...........Rotim bellen!
Piet Klerkx heeft tot het laatst toe rotim verdedigd en klanten anar ze gestuurd. Zelfs onder het mom dat ze bij Ben Mandemakers persoonlijk de badkamer hadden geinstalleerd (is eigenaar van o.a. Piet Klerkx en Brugman Keukens).
Alle onderaannemers van Rotim die bij ons over de vloer zijn gekomen konden allemaal beamen dat de communicatie met Rotim moeizaam was.
Ik reken nu een beetje op Piet Klerkx en dat ze de zaken voortvarend oppakken,w ant dit soort wanprestaties en frustreren van klanten kan Piet Klerkx zich niet permiteren!
Tot die tijd: NOOIT zaken doen met Rotim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Piet Klerkx heeft tot het laatst toe rotim verdedigd en klanten anar ze gestuurd. Zelfs onder het mom dat ze bij Ben Mandemakers persoonlijk de badkamer hadden geinstalleerd (is eigenaar van o.a. Piet Klerkx en Brugman Keukens).
Alle onderaannemers van Rotim die bij ons over de vloer zijn gekomen konden allemaal beamen dat de communicatie met Rotim moeizaam was.
Ik reken nu een beetje op Piet Klerkx en dat ze de zaken voortvarend oppakken,w ant dit soort wanprestaties en frustreren van klanten kan Piet Klerkx zich niet permiteren!
Tot die tijd: NOOIT zaken doen met Rotim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Rotim
wat een elende zeg die rotim
maanden wat zeg ik al bijna een half jaar zitten we met problemen.
Nu hoeft alleen de muurtjes van de douche nog betegeld te worden maar ja we hebben betaald en vervolgens laat rotim zich niet meer horen of zien.
via brugman toch nog contact kunnen leggen na veel over en weer gesprekken.uiteindelijk afspraak gemaakt maar er kwam niemand op dagen ,en dat zo meerdere keren.(wel vele keren vrij moeten nemen)
pas na een dreiging om na een advocaat te stappen werd er actie ondernomen.wij hadden gezegd dat ze alleen voor de middag konden komen omdat mijn vrouw om 12:00 weer moest werken
en vandaag was het zover ze zouden komen tussen 7:30 en 12:00
maar wat was het geval de monteur kwam pas om 11:45 en in een kwartiertje kon hij de klus niet klaren dus nu is er weer niks gedaan en moeten we weer een paar weken wachten.
dus een waarschuwing voor iedereen ga niet in zee met rotim
maanden wat zeg ik al bijna een half jaar zitten we met problemen.
Nu hoeft alleen de muurtjes van de douche nog betegeld te worden maar ja we hebben betaald en vervolgens laat rotim zich niet meer horen of zien.
via brugman toch nog contact kunnen leggen na veel over en weer gesprekken.uiteindelijk afspraak gemaakt maar er kwam niemand op dagen ,en dat zo meerdere keren.(wel vele keren vrij moeten nemen)
pas na een dreiging om na een advocaat te stappen werd er actie ondernomen.wij hadden gezegd dat ze alleen voor de middag konden komen omdat mijn vrouw om 12:00 weer moest werken
en vandaag was het zover ze zouden komen tussen 7:30 en 12:00
maar wat was het geval de monteur kwam pas om 11:45 en in een kwartiertje kon hij de klus niet klaren dus nu is er weer niks gedaan en moeten we weer een paar weken wachten.
dus een waarschuwing voor iedereen ga niet in zee met rotim
Laatst gewijzigd door tinuske op 04 okt 2007 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Rotim
Wat erg ... ook voor jullie.
We verwijzers zijn medeschuldig als ze de klanten dit bedrijf blijven adviseren. In alle gevallen komt ROTIM er goed mee weg (korte termijn) op lange termijn zal dit hun hoofd kosten en ook hun verwijzers als die niet tijdig ingrijpen..
Rotim blijft negeren, afspraken niet nakomen, onvolledig en slecht werk leveren...
Ik hoorde al dat mensen als hun badkamer niet goed afgehandeld wordt aan de zaak wilden gaan staan bij nieuwe akties van Brugman en Piet Klerks en ze naar deze site willen verwijzen voor meer info en waarschuwen voor hoe klanten behandeld zijn.
Tip: Meld je bij Brugman en vraag om oplossing. Als ze een beetje zorg hebben voor hun klanten lossen ze dit netjes op.
Schijnt dat de verwijzers ook een bedrag krijgen bij elke verwijzing...kunnen ze ook mee helpen oplossen en dat bedrag desgewenst verhalen op Rotim.
We verwijzers zijn medeschuldig als ze de klanten dit bedrijf blijven adviseren. In alle gevallen komt ROTIM er goed mee weg (korte termijn) op lange termijn zal dit hun hoofd kosten en ook hun verwijzers als die niet tijdig ingrijpen..
Rotim blijft negeren, afspraken niet nakomen, onvolledig en slecht werk leveren...
