Zomaar , leuk om te weten .....
http://www.planet.nl/planet/show/id=118 ... tid=543615
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC
Re: UPC
Nog wel hoge winst, maar met die slechte service, en ook digitenne komt eraan, en winstgevende bedrijven kunnen plotseling omslaan!
KPN heeft met int+bellen een leuk produkt en digitenne erbij en weg UPC, en die UPC kun je niet op de camping of boot gebruiken, en digitenne wel!
Ook draadloos zou nog een grote klapper kunnen geven....
en je weet nooit of de ontwikkeling snel of langzaam gaan.
KPN heeft met int+bellen een leuk produkt en digitenne erbij en weg UPC, en die UPC kun je niet op de camping of boot gebruiken, en digitenne wel!
Ook draadloos zou nog een grote klapper kunnen geven....
en je weet nooit of de ontwikkeling snel of langzaam gaan.
en dan als het ook maar een klein beetje sneeuwt/hagelt/onweert heb je al geen tv meer met digitenne.
een vriend van me heeft dat en die heeft een perfect beeld, geef ik toe, maar zodra het sneeuwt/hagelt of onweert heeft hij geen beeld meer, terwijl wij met het alom simpele kabeltje nog steeds beeld hebben
een vriend van me heeft dat en die heeft een perfect beeld, geef ik toe, maar zodra het sneeuwt/hagelt of onweert heeft hij geen beeld meer, terwijl wij met het alom simpele kabeltje nog steeds beeld hebben
Hopelijk zit ik hier goed: zijn er meer mensen met slechte ervaringen m.b.t. het digitale pakket dat UPC aanbiedt. (met name het hele verhaal met de hele dag door films bestellen voor weinig).) Het deed het een maand en sindsdien zijn wij er mee aan het rotzooien. Monteur kost geld, maar er wordt niets opgelost.....
-
21 januari 2005? Lekker actueel bericht.