LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sms 7474 opnieuw aangemeld, hoe kan dat?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
bloem1980

sms 7474 opnieuw aangemeld, hoe kan dat?

Ongelezen bericht door bloem1980 »

Hai,

Ik heb op een of andere manier een abo op dienst 7474. Deze stuurde zogenaamd berichtjes naar mij volgen telfort. Maar ik heb nooit een van deze berichtjes gezien. Ze hebben me opgelicht voor 50 euro en dat 3 maanden lang totdat ik het stopzette. En nu opeens in april begint het weer. Ik heb mij niet aangemeld. Niemand gebruikt mijn telefoon dus, hoe kan dat? Nu weer voor 15 euro.

Telfort kan niets doen. IKheb ze al uitdrukkelijk gezegt om geen pretium diensten door te laten. Bij wie kan ik terecht en welke weg kan ik bewandelen om mijn geld terug te eisen? Telfort kan niets doen. En ik zit nog 1 jaar vast aan mijn contract bij Telfort. Moet ik naar de politie ofzo? Telfort kan mij niet helpen aan bewijsmateriaal dat ik me NIET heb aangemeld...Ik wil niet steeds voor verrassingen staan. Ook heb ik nooit een sms gehad met je bent aangemeld. Ik ben steeds bang dat de volgende keer de rekening hoger zal zijn :shock: :shock:

Big-V

Re: sms 7474 opnieuw aangemeld, hoe kan dat?

Ongelezen bericht door Big-V »

Stuur de tekst "OFF" (zonder de aanhalingstekens) naar 7474 om je af te melden.
Voor het geval je het nog nodig zou hebben, post ik hieronder ook nog de contactgegevens van het bedrijf:

YOMO CONCEPTS BV
Postbus 128
2650 AC Berkel en Rodenrijs

Helpdesk: 010-4737831.

Gesloten