Ik hoorde al dat mensen als hun badkamer niet goed afgehandeld wordt aan de zaak wilden gaan staan bij nieuwe akties van Brugman en Piet Klerks en ze naar deze site willen verwijzen voor meer info en waarschuwen voor hoe klanten behandeld zijn.
Tip: Meld je bij Brugman en vraag om oplossing. Als ze een beetje zorg hebben voor hun klanten lossen ze dit netjes op.
Schijnt dat de verwijzers ook een bedrag krijgen bij elke verwijzing...kunnen ze ook mee helpen oplossen en dat bedrag desgewenst verhalen op Rotim.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 09 okt 2007 08:54
Re: Rotim
Geachte heer/ mevrouw,
Bij deze willen wij alle klanten, welke op dit moment lopende klachten hebben met betrekking tot firma Rotim, vriendelijk verzoeken contact met ons op te nemen. Helaas heeft u uw naam er niet bij genoteerd zodat wij u kunnen bellen.
U kunt mij bereiken op telefoonnummer: 0416 675 670
Wij hopen snel van u te horen zodat wij samen met u een passende oplossing kunnen vinden.
Namens de directie van:
Piet Klerkx Sanitairwereld
Linda Sijbrands
Afdeling correspondentie
Bij deze willen wij alle klanten, welke op dit moment lopende klachten hebben met betrekking tot firma Rotim, vriendelijk verzoeken contact met ons op te nemen. Helaas heeft u uw naam er niet bij genoteerd zodat wij u kunnen bellen.
U kunt mij bereiken op telefoonnummer: 0416 675 670
Wij hopen snel van u te horen zodat wij samen met u een passende oplossing kunnen vinden.
Namens de directie van:
Piet Klerkx Sanitairwereld
Linda Sijbrands
Afdeling correspondentie
Re: Rotim
Ook hier problemen met Rotim.
Wij hebben bij Brugman een badkamer uitgezocht. We mochten zelf op zoek naar een aannemer om deze te plaatsen maar hun hadden ook goede cotacten. Aagezien wijzelf geen ervaring hebben met aannemers hebben we, er vanuitgaand dat dit berouwbaar zou zijn, een aannemer van Brugman in de arm genomen. Dit werd dus Rotim.
Het plaatsen (niet slopen) van de badkamer zou zo'n 3 weken duren. Er zou elke dag iemand rond 08:00 op de stoep staan. Er zouden wel enkele dagen vookomen dat dit niet het geval zou zijn. De eerste dag was dit ook zo. Maar de tweede dag... niemand. Na veel bellen uiteindelijk iemand te pakken gekregen. Een heel verhaal... kortom dochtertje lag in het ziekenhuis waardoor ze slecht bereikbaar was. In de eerste twee weken zijn er maar 1 hele en twee halve dagen mensen geweest.
Afgelopen week is er iemand geweest die heeft betegeld, dit ziet er wel netjes uit, beetje dof door het voeg werk maar ons is verzekerd dat dit makkelijk schoon te maken is. Ook het bad is (op aandringen van ons omdat het anders nog niet kon worden betegeld) geplaatst.
De badkamer is nu klaar voor afmontage.
Rotim zou ons vandaag (terug) bellen om te zeggen of het morgen wel of niet gebeurd.
Ik heb duidelijk te kennen gegeven dat ik wel heel erg zou balen als ik dit weekend nog steeds niet zou kunnen genieten van mijn nieuwe badkamer.
Maar er word niet gebeld. Nu zijn wij volop aan het bellen. En zoals verwacht.... geen gehoor!
Als ik dit forum 3 weken geleden had gelezen was ik nooit met hun in zee gegaan maar helaas!!
Wij hebben bij Brugman een badkamer uitgezocht. We mochten zelf op zoek naar een aannemer om deze te plaatsen maar hun hadden ook goede cotacten. Aagezien wijzelf geen ervaring hebben met aannemers hebben we, er vanuitgaand dat dit berouwbaar zou zijn, een aannemer van Brugman in de arm genomen. Dit werd dus Rotim.
Het plaatsen (niet slopen) van de badkamer zou zo'n 3 weken duren. Er zou elke dag iemand rond 08:00 op de stoep staan. Er zouden wel enkele dagen vookomen dat dit niet het geval zou zijn. De eerste dag was dit ook zo. Maar de tweede dag... niemand. Na veel bellen uiteindelijk iemand te pakken gekregen. Een heel verhaal... kortom dochtertje lag in het ziekenhuis waardoor ze slecht bereikbaar was. In de eerste twee weken zijn er maar 1 hele en twee halve dagen mensen geweest.
Afgelopen week is er iemand geweest die heeft betegeld, dit ziet er wel netjes uit, beetje dof door het voeg werk maar ons is verzekerd dat dit makkelijk schoon te maken is. Ook het bad is (op aandringen van ons omdat het anders nog niet kon worden betegeld) geplaatst.
De badkamer is nu klaar voor afmontage.
Rotim zou ons vandaag (terug) bellen om te zeggen of het morgen wel of niet gebeurd.
Ik heb duidelijk te kennen gegeven dat ik wel heel erg zou balen als ik dit weekend nog steeds niet zou kunnen genieten van mijn nieuwe badkamer.
Maar er word niet gebeld. Nu zijn wij volop aan het bellen. En zoals verwacht.... geen gehoor!
Als ik dit forum 3 weken geleden had gelezen was ik nooit met hun in zee gegaan maar helaas!!
Re: Rotim
Advies
Heel erg voor jullie!
Neem contact op met Brugman dat zij het verder afhandelen. Deze mensen komen hun afspraken NOOIT na.
Brugman krijgt geld voor de bemiddeling en weet al hele tijd dat zij geen goed werk leveren!!!
Wij hebben ook maanden moeten wachten en uiteindelijk is het door een ander afgemaakt.
Anders akties gaan ondernemen...posten bij het bedrijf als ze keuken en badkamerakties hebben. Stuur ze de RADAR site maar door. Dan weten ze wat er speelt en gespeeld heeft.
STERKTE!!!
Heel erg voor jullie!
Neem contact op met Brugman dat zij het verder afhandelen. Deze mensen komen hun afspraken NOOIT na.
Brugman krijgt geld voor de bemiddeling en weet al hele tijd dat zij geen goed werk leveren!!!
Wij hebben ook maanden moeten wachten en uiteindelijk is het door een ander afgemaakt.
Anders akties gaan ondernemen...posten bij het bedrijf als ze keuken en badkamerakties hebben. Stuur ze de RADAR site maar door. Dan weten ze wat er speelt en gespeeld heeft.
STERKTE!!!
Re: Rotim
Ook wij hebben problemen met Rotim. Heb dit nog nooit meegemaakt, een bedrijf wat niet slecht communiceert maar gewoon NIET communiceert. Ik heb zeker 10 mails verzonden en heb er niet 1 terug ontvangen. Geen reactie op de offerte, geen reactie op alle vragen die ik had. Nu al twee dagen na elkaar zelf gebeld en de toezegging gekregen dat er 's avonds terug zou worden gebeld voor de planning. Niets gehoord wederom dus. Volstrekte minachting voor de klant.
Linda Sijbrands (Piet Klerkx) mag mij terugbellen, heb al tweemaal voor haar gebeld. De verkoopmanager van Piet Klerkx geeft ook niet thuis. Al diverse malen de toezegging gehad dat hij zou terugbellen, nog nooit iets gehoord. Hij kent ook het hele verhaal maar treedt ook niet op.
Broekzak, vestzak verhaal, geen doorkomen aan.
Voel me als klant zelfs niet een beetje serieus genomen. Hoe is het in deze tijd mogelijk dat een bedrijf zijn naam zo door het slijk kan halen. Hier is Piet Klerkx toch op de lange termijn ook niet bij gebaat?
Ik heb nog een sprankje hoop dat mijn badkamer eind volgende week zal worden opgeleverd maar heb er een hard hoofd in.
Sterkte allen!
Linda Sijbrands (Piet Klerkx) mag mij terugbellen, heb al tweemaal voor haar gebeld. De verkoopmanager van Piet Klerkx geeft ook niet thuis. Al diverse malen de toezegging gehad dat hij zou terugbellen, nog nooit iets gehoord. Hij kent ook het hele verhaal maar treedt ook niet op.
Broekzak, vestzak verhaal, geen doorkomen aan.
Voel me als klant zelfs niet een beetje serieus genomen. Hoe is het in deze tijd mogelijk dat een bedrijf zijn naam zo door het slijk kan halen. Hier is Piet Klerkx toch op de lange termijn ook niet bij gebaat?
Ik heb nog een sprankje hoop dat mijn badkamer eind volgende week zal worden opgeleverd maar heb er een hard hoofd in.
Sterkte allen!
Re: Rotim
Ook wij hebben wederom al weer een hele tijd niets gehoord. Zelf maar weer eens contact opgenomen met Piet Klerkx. Konden onze brieven niet vinden maar gingen toch Rotim opdragen contact met ons op te nemen. Daarna zouden zij ons bellen om te vragen of het allemaal naar wens is verlopen. En wat een verrassing.........weer niets gehoord! Niet van Piet Klerkx en niet van Rotim. Ook is er nog steeds, sinds 5 maanden, niet eens iemand komen kijken wat de klachten nu precies zijn. Dat dochtertje in het ziekenhuis hebben wij ook gehoord maar bij ons was het de zoon en het feit dat ze enorm veel kinderen hebben wat ook erg veel drukte geeft.....Ik denk dat als je een bedrijf runt en zoals men zelf zegt 10 badkamers per week plaatst voor Piet Klerkx e.d. je toch een wat professionelere instelling moet hebben en om te beginnen je telefoon gewoon moet beantwoorden tijdens kantooruren! Piet Klerkx staat enorm voor schut bij zijn klanten!!